سرمربی تیم ملی والیبال زنان 15 بازیکن را به هفتمین مرحله تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رویدادهای پیش رو دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی رشیدی گفت: مصدق اصلاً نگاه براندازانه‌ای نداشته است. اگر فاطمی روز ۲۶ مرداد درباره حذف سلطنت سخن می‌گوید نظر خودش بوده است، فاطمی از لحاظ دیدی که نسبت به اروپا داشت که راه‌حل نهایی را استقرار یک حکومت جمهوری در ایران می‌دانست؛ اما ضروریات ایجاد این نوع حکومت جمهوری در ایران وجود نداشت.
فاطمه راکعی نوشت: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها مشکوک و نوعی حاشیه‌افکنی در مسیر عادی و روتین کشور است.
حسن یونسی، وکیل دادگستری در توییتر خود از آزادی فاطمه حسنی خبر داد.
فاطمه رشیدی با اشاره به جوان‌گرایی در تیم ملی والیبال زنان گفت: وقتی تیم جوان می‌شود هزینه‌هایی دارد که مجبور به پرداخت آن هستیم.
بر اساس اعلام فدراسیون جهانی کاراته فاطمه صادقی کاتا رو کشورمان جواز حضور در بازیهای ساحلی را کسب کرد.
مهاجرت روحانی به آلمان و درخواست پناهندگی دادن به این کشور در ادامه سریال مهاجرت ورزشکاران ایرانی صورت می‌گیرد که به طرز ناباورانه‌ای در ماه‌های اخیر شیب صعودی به خود گرفته است. فاطمه روحانی هم ظاهرا به دلیل موضوعات سیاسی از ایران رفته و درخواست پناهندگی داده است.
دختر وزنه‌بردار ایران در دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره‌جنوبی موفق به کسب مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
محمد رشیدی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ کمیسیون صنایع و معادن پس از بررسی‌های لازم مطابق ماده ۲۰۱ آئین نامه داخلی مجلس که با امضای ۴۰ تن از نمایندگان تقدیم هیات رئیسه شده بود، اعلام وصول می‌شود.
نام فاطمه هاشمی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی ثبت شد.
فدراسیون جهانی پیوند اعضا با تقدیر از فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان نام وی را در تالار مشاهیر این فدراسیون ثبت کرد.
فاطمی امین تنها با یک کارت زرد سال ۱۴۰۱ را پشت سر نگذاشته است بلکه برای بار دوم نیز در اواخر آذرماه سال گذشته به منظور پاسخگویی به سوال جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در صحن مجلس حاضر شد و این بار نیز با کارت زردی دیگر جلسه نظارتی مجلس را ترک کرد.
قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی زنان 2023 آسیا انجام شد و شاگردان فاطمه رشیدی با تیم‌های ژاپن و هند همگروه شدند.
قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی زنان ۲۰۲۳ آسیا انجام شد و شاگردان فاطمه رشیدی با تیم‌های ژاپن و هند همگروه شدند.
قهرمانان ۱۰ وزن مسابقات وزنه‌برداری زنان ایران مشخص شدند و فاطمه یوسفی قوی‌ترین زن ایران شد.
رضایی عفونت شدید و بالا بودن کراتین خون را علت مرگ دختر خود بنا بر تشخیص پزشکان یاد کرد و گفت: درد و عفونت دختر من از درد پا شروع شد تا اینکه ظهر فردای آن روز با دل درد و استفراغ و تب همراه شد و بعد از این علائم دخترم را به بیمارستان بردیم.
فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: ۲ ماه قبل از فوت پدر، هشدار‌هایی نسبت به احتمال «ترور» ایشان دریافت کردم؛ پرونده فوت پدر را علی‌رغم ابهامات مختومه کردند.
فاطمه برمکی به عنوان بهترین کوراش‌کار زن جهان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.
فاطمه محمدخانی سرمربی نام آشنای هندبال ایران، هدایت فولاد هرمزگان را برعهده گرفت.
جلال رشیدی کوچی به عنوان موافق استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: آقای فاطمی امین شما فردی پاک و سالم هستید، اما شرط پذیرش هر نوع مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران علاوه بر سالم بودن، توان مدیریتی است.
پژوهشگر سیاسی و فعال حقوق زنان گفت: زن‌بیزاری در همه جای سیستم مشهود است و به بخشی از نظام تبدیل شده است.
ملی پوش وزنه برداری دسته ۶۴ کیلوگرم کشورمان در گروه A رقابتهای قهرمانی آسیا در رده پنجم قرار گرفت.
هندبالیست نوجوان ایران که در صدر برترین گلزنان رقابت‌های جهانی قرار دارد، از عشق خود به هندبال می گوید و معتقد است حضور زنان در این سطح از مسابقات جهانی یک رویا بود.
فاطمه مریخ بهترین بازیکن دیدار تیم های هندبال دختران ایران و رومانی شد.
فرمود فاطمه مهین بانوی زنان در دو جهان است. فرمود فاطمه پاره ی تن من است. فرمود او جان و دل من است که در سینه قرار دارد. فرمود او نور چشم و میوه ی دل من است. فرمود و هر کس او را به خشم آورد، مرا به خشم آورده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ