برونو فرناندز، ستاره خط میانی تیم ملی پرتغال، به شایعات درگیری با کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برونو فرناندز، کاپیتان جدید منچستریونایتد، در یک مصاحبه با سایت باشگاه در این باره گفت‌وگو کرد و گفت بازوبند تیمی مثل یونایتد برایش افتخار بزرگی است.
برونو فرناندس اولین هم‌تیمی داوید دخیا است که به خداحافظی او واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید لیاقت او خداحافظی در ورزشگاه پر از تماشاچی اولدترافورد بوده است.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت در رختکن شیاطین سرخ از این باخت عمیقا ناراحت و غمگین است.
پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که غیبت برونو فرناندز در دیدار شب گذشته شیاطین سرخ مقابل سویا در لیگ اروپا بسیار حس شد.
گری نویل در واکنش به اظهارات برونو فرناندز، انتقادات بیشتری را نسبت به این بازیکن پرتغالی منچستریونایتد مطرح کرد.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ با سخت‌گیری‌هایش مانع از این شده که ستاره‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو، رشفورد و جیدون سانچو خودشان را مالک باشگاه ببینند.
یک فعال سیاسی با بیان اینکه تصمیمات سیاسی خارج از کشور به حال مردم مفید نخواهد بود، گفت: راهکار برون رفت از شرایط فعلی کشور، تصمیم‌گیری در داخل و با حضور اکثریت مردم است.
کارلو آنچلوتی در واکنش به شایعه علاقه عربستانی ها به جذب لوکا مودریچ و کریم بنزما برای فصل بعد گفت که اسطوره های رئال باید همینجا بازنشسته شوند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که فشار و تنش در جریان بازی باعث می‌شود که بازیکنان احساساتی و حتی با هم درگیر شوند.
مارتین اودگارد و برونو فرناندز این هفته باید توانایی‌های‌شان را در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به نمایش بگذارند.
موسسه «حرکت حقوق» عراق به اظهارات السودانی درباره ادامه حضور نیروهای آمریکایی در این کشور واکنش نشان داد.
پتر چک، دروازه‌بان و مدیر فنی سابق چلسی، به گل جنجالی برونو فرناندز به منچسترسیتی واکنش نشان داد و مثل سیتیزن‌ها حکم به مردود بودن این گل داد.
منچستریونایتد در دقیقه 78 دربی توانست حساب کار را توسط برونو فرناندز مساوی کند. این گل مشکوک به آفساید بود و ابتدا هم رد شده بود ولی با دخالت VAR مورد قبول قرار گرفت.
مارکوس رشفورد و برونو فرناندز، دو ستاره منچستریونایتد، در پروژه خیریه این باشگاه به مناسبت کریسمس شرکت کرده و شخصا در روند آماده‌سازی هدایا فعالیت کردند.
شاپرک با انتشار نامه‌ای از پرداخت‌یارها خواست در اولین فرصت از دامنه دات کام به دامنه دات آی آر بروند. این تصمیم شاپرک، با شوک کسب‌وکارهای حوزه پرداخت‌یاری همراه شد.
هت‌تریک راموس هرناندر از آن اتفاقاتی بود که هیچ کس تصورش را هم نمی‌کرد.
اروین انگاپت و برونو رزنده دیدار برزیل و کامرون را با هم تماشا کردند.
پرتغال روی ارسال برونو فرناندز موفق شد دروازه اروگوئه را باز کند.
ژوائو ماریو، هافبک تیم ملی پرتغال، مدعی شد اخبار اختلاف بین کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز حقیقت ندارد.
ویدیویی که امروز از برخورد سرد برونو فرناندس و کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال منتشر شد واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند برونو فرناندز بعد از شکست 6-3 منچستریونایتد مقابل سیتی در رختکن این تیم برای دقایقی طولانی بر سر هم‌تیمی‌هایش فریاد زده و آنها را تنبل توصیف کرده است.
سرمربی سابق استقلال می گوید او همیشه در تیم هایش از بازیکنان جوان استفاده کرده است، مانند مهدی قایدی، کواچیچ و برونو فرناندز.
مصطفی خوش‌چشم در خصوص واکنش اولیه آمریکا به پاسخ شب گذشته ایران گفت: به نظر می‌رسد که اقدام طرف آمریکایی یعنی آنچه که ارزیابی اولیه خود را از پاسخ دیشب ایران بیان می شود بیشتر به منزله اهرم فشار و ادامه یک تاکتیک نخ نما است که توپ را به زمین ایران بیاندازد و از دادن پاسخ درست طفره بروند.
برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد، به انتقادهای مطرح شده از سوی گابریل آگبونلاهور واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ