قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به راه‌حل‌های زیرساختی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد ثبات در قیمت ارز و اقتصاد ایران باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.
دستیار رسانه‌ای رئیس مجلس به ترند شدن هشتگ مذهبی صورتی در فضای مجازی واکنش نشان داد.
دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس در پیامی توییتری به خبر سایت حسن روحانی واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
رئیس مجلس: در پیگیری این موضوع لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و با هر تخلفی برخورد می‌شود. اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی مجلس بازی کند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس جدید اولویت را بر همسایگان گذاشته بودند؛ از سرگیری روابط با عربستان اتفاق خوبی بود.
رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود کمیسیون انرژی به این موضوع ورود کرده و به آن رسیدگی کند. به من اطلاع دادند برای برخی از خانواده‌ها قبوض ۷ میلیون تومانی صادر شده است در حالی که کل درآمد آن خانواده نیز به ۷ میلیون تومان نمی‌رسد و اگر هیچ غذایی نخورند هم نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند. کمیسیون انرژی باید به این موضوع ورود کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نماینده دولت، تاکید کرد: اینکه گفتید مجلس به افزایش حقوق ۲۰۰ میلیونی یا ۴۰۰ میلیونی رای داده اصلا درست نیست و مجلس حداقل پرداختی را ۷ میلیون و۹۲۰ هزار تومان و حداکثر را حدود ۵۶ میلیون تومان پیش بینی کرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: ادعای افزایش ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سقف بودجه از سوی مجلس درست نیست.
قالیباف با اشاره به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر بیان کرد: مدیریت قیمت ارز اهمیت زیادی برای کنترل ثبات در همه عرصه‌های اقتصادی دارد؛ مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در اینکه دشمن با طراحی قبلی به دنبال بهانه‌ای برای براندازی بود، سندهای دقیقی وجود دارد.
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس درباره بازداشت وریا غفوری گفت: ورود به اینکه این شخص اگر در این موقعیت بازداشت می‌شد یا نمی‌شد یا شخص دیگری، تحلیل‌هایی است که برخی در فضاهای مختلف بیان می‌کنند. تحلیل نمی‌تواند جای اجرای قانون و اعمال قانون را بگیرد و تحلیل‌ها نباید جامعه ما را در انضباط، برقراری نظم و پیگیری حقوق عامه مورد مخاطره قرار دهد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه افراد جامعه حق نقد و انتقاد دارند، اما انتقاد نباید به گونه‌ای باشد که به بیت‌المال تعرض شود.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس مجلس درباره قطع نشدن میکروفن وی حین بیان تذکر در جلسه روز یکشنبه مجلس خواستار بازبینی فیلم تذکر این جلسه شد و گفت: این خیلی بد اخلاقی است که از یک طرف میکروفن نماینده حین بیان تذکر قطع شود و از طرفی دیگر گفته شود که نه، ما این کار را نکردیم.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تریبون آن نماینده قطع نشده بود، وقت تذکر دو دقیقه‌ای بود که این زمان تمام شد.
مصری خطاب به نماینده چابهار با بیان اینکه «از دغدغه جنابعالی ممنونیم اما نیروی انتظامی در همه دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند»، اظهار کرد: الان هم مردم عزیز نیروی انتظامی دل نگران و ناراحت هستند از اینکه که نیروی انتظامی دارد مقداری با تساهل کار را از پیش می‌برد.
در شرایطی که روز گذشته وزیر صمت بر قطعی بودن موضوع واردات خودرو تاکید داشت، امروز نامه‌ای به امضای رئیس مجلس خطاب به رئیس جمهور مبنی بر ایرادات قانونی به مصوبه دولت درباره واردت خودرو رسانه‌ای شد. در این باره، سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی توضیحاتی ارائه کرد.
در شرایطی که روز گذشته وزیر صمت بر قطعی بودن موضوع واردات خودرو تاکید داشت، امروز نامه‌ای به امضای رئیس مجلس خطاب به رئیس جمهور مبنی بر ایرادات قانونی به مصوبه دولت درباره واردت خودرو رسانه‌ای شد. در این باره، سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی توضیحاتی ارائه کرد.
سید محمد حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اخبار دوتابعیتی بودن آقای زاهدی وفا جعلی است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس می‌گوید وزیر ورزش باید برای پاسخگویی در خصوص پرونده‌های قضایی مهدی تاج در کمیسیون حاضر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ