جام ملت‌های ۲۰۲۳ قرار است به میزبانی قطر برگزار شود و ایران در سید اول بهمراه چهار قدرت دیگر آسیا قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از امروز رقابت‌های حساس و هیجان انگیز قهرمانی آسیا در ارومیه آغاز خواهد شد.
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از امروز به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد. ایران مدافع عنوان قهرمانی است و باید برای کسب جام با تیم‌ قدرتمندی چون ژاپن در رقابت کند.
زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران که عملکردش در لیگ ملت ها انتقاداتی را به همراه داشت، برای اعاده حیثیت و بازگشت به روزهای خوب چاره ای جز نمایش بی نقص در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران ندارد.
احتمال می رود بازار در روز دوشنبه نیز با عرضه قوی کار خود را آغاز کند کنترل هیجان توسط بازارساز در معاملات فردا بسیار حیاتی است.
بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که استقلال در همان ثانیه‌های نخست به محوطه جریمه سرخپوشان رسید.
از دقایقی پیش بازی سپاهان و پرسپولیس آغاز شده و دو تیم مدعی فوتبال ایران برای صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی می‌جنگند.
لیگ قهرمانان پس از وقفه‌ای طولانی مدت دیگر امشب از سر گرفته می‌شود تا هیجان دوباره به فوتبال اروپا برگردد.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.
نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر برخلاف انتظار کاملا سرد و بدون هیجان دنبال می‌شود و این در حالیست که در فاصله 8 روز مانده به پایان این موعد اتفاقات جدیدی رقم بخورد.
با سیگنال منفی رئیس جدید بانک مرکزی، شاخص کل معاملات را به صورت ریزشی و هیجانی آغاز کرده است.
چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر، هیجان در دوحه پایتخت و سراسر این کشور به اوج خود رسیده است. شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
قرعه کشی لیگ قهرمانان به زودی آغاز می شود و اوج هیجان در انتظار هواداران فوتبال خواهد بود.
رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان ایران از فردا رسماً آغاز خواهد شد.
هشت تیم در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان در سال 1401 برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند تا دوباره هیجان به والیبال زنان ایران برگردد.
با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، خانواده‌ها نزدیک به دو سال طعم خرید مایحتاج آغاز سال تحصیلی را نچشیده بودند و حالا با اعلام این خبر که آموزش در مدارس برای سال تحصیلی جدید قطعا حضوری خواهد بود، کسانی که فرزند مدرسه‌ای دارند باید به فکر تهیه اقلام مورد نیاز آن‌ها باشند، اما تجربه خرید لوازم تحریر و کیف و کتاب با اینکه همیشه همراه با شوق و هیجان ناشی از بازگشایی مدرسه است، با وجود گرانی و تورم چندان تجربه خوشحال کننده‌ای به خصوص برای والدین نیست.
رقابت های والیبال زنان قهرمانی جهان از یکم مهر ماه آغاز می شود.
مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان از این هفته آغاز می‌شود و هیجان بار دیگر به اوج می‌رسد.
با آغاز رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان تنور والیبال دوباره داغ شده است.
انتظارها امروز پایان می‌یابد و رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به میزبانی لهستان و اسلوونی آغاز می‌شود.
هفته اول از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که در روز اول این مسابقات جدال حساس استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!
امیرحسین صدر در یادداشتی به دیدار افتتاحیه لیگ جزیره میان آرسنال و کریستال پالاس پرداخته است که در ادامه می‌خوانید.
یک رسانه یونانی مدعی شد نیاز باشگاه آاک به جذب بازیکنان غیر اروپایی احتمالا منجر به کنار گذاشتن میلاد محمدی یا احسان حاج صفی از این تیم خواهد شد.
قرعه‌کشی یکی از پرستاره‌ترین ادوار لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز در تهران برگزار شد و از همان هفته نخست مسابقات با هیجان آغاز خواهد شد. پرسپولیس هم در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ