معاون اول رئیس‌جمهور فردا در مراسم تحلیف رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه شرکت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای شهر تهران گفت: با استفاده از امکانات موجود باید برنامه‌ای برای بازگشت به خانواده فرد آسیب دیده وجود داشته باشد تا پس از ترک اعتیاد دوباره به سمت مواد مخدر نرود.
همزمان با گسترش بحران مواد مخدر در آمریکا، این کشور چینی‌ها را  متهم به تامین یکی از مواد مخدر صنعتی مورد مصرف جوانان آمریکایی کرد.
همزمان با گسترش بحران مواد مخدر در آمریکا، این کشور چینی‌ها را  متهم به تامین یکی از مواد مخدر صنعتی مورد مصرف جوانان آمریکایی کرد.
سرهنگ رجبی گفت: پزشکان این بیمارستان به علت وضعیت نامناسب وی در اسرع وقت اقدامات پزشکی لازم را انجام دادند، ولی این فرد بر اثر باز شدن بسته مواد مخدر در معده فوت کرد.
محمد مخبر برای حضور در مراسم تحلیف رجب طیب اردوغان فردا عازم ترکیه می‌شود.
جلوگیری از ریزش مو برای افراد اهمیت زیادی دارد، زیرا مو‌ها در زیبایی فرد و تعاملات اجتماعی آن‌ها بسیار موثرند و از دست‌دادن مو‌ها اثر مخرب روحی‌روانی در فرد به وجود می‌آورد. توصیه می‌شود با مو‌های خود با لطافت رفتار کنید.
حسین پنجک از سلاطین مواد مخدر کوکایین ایران امروز اعدام شد. این فرد سال ۹۳ جشن سود چهل میلیارد تومانی برای خودش گرفته بود. ویدئویی از گزارش وقت صداوسیما از دستگیری این باند مخوف است. این فرد طی ده سال فعالیت، ۱۷ بار دستگیر شده بود.
فرد دستگیر شده عامل اصلی سرشبکه توزیع و قاچاق مواد مخدر صنعتی در نقاط مختلف کشور بوده و به همراه ده‌ها نفر رابط و همدست در زمینه توزیع مواد افیونی از نوع شیشه به صورت گسترده فعالیت می‌کرد.
ناخالصی‌های مواد مخدر موجب شوک‌های عصبی، مشکلات شدید گوارشی و در برخی افراد موجب از بین رفتن بینایی خواهد شد و حتی بسیاری از این ناخالصی‌ها ممکن است باعث ایجاد عوارضی شوند که حتی فرد مصرف‌کننده را تا سطح مرگ برسانند.
یکی از نکات مهم گزارشی که مقصران و اهمال‌کاران قانون هوای‌پاک را معرفی کرده، ناشناخته ماندن اسامی مقصران است. درویش می‌گوید این موضوع یکی از ابهامات است: «اگر قرار است فردی مجازات شود، باید صراحتا اعلام شود، اما نمی‌شود که مدیر داخلی یک دستگاه را مقصر آلودگی هوا اعلام کرد بدون اینکه به نقش مخرب شهرداری‌ها اشاره کرد. در این لیست خبری از شهرداری‌های تهران، اصفهان، تبریز و مشهد نیست. شهر‌هایی که در این سال‌ها به‌شدت کیفیت هوا و ترافیک‌شان بدتر شده است.»
سیدنظام الدین موسوی اظهار کرد: مجلس فردا از ساعت ۸ صبح در جلسه غیرعلنی با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی به بررسی تحولات و نوسانات بازار ارز می‌پردازد.
جلسات اخیر بهارستان نشینان تا حد زیادی به تذکرات نمایندگان درمورد افزایش قیمت ارز اختصاص یافته است و به همین علت قرار بود در جلسه چهارشنبه گذشته مجلس یک جلسه غیر علنی برگزار شود که به دلایلی برگزار نشد.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز، استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای توضیح درباره نوسانات نرخ ارز در مجلس حضور می‌یابند.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
مرد معتاد که مدعی بود اسلحه کلت را از فردی در چهارراه گاز مشهد خریده است، درباره انگیزه خود از گروگان گیری گفت: من معتاد به شیشه هستم و قبل از گروگان گیری هم مقدار زیادی مواد مخدر مصرف کردم. فقط می‌خواستم زندگی خودم را عوض کنم و با گروگان گیری راننده، با او از مرز‌های کشور خارج شوم!
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۱۵ سرقت داخل خودرو در شهرستان خبر داد و گفت: این فرد اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد.
موضوع کشته شدن علیرضا کریمی از سوی دادگستری کل استان مرکزی مورد بررسی و تحقیقات فنی و قضایی قرار گرفته است و در نتیجه تحقیقات به عمل آمده مشخص شده فوت این فرد با اغتشاشات و حوادث اخیر هیچ ارتباطی ندارد.
دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور در توصیف سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان یادآور شد که از مردم بارها شنیدم شیعیان و اهل سنت استان برای حفظ وحدت و امنیت ایران، جان خود را هم فدا می‌کنند.
مسعود ستایشی درباره پرونده دو تبعه بازداشتی سوئدی گفت: بازداشت این دو فرد در حوزه مواد مخدر بوده است و با سویدی‌هایی که جاسوس هستند خلط مبحث نشود. روند رسیدگی به پرونده آن‌ها انجام شده است.
پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصویری با محتوای استعمال مواد مخدر به کودکان در فضای مجازی کرده بود خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ