وزارت آموزش و پرورش، کلیات نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات دروس امتحانات نهایی برای داوطلبان کنکور را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گذار از شرایط ایران امروز و رسیدن به وضعیتی پر تفاهم و پیش‌رونده، تنها از طریق اصلاحات (که پیرامون آن بسیار سخن گفته و نوشته شده است) میسر است. مطالعات نشان می‌دهد اولین گام در این مسیر، اصلاحات داخلی است. فرصت‌های دادن سیگنال و علامت و ایجاد فضایی برای ترمیم را نباید از دست داد.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است در شرایط فعلی ابقای بهروز عطایی به عنوان سرمربی ایران تصمیم درستی بود.
علی‌رغم شرایط خاص لیست حال حاضر پرسپولیس، وحدت حنانوف به تمرینات پیش فصل سرخ‌ها دعوت شده است‌.
پروفسور دانشگاه استنفورد و تیمش یک پوست الکترونیکی مصنوعی چند لایه خود ترمیم شونده اختراع کرده‌اند که به شرایط خود آگاهی دارد و در صورت آسیب دیدگی در حین بهبودی به عملکرد خود ادامه می‌دهد.
آموزش مهارت تاب آوری کودکان اوتیسم و چگونگی افزایش توانایی در ترمیم احوال روانی، گذر از بحران را پشتیبانی داده و منجر به بهبود شرایط موجود می‌شود.
پپ گواردیولا از فرم بدنی خوب کوین دی‌بروینه گفت و اینکه فردا در مورد حضور او برابر لیدز تصمیم خواهد گرفت.
والیبالیست مازندرانی اسبق تیم ملی ایران مطرح کرد: ای کاش باشگاه هراز مثل سال های گذشته در انتخاب مربی هم از گزینه های بومی حمایت کند‌
طبق تصمیم جدید بانک‌مرکزی؛ برای مسافرت‌های زمینی ۳۰۰ یورو و مسافرت‌های هوایی ۵۰۰ یورو اختصاص داده شده است.
طبق تصمیم کادر فنی و بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، برخی از مدعیان تیم ملی از حضور در رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان تختی معاف هستند.
طبق تصمیم کادر فنی و بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، برخی از مدعیان تیم ملی از حضور در رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان تختی معاف هستند.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، توافقی، رانندگان، کارگران ساختمانی، مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و قالیبافان از واجدین شرایط دریافت کمک هزینه مراسم ترحیم هستند.
رئیس انجمن پاراتیراندازی با تاکید بر اینکه ساره جوانمردی با تصمیم شخصی در بازی های پاراآسیایی غایب خواهد بود در مورد شرایط این قهرمان پارالمپیک بعد از این بازی ها توضیح داد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: فقط گلایه کافی نیست، انتظار است که حوزه‌های علمیه نظرات خود را برای مسائل جدید ذکر کنند؛ ما اکنون یک موضوعات جدید داریم که بر مبنای آن‌ها باید تصمیم بگیریم. مثلاً موضوعات اقتصادی، یعنی اصلا فرض کنید شرایط تحریم برقرار است خب ما باید چه کار کنیم؟
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت آغاز شد که مهمترین آن به میدان فرستادن تیم بدون مهاجم توسط یحیی گل محمدی است.
محمدرضا تاجیک گفت: امروز، حال و احوال تدبیرگران ما مثل حال و حالت شکاری می‌ماند که از شکارچی خود ایده و تصویر و تعریفی ندارد و تنها از رهگذر تجربه تمامیت و کلیت ناشناخته شکارچی می‌تواند شناختی نسبت بدان حاصل کند. آشکار است که چنین شرایطی، به تعبیر دریدا، شرایط فقدان تصمیم و تدبیر است، شرایط ظاهر شدن کلید‌ها در نقش قفل است، شرایط انفعال و وانهادگی است،
سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید از شرایط گادوین منشا راضی نیست و ممکن است نیم فصل تصمیم جدیدی درباره او بگیرد.
بازیکن اسبق پرسپولیس درباره حواشی اخیر این باشگاه و همچنین شرایط سرخپوشان در ادامه مسیر لیگ به صحبت پرداخت.
ساپینتو اعلام کرده با شرایط موجود نیازی به فرد جدیدی در استقلال نیست و تیمش با همان نفرات قبلی به کار خود ادامه خواهد داد.
مجیدی بیان کرد: یک زمانی آموزش و پرورش ما به طور کلی رها شده بود اما در شرایط کنونی انتظار داریم مسائل انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان به ویژه در مدارس ما به خوبی شرح داده شود تا این رخنه ایجاد شده ترمیم و اصلاح شود؛ دشمن به دنبال سوءاستفاده از مشکلات جوانان است.
بررسی شرایط دو فدراسیونی که در هفته های اخیر درگیر تصمیم وزارت ورزش بودند نشان می دهد که حمایت کنندگان از این تصمیم بیشتر به دنبال منافع شخصی هستند تا تامین سلامت مردم.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان ای که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به ترمیم خط میانی اش دارد گفت: اگر این منطقه حساس پوشش داده نشود در دیدارهای آینده هم مشکل‌ساز خواهد بود.
سرپرست تیم فوتبال استقلال به انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برتر در مورد حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ پرداخت.
باتوجه به شرایط فصول گذشته، شش ورزشگاه آمادگی میزبانی از بازیهای لیگ برتر را دارند.
رییس کانون کارگردانان سینما ابراز امیدواری کرد که رییس سازمان سینمایی شرایط صدور مجوزها، تولید، اکران و معیشت اهالی سینما را به کمک خانه سینما بهبود ببخشد و با مشورت سینماگران صنفی و نه باندی آن را ترمیم و آزادی فیلمسازی را در این عرصه مهیا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ