اریک بابو باگناما بوکوم، بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان، مجوز بازی گرفت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عدم حضور منتظر محمد در دیدار دوستانه برابر تیم دسته اولی و استوری برادر این بازیکن، ابهامات درخصوص بازیکن عراقی را افزایش داد.
جواد کاظمیان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در یک استوری به اظهارات بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص بی خوابی رئیسی در مقابل مشکلات مردم کنایه زد. او با انتشار عکسی از تغییر ظاهری رئیسی طی سال‌های اخیر نوشت: آثار بی‌خوابی.
مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن قدر ستاره‌های بزرگ و نامدار به پرسپولیس آمده و رفته اند که اسم آن‌ها را یک تریلی ۱۸ چرخ هم نمی‌کشید، اما این پرسپولیس بود که ماند و افتخار کسب کرد.
استقلال اگر چه در نقل و انتقالات و در جذب بازیکن تا به این جای کار موفق نبوده است اما اخبار جنجالی نقل و انتقالات مربوط به این باشگاه بوده است.
رای جنجالی بازیکن جعلی: کسر فقط ۳ امتیاز از شمس‌آذر!
بازیکن سابق استقلال و سرپرست دو فصل اخیر این تیم، پس از یک فصل جنجالی، امروز در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما درباره دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد و همچنین نکات جالبی را در خصوص اعتراضات ریکاردو ساپینتو و حاشیه‌های پیرامون تیم تحت هدایت او به زبان آورد.
باشگاه تراکتور اعلام کرد که بهزاد سلامی و مهدی هاشم‌نژاد به اردوی تیم امید دعوت شده‌اند.
مهاجم جنجالی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان بعد از پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
اقدامات اخیر سرمربی پرسپولیس در مورد کاپیتان سوم تیمش یک پیغام مهم را به این بازیکن دارد.
امید سینگ، بازیکن هوادار به اظهارات جنجالی سپهر حیدری پس از شکست سنگین تیمش به استقلال واکنش نشان داد.
عادل فردوسی‌پور بخش اول گفت‌وگوی جذاب خود با علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی و بازیکن باشگاه فاینورد هلند رو عصر دوشنبه منتشر کرد تا جای خالی برنامه محبوب و تعطیل شده نود را برای این هفته پر کرده باشد. در این مصاحبه پاسخ‌های صریح جهانبخش به طرح سوالات ماهرانه فردوسی‌پور، یکی از جذاب‌ترین گفت‌وگوهای چندسال اخیر ورزشی را رقم زد.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
احمد موسوی بازیکن اسبق استقلال در یک مصاحبه به اتفاقات اخیر کشور از دلار افسارگریخته گرفته تا توهین‌های بی سابقه صدا و سیما به پیشکسوتان از جمله یحیی گل‌محمدی گلایه کرد.
قرار است دو باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن در پرونده سینا اسدبیگی لایحه جدید ارائه کنند.
عارف غلامی مدافع استقلال که به دلیل مسائل انضباطی و موضع گیری درباره ناآرامی‌های اخیر ، در چند روز گذشته در تمرین آبی‌ها حضور نداشت، با سکوت معناداری به تمرین پرداخت.
گفته می‌شود پدر این بازیکن بخشی از منابع مالی تیم را تأمین کرده است. اما زمانی که متوجه می‌شود پسرش در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر در ترکیب نیست عصبانی شده و قصد ترک استادیوم را داشت. مسئولان باشگاه امید وحدت با پوشاندن پیراهن یکی دیگر از بازیکنان، وی را به زمین می‌فرستند و او یک نیمه برای این تیم به میدان رفت. در آغاز نیمه دوم ناظر بازی متوجه این قضیه شد و از مسئولان تیم می‌خواهد وی را خارج کنند
در صورت پیروزی ذوب‌آهن در این ماجرا، شکایت فولاد و آلومینیوم نیز به سرانجام می‌رسد و بازی‌های برگزار شده پرسپولیس تاکنون، ۳ بر صفر خواهند شد
بازیکن تیم پیکان پس از فسخ قرارداد با این باشگاه، در تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان حضور پیدا کرد.
کمیته استیناف رای خود را در خصوص بازیکن تیم گل گهر سیرجان صادر کرد.
قرارداد باشگاه پرسپولیس با سینا اسدبیگی بدون ایراد و مشکل بوده و ادعا‌هایی که در خصوص این بازیکن و قراردادش با ذوب‌آهن مطرح شده بود، صحیح نیست.
دهنوی با قراردادی سه ساله هدایت یک تیم آذربایجانی را عهده‌دار شده است.
بازیکن تیم استقلال بار دیگر به اردوی تیم ملی جوانان برگشت.
با وجود اینکه حسین‌زاده چند روزی است در تمرینات شارلروا حضور یافته، اما او هنوز مجوز بازی ندارد و دلیل این موضوع هم پرداخت نشدن مبلغ رضایتنامه به حساب باشگاه استقلال است.
چهره خبرساز نقل و انتقالات لیگ برتر به تمرینات استقلال برگشته و کارش را دنبال می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ