در شرایطی که استقلال ملاثانی با مشکل میزبانی مواجه شده است، از استادیوم غدیر طی هفته‌های اخیر با هماهنگی استقلال خوزستان سود برده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو اقتصادی هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: شرایط مالی این باشگاه به زودی بهبود پیدا خواهد کرد.
اقدام کم‌سابقه مدیرعامل استقلال در خرید بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی شرایط جدیدی در اردوگاه آبی‌پوشان پایتخت پدید آورده است.
در شرایطی که یک بازیکن خارجی با دعوت باشگاه استقلال در تهران حضور دارد، ولی وضعیت او برای حضور در تیم نامشخص است.
تکلیف مدیریت باشگاه استقلال این هفته مشخص خواهد شد با این حال هنوز مدیریت هیچ فردی در استقلال قطعی نشده است.
بازیکن سابق در ادامه تاکید کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران و با کسب قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کند و این جام را به دست آورد. اگر استقلالی‌ها مثل بازی با تراکتور در جام حذفی به میدان بروند کسب قهرمانی جام حذفی برای آنها کار سختی نیست.
اعطای مجوز حرفه‌ای به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به محل اختلاف بین مسئولان تصمیم‌گیر در فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.
استقلال با اختلاف بالاتر از سپاهان و پرسپولیس
هفت گل استقلال به تراکتور، بهترین خط حمله لیگ را به این تیم در هفته آخر رساند .
ناهماهنگی دستگاه‌های دولتی اینبار در حوزه ورزش، هزاران میلیارد تومان سرمایه مردم را ازبین برده و هیچ اثری از پول سهام هواداران که تحویل مدیران منتخب دولت شده، نیست...
استقلال خوزستان با کسب چهارمین پیروزی پیاپی طی دیدارهای اخیر اکنون با اختلاف چهار امتیازی نسبت به دیگر رقبا، در سودای بازگشت به لیگ برتر قرار دارد.
سایپا با 43 امتیاز در رده سوم جدول لیگ یک قرار دارد و با وجود اختلاف 4 امتیازی با استقلال خوزستان یکی از بخت های صعود به لیگ برتر است.
عارف غلامی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته خود بشدت ناراحت است.
عارف غلامی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته خود بشدت ناراحت است.
اختلاف شدید کارشناسان داوری درباره پنالتی جنجالی استقلال
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
سپاهان با پیروزی شیرین در اهواز مقابل فولاد خوزستان، گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت و صدر جدول را با سه امتیاز اختلاف در اختیار گرفت
پرسپولیس در هفته‌ای که استقلال، سپاهان و تراکتور حریفان خود را شکست دادند، در اهواز به تیم فولاد خوزستان باخت تا اختلاف در صدر جدول کاهش یابد و جذاب شود
دروازه‌بان سپاهان معتقد است شایسته پیروزی در دیدار با استقلال بودند.
اختلاف هیات‌مدیره استقلال برسر سخنگویی پرویز مظلومی
اگرچه مسئولان استقلال چند روز پیش مبلغی از مطالبات رافائل سیلوا را پرداخت کردند اما این بازیکن همچنان طلبکار و نسبت به این موضوع ناراحت است.
بعد از روزها ریزش قیمت سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بررسی عملکرد دو باشگاه در چند روز گذشته شرایط بهتر را گزارش می دهد.
فرهاد زاوشی بازیکن جوان هوادار تهران در بازی دوستانه با استقلال یک گل زیبا به ثمر رساند؛ عزت پورقاز دیگر گلزن هواداری‌ها بود.
در شرایطی که استقلال ملاثانی با مشکل میزبانی مواجه شده است، از استادیوم غدیر طی هفته‌های اخیر با هماهنگی استقلال خوزستان سود برده است.
باز هم باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر محل برگزاری نشست خبری با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ