رئیس اداره محیط زیست فریدونکنار گفت: محیط‌بانان در محدوده اوجاکله تالاب فریدونکار به صورت شیفتی رصد این گونه را برعهده دارند و بر اساس بررسی‌هایی که بر اساس تجارب گذشته انجام گرفته «امید» حدود ۴ ماه به عبارتی ۱۲۰ روز مهمان ایران است و از نیمه اسفند مهاجرت ۵ هزار کیلومتری به سیبری خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی امید فوتسال ایران جهت حضور در مسابقات کافا 2023 عازم کشور تاجیکستان شد.
اردوی تیم فوتبال امید ایران با حضور یک بازیکن دورگه در ترکیه پیگیری می شود.
تیم ملی سپک تاکرا بانوان ایران در مسابقات جهانی به عنوان سوم دست یافت تا به حضور در بازیهای آسیایی امیدوار شود.
تیم ملی سپک تاکرا بانوان ایران در مسابقات جهانی به عنوان سوم دست یافت تا به حضور در بازیهای آسیایی امیدوار شود.
اعضای تیم امید صبح امروز با حضور در ساختمان پک، به انجام تمرینات ریکاوری پرداختند.
اردوی تیم فوتبال امید ایران زیر نظر رضا عنایتی از امروز آغاز شد.
فهرست نهایی تیم ملی امید جهت برگزاری اردوی آماده سازی حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا
در فهرست اعلام شده برای تیم امید ایران، نام یک بازیکن جنجال‌آفرین شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تایید گزینه بودن افشین قطبی برای هدایت تیم امید، گفت: پیش قرارداد دستیار خارجی ارسال شده است.
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی ششمین دوره جام ملت های آسیا زیر 23 سال در شرایطی انجام خواهد شد که ایران در سید یک این مسابقات قرار ندارد.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها بیش از 14 هزار دقیقه با حریفان قدرتمند خود مبارزه کرده است.
ورزشکاران سافت‌تنیس به عنوان یک رشته نوین در ورزش ایران می‌تواند با نگاه حمایتی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اعزام شوند. رشته‌ای که با وجود نوپا بودن در ایران  پتانسیل بالایی دارد.
ورزشکاران سافت‌تنیس به عنوان یک رشته نوین در ورزش ایران می‌تواند با نگاه حمایتی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اعزام شوند. رشته‌ای که با وجود نوپا بودن در ایران  پتانسیل بالایی دارد.
در صورت عدم حضور تیم ملی فوتبال ایران در کافا این مسابقات از نو قرعه کشی و در دو گروه سه تیمی برگزار می شود.
پس از جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی نشست فوق العاده ای با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید در محل کمیته برگزار شد.
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید برگزار شد.
محمد رامز رشیدی متهم ردیف اول با حضور در جایگاه در پاسخ به سوالات دادگاه با اشاره به اینکه در ولایت جوزجان افغانستان آموزش نظامی دیده است گفت: دو بار به ایران آمدم که بار اول به صورت غیرقانونی، با تصمیم شخصی و برای کار بود، اما بار دوم با دستور امیر داعش وارد ایران شدم که در ادامه و پس از ورود به ایران دستوراتی که منتهی به حادثه تروریستی شاهچراغ شد از طریق پیام رسان تلگرام در فضای مجازی دریافت و اجرا کردم.
سرمربی تیم ملی تکواندوی امید ایران، با بیان اینکه نتایج او طی ماه‌های گذشته بهتر از مقانلو بوده است، گفت: خودم از هادی ساعی خواستم تا به مقانلو فرصت حضور در رقابت‌های جهانی را بدهد تا ببینیم چه نتیجه‌ای کسب می کند.
رئیس اداره محیط زیست فریدونکار با اشاره به اینکه «امید» تک درنای سیبری 120 روز مهمان ایران است، گفت: وضعیت این گونه 24 ساعته از طریق دوربین‌های مدار بسته و پایش محیط بانان در حال انجام است.
صورت در هم‌ کشیده و چشمان نیمه بسته امید ابراهیمی، بخشی از تلخ‌ترین خاطره او از دوران فوتبالش محسوب خواهد شد.
دبیر شورای نگهبان گفت: حضور غیرتمندانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به معنای عدم وجود مشکلات نیست، بلکه به این معناست که برای حل مشکلات کشور به بیگانگان امید نبسته‌اند.
کاروان کشتی امید ایران در حالی روزهای پایانی تمرینات خود را برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۰۲ اسپانیا پشت سر می‌گذارد که هنوز اعزام آنها قطعی نشده است.
امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ