مشاور امنیت ملی عراق حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز را نشانه برقرار بودن خطر داعش دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم و مشاور رئیس مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی اندیشه و فکر رهبر معظم انقلاب را همیشه پیروی می‌کنند و حتما هم ایشان به دنبال این خواهد بود که نسبت به بیانات آقا درباره انتخابات صحبت کند و ورود کند و قطعا احساس تکلیف می‌کند و درباره انتخابات سالم، باامنیت و پرشور و رقابتی حتما صحبت خواهند داشت. حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود
وزارت خارجه روسیه به اظهارات تحریک‌آمیز مشاور امنیت آمریکا در خصوص حمله به این کشور واکنش نشان داد.
مشاور سیاسی و رسانه رییس مجلس در واکنش به صحبت های اخیر معاون اول دولت روحانی گفت: ۸ سال آقای جهانگیری با مردم شوخی کرد روحانی خندید، یکبار هم با صدور حکم دادگاه، ما با او شوخی می‌کنیم، مردم می خندند.
رحمت الله بیگدلی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان پاسخ داد و نوشت: ای کاش تاریخ اسلام را می خواندی!
ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید که حمایت تل‌آویو از کی‌یف با ارسال سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» غیرمحتمل است زیرا چنین اقدامی واکنش تند مسکو را به همراه دارد.
کنعانی تصریح کرد: افکار عمومی جهان برغم ریاکاری و دروغگویی مستمر مقامات دولت آمریکا، نسبت به تاریخ سیاه حقوق بشری این رژیم آگاهی کافی دارند و فریب لفاظی ها و نمایش های سیاسی آنها را نخواهند خورد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در اظهاراتی از تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه ایران استقبال کرد.
علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به تصاویری که اخیرا از قاسمی در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد.
مشاور و رئیس دفتر وزیر راه، به تصاویری که اخیرا از قاسمی در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد.
مشاور امنیت ملی عراق حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز را نشانه برقرار بودن خطر داعش دانست.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی یادداشتی در توییتر نسبت به اتفاقات اخیر ایران با اظهار نظری مغرضانه مدعی شده بود که رئیس جمهور ایران معترضان را با «مگس» مقایسه کرده است.
وریا فوتبالیست است و من هم فوتبالیست بوده ام. آدمیزاد در نهایت در یک وجب جا می‌خوابد و باید حقایق را بگوید. وریا غفوری در زندگی فوتبالی اش یک قهرمانی لیگ برتری با استقلال دارد که همان را هم مدیون سردار آجرلو است.
مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهار نظر جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و استفاده روسیه از همه ابزارهای خود در جنگ، گفت: ما تهدیدهای هسته ای روسیه را جدی می گیریم.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارات سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران که در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره هولوکاست مطرح کرده بود، در صفحه توییترش اظهارات رییس‌جمهور ایران را تکان‌دهنده خواند.
حسینی درباره این که برخی از نمایندگان عنوان می‌کنند وزیر راه و شهرسازی باید به مجلس بیاید و در خصوص عملکرد مشاورش که بنا بر اتهاماتی بازداشت شده است پاسخگو باشد و این بیماری که مطرح می‌شود وی دارد، بهانه‌ای بیش نیست، گفت: خیر چنین چیزی نیست. ایشان واقعا بیمار بودند.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: گرچه نهایتا نهادهای مربوط مجبور می‌شوند در باره قاسم مکارم شیرازی توضیح دهند، پس بهتره پیش از شکل‌گیری افکار عمومی اطلاع‌رسانی دقیق کنند.
دفتر آیت الله مکارم شیرازی در مورد بازداشت مشاور عالی وزارت راه اعلام کرد: شخص نامبرده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست بلکه از منسوبین برادر مکرّم ایشان می‌باشد.
مشاور رییس جمهور سابق: سرمای زمستان اروپا به یخبندان زمستان اقتصاد ایران پیوند نخورده / تاریخ قضاوت خواهد کرد که کدام کشور در تامین منافع مردم خود موفق بوده / یک سال از تاکتیک «طولانی کردن مذاکرات» گذشت، سال دومِ هم با تاکتیک «پرتاب توپ به زمین طرف مقابل»؛ آیا مذاکره مستقیم تنها راه حل نیست؟
مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در واکنش به مقاله اخیر روزنامه گاردین علیه ایران تاکید کرد: گول زبان سیاسی غربی‌های نژادپرست را نخورید.
عصر چهارشنبه وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد یک تبعه ایران که عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است را به تلاش برای ترور «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید متهم کرده است.
مشاور قالیباف به تذکر رهبر انقلاب درباره تخریب افراد و شعارهای تخریبی هنگام سخنرانی سید حسن خمینی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ