وزیر کشور سوریه و سفیر الجزایر در این کشور ضمن دیدار و رایزنی با یکدیگر همکاری‌های مشترک ۲ کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر خارجه روسیه با رئیس جمهور سوریه دیدار و در خصوص روابط دو کشور رایزنی و گفتگو کرد.
منابع عراقی اعلام کردند که وزیر خارجه سوریه به بغداد سفر می کند تا با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کند.
«فیصل المقداد» در پاسخ به دعوت رسمی «فؤاد حسین» شنبه آینده به عراق سفر و با مقامات ارشد این کشور دیدار و رایزنی می‌کند.
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نخست وزیر سوریه با اشاره به برگزاری جلسات فشرده با هیأت‌های سوری در روز گذشته از توافق در زمینه‌های مبادلات مالی و افزایش روابط اقتصادی دو کشور خبر داد.
وزیر خارجه سوریه در جریان سفر امروز(شنبه) خود به الجزایر با مقامات این کشور دیدار خواهد کرد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ترکیه آمادگی کشورمان برای ایفای نقش مؤثر برای پیشبرد عادی سازی روابط این دو کشور را اعلام کرد.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان در نخستین روز سفر به سوریه با محمد عبدالستار، وزیر اوقاف این کشور دیدار و رایزنی کرد.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و رییس جمهور سوریه، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور در بحیوحه زلزله اخیر شدیداً محکوم شد.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و رییس جمهور سوریه، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور در بحیوحه زلزله اخیر شدیداً محکوم شد.
هیات پارلمانی ایران که به سوریه سفر کرده است با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان ضمن تشکر از کمک های این کشور به زلزله زدگان سوری به روابط تاریخی میان سوریه و ارمنستان اشاره کرد.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با سفرا و روسای نمایندگی‌ های دیپلماتیک در این کشور بر ضرورت واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به دمشق و محکوم کردن آن تاکید کرد.
وزیر اداره محلی و محیط زیست سوریه در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: ایران اولین کشوری بود که به کمک ما آمد و محموله‌های بشردوستانه را برای مردم زلزله‌زده ارسال کرد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در دیدار وزیر دفاع سوریه گفت: آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما نتوانست در این کشور موفق شود و ارتش سوریه توانست بر آنها غلبه کند.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با دکتر فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه، موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه های دوجانبه و منطقه ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امورخارجه کشورمان در جریان سفر به سوریه، با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از ورود به سوریه، با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیر دفاع و مدیر سازمان اطلاعات کل این کشور با مشارکت طرف روس با وزیر دفاع و رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه در مسکو دیدار کردند.
سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه که فقط سوریه و ترکیه می توانند درباره دیدار سران دو کشور تصمیم گیری کنند، گفت که آنکارا لزوم عادی سازی و حفظ روابط با دمشق را درک می کند.
سفیر سوریه در عراق با نخست وزیر این کشور دیدار و درباره روابط و همکاری های دوجانبه گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نایب رئیس گروه دوستی – پارلمانی سوریه و ایران بر نقش مجالس دو کشور برای توسعه مناسبات دوجانبه تاکید کرد.
در دیدار رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی کشورمان با بشار اسد روابط اقتصادی بین سوریه و ایران بررسی شد و طرفین افکار و دیدگاه‌هایی را بررسی کردند که در توسعه این روابط نقش دارد وسرمایه‌گذاری بین دو کشور را تقویت می‌کند.
خبرگزاری رسمی سوریه از دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای بحرینی خود در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.
وزیر خارجه ترکیه امروز با اعلام زمان دور جدید نشست میان نمایندگان این کشور با همتایان سوئدی و فنلاندی آن ها گفت: گفتگو میان ادوغان و اسد مطرح نیست؛ البته با وزیر خارجه سوریه دیدار کردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ