اردن به قرآن سوزی در دانمارک واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه اردن از تصمیم برنامه جهانی غذا برای قطع کمک به پناهجویان سوری در کشورش انتقاد و تصریح کرد که اردن به تنهایی نمی‌تواند این بار را تحمل کند.
وزارت خارجه اردن به اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
مصر و اردن با صدور بیانیه‌هایی به تجاوزهای جدید رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا و شهر جنین واکنش نشان دادند.
نخست‌وزیر انگلیس، پادشاه اردن و دبیرکل سازمان ملل پیروزی رجب طیب اردوغان را در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه تبریک گفتند. جو بایدن هم ضمن تبریک گفت که هنوز با اردوغان صحبت نکرده است.
تیم ملی کره در جام ملت های آسیا از ژانویه 2024 در قطر با تیم های اردن، بحرین و مالزی هم گروه خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از اتفاقی که روز گذشته در هتل المپیک رخ داد شوکه شدم چرا که کوچکترین و ابتدایی‌ترین قدم برای تشکیل اردو، برطرف کردن مشکل اسکان تیم است.
سخنگوی وزارت خارجه اردن در واکنش به درخواست تل‌آویو مبنی بر بیرون کردن نمازگزاران فلسطینی از مسجدالاقصی، به اسرائیل هشدار داد.
نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در واکنش به عملیات غور اردن از روزهای سخت آتی برای صهیونیست‌ها خبر داد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی غور اردن نسبت به ادامه تجاوزات رژیم‌صهیونیستی هشدار دادند.
امان به جدیدترین اظهار نظر فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
گروه های فلسطینی در نظر دارند در نشستی که ظهر امروز در غزه برگزار می شود، برگزاری نشست امنیتی عقبه در اردن را بررسی کنند.
وزارت خارجه اردن در واکنش به تحولات سرزمین های اشغالی، موضعی منفعلانه اتخاذ کرد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش پلیس رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ورود سفیر اردن به مسجد الاقصی را محکوم کرد.
دبیر کل اتحادیه عرب یورش ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
وزیر کشور اردن در واکنش به کشته شدن معاون رئیس پلس شهر معان در جریان اعتراضات این کشور، برای عاملان آن خط و نشان کشید.
سخنگوی وزارت امور خارجه اردن درباره خطر استمرار اقدامات رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین و هدف قرار دادن فلسطینی‌ها به ویژه زنان و کودکان هشدار داد.
فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه غور اردن ، بر لزوم تشدید مقاومت در اراضی اشغالی تاکید کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال نظرات خود را قبل از اعزام به اتریش درباره وضعیت این تیم و حضور کارلوس کی‌روش بیان کردند.
حزب الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی در دره اردن را تبریک گفت و تاکید کرد که ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.
جنبش جهاد اسلامی به عملیات ضد صهیونیستی در غور اردن واکنش نشان داد.
منابع صهیونیستی با اشاره به عملیات تیراندازی امروز فلسطینی ها در منطقه دره اردن، اذعان کردند که همه مجروحان این حادثه که شمار آنها به ۷ نفر رسیده، نظامی هستند.
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!
سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در حاشیه برپایی اردوی آماده سازی ملی پوشان برای حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی به بحث عدم دعوت از برخی نفرات به این تمرینات واکنش نشان داد.
در ادامه واکنش ها به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ساکنان امان پایتخت اردن تظاهرات همبستگی با غزه برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ