سرنوشت هافبک تیم ملی ایران در امارات پیچیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شواهد جدید و علمی وجود دارد که پزشکان در استفاده از سیگار‌های الکترونیک، زنگ خطر را به صدا درآورده اند.
مسابقات لیگ ملت‌های والیبال زنگ خطر جدی را برای والیبال ایران در رده بزرگسالان به صدا درآورد. این در حالی است که تیم های رده پایه عملکرد فوق العاده ای داشتند.
اینکه همین فضا در سینمای ایران نیز در قالب یک کمدی متکی بر آن نوستالژی‌های و شوخی با ماجرای آهنگ‌های اجباری داریوش اقبالی در تمجید شاه اینچنین می‌فروشد و ارائه چنین تصویرسازی در داخل نیز با همراهی متولیان فرهنگی و سینمایی کشور همراه می‌شود، برای هرآنکه در گرو این نظام داشته باشد، یک نگرانی جدی را در پی خواهد داشت. اینکه سینمای ایران به ویژه فیلم‌های انقلابی در رقابت با این کمدی حرفی برای گفتن نداشتند، مسئله دیگری است که به صورت مجزا به دلیل آن می‌پردازیم.
وضعیت حقوقی جدید فیفا زنگ خطر جدیدی برای باشگاه‌های ایرانی خواهد بود.
با چرخش سیاست منطقه‌ای اخیر ریاض در همگرایی و تعامل با کشورهای منطقه، اینک رسانه‌های صهیونیستی با نواختن زنگ خطر از رویکرد جدید عربستان در آشتی با دشمنان تل آویو احساس خطر می‌کنند.
به اعتقاد کارشناسان و قهرمانان کشتی، نتایج دور از انتظار در آسیا، یک زنگ خطر جدی برای پژمان درستکار و تیمش در سال سخت پیش رو خواهد بود.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
مدیران رئال مادرید به صورت جدی نگران شرایط اندریک، ستاره جوان برزیلی، هستند.
نیما زاهدی از ترکیب تیم ملی شمشیربازی سابر ایران برای حضور در جام جهانی مجارستان کنار گذاشته شد.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: خرد شدن اراضی و تهدید غذایی هشداری جدی در بخش کشاورزی بوده و در این باره زنگ های خطر به صدا درآمده است.
یک رسانه فرانسوی مدعی است باشگاه‌های مطرح کننده ایده سوپرلیگ اروپا حالا در پشت صحنه در تلاشند تا ایده‌ای مشابه را در فوتبال این قاره پیاده کنند.
معاون شورای امنیت روسیه و رئیس‌جمهور پیشین این کشور گفت: یک بحران جدی در سازمان ملل متحد و سایر نهاد‌های بین‌المللی وجود دارد. این سازمان‌ها برای حل‌وفصل مناقشات بین‌المللی تاسیس شدند؛ اما اکنون غرب آن‌ها را به میدان جنگ بدل کرده است.
نتایج ضعیف لیورپول در این فصل باعث شده که بسیاری احتمال جدایی یورگن کلوپ، مربی این تیم، را جدی بدانند.
رقابتهای هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی به پایان رسید که ثمره بزرگ آن درخشش جوانان و اعلام زنگ خطر برای ملی پوشان عنوان دار کاراته ایران بود.
رقابتهای هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی به پایان رسید که ثمره بزرگ آن درخشش جوانان و اعلام زنگ خطر برای ملی پوشان عنوان دار کاراته ایران بود.
مربی اصلی ناهید کیانی، بعد از رقابت‌های مکزیک قید تیم ملی را زده و عنوان کرده می‌خواهد به آمریکا برود. این یکی زنگ خطر جدی‌تری است که به نظر می‌رسد بی‌ارتباط با تصمیمات اخیر و جدیدی که ناهید کیانی گرفته نباشد. در واقع با رفتاری که فدراسیون تکواندو با ناهید کیانی داشته به نظر می‌رسد این تکواندوکای سرشناس هم رفته رفته به فکر مهاجرت از ایران باشد
این روزها اقتصاد ایران با خطر جدی افزایش نرخ بهره مواجه هستند و این در حالی است که با توجه به وضع فعلی اقتصاد، بنگاه های تولیدی و بورسی دیگر تحمل بالارفتن نرخ بهره را ندارند.
پس از ابتلای دایو اوپامکانو، آدرین رابیو و کینگزلی کومان، امروز اعلام شد که دو بازیکن دیگر فرانسه نیز به آنفولانزای شتری مبتلا شده اند.
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
کارشناس فوتبال آسیا توجه به تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا را منوط به سیاست‌های بلند مدت دانست و گفت: ما باید دست از تعارف برداریم و واقعیت را بپذیریم.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن تبریک عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در جنوب غرب رام الله، این عملیات را زنگ خطر جدیدی برای رژیم صهیونیستی دانست.
با تایید باشگاه بایر لورکوزن این تیم به زودی یک مهاجم جدیدی را به خدمت خواهد گرفت
صابر کاظمی در تمرین روز گذشته تیم ملی والیبال در بهترین فرم خود ظاهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ