شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند جهت مشارکت در پروژه بومی‎ سازی و ساخت دامپ‌تراک معدنی ۱۵۰ تن (۱۳۵ تن متریک) و سیستم رانش الکترومکانیکال AC-ACدعوت به همکاری شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی‌ و نهمین رویداد تبادل فناوری در حوزه شناسایی شرکت‌های توانمند در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی با عنوان «دریای هوشمند» پنجم شهریورماه برگزار می‌شود.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
همزمان با سالروز تأسیس پارک فناوری اطلاعات، رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های فناور با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز انجام شد.
فراخوان شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان و فناور توانمند در ارائه خدمات محیط زیستی مبتنی بر هوش مصنوعی صورت گرفت.
از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند برای مشارکت در پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی ۵۰۰ تن در روز در شهر آمل دعوت به‌عمل می‌آید.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا در رویدادی در کاخ سفید اعلام کرد شرکت های توسعه دهنده هوش مصنوعی از جمله متا، گوگل و اوپن ای آی تعهد داده اند محتوای تولیدی را برچسب بزنند.
سال گذشته، ایران در کشور ونزوئلا پالایشگاه فراسرزمینی ساخته است که ساخت و سهامداری در این پالایشگاه فراسرزمینی، به کمک شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان داخلی در صنعت پالایشگاهی کشور بوده است. همچنین صادرات کاتالیست موردنیاز پتروشیمی‌های روسیه نیز از دیگر دستاورد‌های توجه به دانش بنیان شدن اقتصاد ملی با کمک اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان بوده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری بر حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان بزرگ و تثبیت شده، با هدف ارتقای توانمندی تاکید کرد.
از امروز قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا اجرا می شود و پلتفرم های دروازه بان اینترنت مشمول قانونی جدید می شوند که محدودیت ها و مسئولیت های مختلفی را برای آنها دارد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ورود شرکت‌های فناور به حوزه شناختی با انعقاد تفاهم نامه ای بین ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی تسهیل می شود.
محرابیان در جمع خبرنگاران گفت: با بهره گیری از توان و دانش شرکت‌های دانش بنیان قادر خواهیم بود مشکلات صنعت آب و برق را حل کنیم.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: چهار ماه اخیر بیش از ۲ هزار دانشجو با اجرای طرح دستیار فناور در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به فعالیت شده‌اند.
مدارس دولتی سیاتل شرکت های بزرگ فناوری را متهم کرده اند که مسئول وخیم شدن سلامت روانی دانش آموزان هستند و به طور مستقیم بر توانایی مدارس برای انجام ماموریت آموزشی خود تاثیر گذاشته اند.
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی حمایت از تجاری سازی طرح ها و محصولات شناختی را سرعت بخشیده است.
رکود اقتصادی، کمبود تراشه و عوامل دیگر در ۲۰۲۲ میلادی به درآمد شرکت های فناوری خسارت زده و به اخراج نیروهای انسانی در بسیاری از شرکت ها منجر شده است.
اپراتورهای تله کام به اتحادیه اروپا فشار می آورند تا با اجرای قوانین جدید شرکت های بزرگ فناوری را وادار کنند هزینه های توسعه شبکه را پرداخت کنند.
توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت و معدن بسیار چشمگیر است که با حمایت بیشتر می‌توان شاهد صادرات فناوری و قطعات نیز به دیگر کشورها بود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کیفی سازی شرکتهای دانش بنیان موجود در استان مورد تاکید است و در راستای راه‌اندازی و حمایت از ایجاد شرکت‌های فناور دیگر نیز تلاش می‌شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کیفی سازی شرکتهای دانش بنیان موجود در استان مورد تاکید است و در جهت راه‌اندازی و حمایت از ایجاد شرکت‌های فناور دیگر نیز تلاش می‌شود.
مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با همکاری گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد فناورانه خودروهای آینده (2) را با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمند صنعت خودرو برگزار می‌کند.
با ایجاد شبکه مویرگی تجارت و مبادلات فناوری، زمینه برای ورود توانمندی و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به بازار بین‌المللی فراهم شد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان با استفاده از فناوری مکان محور می توانند به مدیریت هوشمند شهرها کمک بسزایی کند.
کمیسیونر اتحادیه اروپا در امور بازار داخلی اعلام کرد در اوایل سال آینده میلادی درباره آنکه آیا شرکت های فناوری بزرگ باید بخشی از هزینه های شبکه  مخابراتی اروپا را تقبل کنند، رایزنی می شود.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد: زیست‌بوم شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه انرژی به توانمندی می‌ رسد و نیازهای این حوزه را رفع می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ