مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، به انتقادها از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریو فردیناند با اشاره به ویژگی های منحصربه‌فرد آندره اونانا، او را یک دروازه‌بان مدرن دانست.
روزنامه بیلد آلمان نوشت نویر در روز‌های اخیر به طرز مشکوکی در تمرین بایرن‌مونیخ غائب بوده و این علامت سوال‌هایی را درباره او به وجود آورده است.
در میان نمایندگان فعلی مجلس یازدهم تنها سید مصطفی میرسلیم نماینده جنجالی تهران که متولد ۱۳۲۶ است به خاطر سن بالای ۷۵ سال دیگر نمی‌تواند کاندیدای انتخابات شود و باید از نمایندگی مجلس خداحافظی کند، اما سایر نمایندگان منع شرایط سنی ندارند.
مارک آندره تراشتگن در دو بازی اخیر آلمان برابر لهستان و کلمبیا یک موضوع را برای همه روشن کرد: او شماره یک مانشافت را به مانوئل نویر نخواهد داد.
امیر قلعه نویی شخصا قصد شکایت از محمد مایلی کهن را دارد و سرمربی اسبق تیم ملی باید در مراجع قضایی اتهامات خود علیه سرمربی کنونی این تیم را - به ویژه ماجرای زمین های کردان- ثابت کند.
چند باشگاه عربستانی پیشنهادات خود را برای جذب مانوئل نویر ارائه دادند.
یکی از کارکنان شبکه اسکای اسپورتس که در توییتر نوشته بود، گری نویل درباره منچستر سیتی "چرت و پرت" می‌گوید، مجبور شد اکانتش را پاک کند.
رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، با یک شوت استثنایی قفل دروازه بایرن مونیخ را شکست.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از نصب سامانه‌های پیشرفته جنگال (جنگ الکترونیک) بر روی بالگردها و پهپادهای نیروی زمینی ارتش و تجهیز یک فروند بالگرد شینوک نزاجا به سامانه نوین اطفای حریق خبر داد.
علی اصغر مدیرروستا یکی از اعضای سابق کمیته فنی مدعی شده است، سردار آزمون برای غیبت در تمرینات تیم ملی هیچ هماهنگی با امیر قلعه نویی نداشت.
آخرین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت گل گهر سیرجان با پیروزی تیمش در یک هشتم نهایی جام حذفی فصل جاری فوتبال کشور همراه شد.
آخرین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت گل گهر سیرجان با پیروزی تیمش در یک هشتم نهایی جام حذفی فصل جاری فوتبال کشور همراه شد.
مدیر ورزشی بایرن مونیخ از مصاحبه جنجالی مانوئل نویر، دروازه‌بان و کاپیتان این تیم، انتقاد کرد و گفت از نویر انتظار رفتار دیگری داشته است.
مانوئل نویر طی اظهاراتی قابل تامل به انتقاد از اخراج تونی تاپالوویچ از بایرن مونیخ پرداخت.
مانوئل نویر در دورهمی بایرینی ها بعد از تساوی یکشنبه شب دیده شد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، به انتقادها از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر واکنش نشان داد.
جلسه سخنرانی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در دانشگاه خواجه نصیر به جنجال کشیده شد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در پایان دیدار با آلومینیوم اراک، با فیلمبردار صدا و سیما درگیر شد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
سرپرست تیم فوتبال استقلال توضیحاتی درباره اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر ارائه کرد.
این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که انتشار پیش نویس این لایحه در سال 1396 بسیار جنجال برانگیز شد و حجم بالای نقدها، منجر به عقب نشینی دولت پیشین و موکول کردن تصویب لایحه به اعمال مطالبات اهالی مطبوعات شد.
نصار الربیعی، دبیرکل فراکسیون صدر در پارلمان عراق شکایتی را علیه نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق به دادگاه ارائه کرد و صدور حکم جلب و ممنوع السفر شدن وی را خواستار شد.
اریک بابو باگناما بوکوم، بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان، مجوز بازی گرفت
کمیته استیناف رای خود را در خصوص بازیکن تیم گل گهر سیرجان صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ