یکی از بازیکنانی که توجه امیر قلعه‌نویی را در پنجره زمستانی معطوف به خود کرده، محمدرضا حسینی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی بر لزوم اعمال فشار بر واشنگتن از سوی بغداد با هدف بیرون راندن نظامیان آمریکایی از عراق تاکید کرد.
ستاره تیم ملی از اینکه ماشینی که وارد کرده سود نجومی برایش نداشته دلخور است.
امید عالیشاه فصل را از روی نیمکت آغاز کرد اما باانگیزه بالا در نیمه دوم وارد زمین شد.
داوری گفت: امروز سرآمد امر به معروف و نهی از منکر خنثی کردن فتنه دشمن است. فتنه دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه و از طرفی ناامید کردن مردم است. امروز حجاب موضوعی است که هم برای ما و هم برای دشمن اهمیت زیادی دارد.
شرکت گرافیت وان (Graphite One) که در حوزه معدن فعالیت دارد، اعلام کرد که با شرکت وربک متریالز (Vorbeck Materials) در توسعه دامنه کاربرد گرافن در بخش تجاری و دفاعی همکاری می کند.
بعد از بازنشستگی، سلطان به طور دائم در واحد ایمنی زمینی فرودگاه مشغول به کار شد. او هر روز صبح از کرج می‌آید فرودگاه، سرکارش. بعد از آماده کردن تفنگ‌ها و پوشیدن لباس هم با یکی از ماشین‌های فرودگاه به کل باند و محوطه اطراف آن سرکشی می‌کند تا اگر حیوانی روی باند باشد آن را از آنجا دور کند.
مهاجم استقلال با انگیزه زیاد برای گرم کردن وارد چمن ورزشگاه آزادی شد.
یک بوفالو برای نجات گوساله اش از چنگ 7 شیر وارد مبارزه شد. در اولین قدم بوفالو به سوی شیرها حمله کرد تا به شاخ زدن آن ها را مجبور به عقب نشینی کند. اما شیرها در یک نقشه بی رحمانه بوفالو را سرگرم کردند و گوساله را دزدیدند. در قدم بعدی نیز شیرنر بزرگ بوفالو را زمین زد و دیگر شیرها به کمک اش آمدند.
یک پلنگ جوان که متوجه شده بود، مادرش یک بچه ایمپالا را شکار کرده است. با ایجاد یک دعوای ساختگی روی درخت، لاشه را به سرقت برد. البته ماده پلنگ هم قصد نداشت که وارد جدال با فرزندش شود، به همین خاطر اجازه داد تا پلنگ جوان لاشه را با خود ببرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امکان باز کردن مسیر برای ورود ارز از خارج از کشور وجود دارد و ما باید اجازه دهیم ارز از خارج وارد کشور شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امکان باز کردن مسیر برای ورود ارز از خارج از کشور وجود دارد و ما باید اجازه دهیم ارز از خارج وارد کشور شود.
وزارت امور خارجه کشورمان به رهبران گروه هفت توصیه کرد تا از وارد کردن اتهامات بی‌پایه و دروغین علیه جمهوری اسلامی ایران فاصله گرفته و رویکرد واقع بینانه و مبتنی بر احترام متقابل اتخاذ کنند.
رئیس پارلمان کویت از تمام جهانیان خواست برای رسوا کردن تجاوزات رژیم‌صهیونیستی در فلسطین وارد عمل شوند.
پس از سپری کردن چهار بازی بدون گل زده، طارمی روزه گلزنی خود را باز کرد و روزنامه اوجوگو نیز آن را با جمله معروف رونالدو مقایسه کرده است.
در فاصله کمتر از 10 روز مانده تا انتخابات فدراسیون گلف، ایراداتی به نحوه انتخاب اعضای مجمع وارد شده است.
کیهان نوشت: دشمن به خیال خام خود تصور می‌کرد که با «میدان‌دار کردن دلقک‌ها» می‌تواند به جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران آسیب برساند. اما نکته اینجاست که دشمن نمی‌تواند بفهمد که در این عالم به غیر از محاسبات سیاسی، محاسبات دیگری هم وجود دارد که همان سنت‌های الهی هستند.
آلودگی هوا سمی است که به مرور وارد ارگان‌های بدن می‌شود و در درازمدت یکی از اصلی‌ترین علل مرگ و میر در جهان شناخته شده است. برای سم زدایی بدن در روز‌های آلوده، کارشناسان توصیه می‌کنند که مایعات بیشتری بنوشید، سالاد بخورید و از هر گونه فعالیت بدنی سریع حتی در داخل خانه خودداری کنید.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: یک فروند هواپیمای آبپاش برای خاموش کردن آتش در هورالعظیم بخش عراقی وارد خوزستان شد.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: عدم توجه طرف دیگر به خواسته های بشردوستانه ارائه شده از سوی صنعا نشان دهنده عدم جدیت آنها برای حل و فصل اوضاع است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن محکوم کردم اقدامات هنجار شکنانه‌ی عده‌ای معدود و فریب خورده در حوادث اخیر، بیانیه‌ای منتشر کرد.
سرمربی پیکان می گوید در هفته های ابتدایی هر تیمی اشتباهات فردی کمتری داشته باشد، موفق می شود.
امیرعبداللهیان به نقش سازنده عمان در جریان مذاکرات برای لغو تحریم‌ها علیه ایران اشاره و از تلاش‌های این کشور برای نزدیک کردن دیدگاه‌های طرف‌های مختلف مذاکرات قدردانی کرد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: «ما برای تمجید از [استقلال‌طلبی]تایوان به آنجا رفتیم. ما به آنجا رفتیم تا دوستی خود را نشان دهیم، تا بگوییم چین نمی‌تواند تایوان را منزوی کند».
هدف ایران پس از عملیات رمضان همچنان وادار‌ کردن صدام به عقب‌ کشیدن نظامیان عراقی از خاک ایران و پذیرش شرایط ایران جهت خاتمه‌ یافتن جنگ بود. ایران قصد کشور‌گشایی نداشت، ولی از آنجا که تا آخر جنگ تعدادی از یگان‌های ارتش عراق همچنان در خاک ایران بودند، نیروهای مسلح ایران نیز مجبور بودند برای دفاع از کشور در هر نقطه‌ای از جبهه‌ها بجنگند و خود را محدود به دفاع در اراضی ایران نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ