ورزشکاران سافت‌تنیس به عنوان یک رشته نوین در ورزش ایران می‌تواند با نگاه حمایتی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اعزام شوند. رشته‌ای که با وجود نوپا بودن در ایران  پتانسیل بالایی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ربیعی نوشت: نتایج برخی سنجش‌ها، نشانگر آن است که جامعه ایران، به لحاظ شادی، امید و اعتماد در وضعیت نامناسب قرار دارد. مشخص نیست چه نگاه، سیاست و تدبیری پشت این مساله نهفته است که هر کجا روزنه شادی‌ای برای مردم می‌یابند علیه آن اقدام می‌کنند، بنابراین اگر تعبیر «سیاست علیه شادی» به کار برده می‌شود، بی‌جا نیست. انگار یک سیاست نانوشته برای پیشگیری از جشن‌ها و شادی‌ها وجود دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت:شهرداری تهران در نظر دارد خانه‌های امید مخصوص نگهداری روزانه و موقتی کودکان اوتیسمی را در پهنه‌های مختلف راه اندازی کند
وزیر خارجه عربستان با استقبال از توافق آتش بس میان طرف‌های درگیر در سودان تاکید کرد که این توافق روزنه امیدی برای سودانی‌ها ایجاد می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من اعتقاد دارم با حریفان قدرتمند بازی کنیم. دنبال بهبود رنکینگ با بردن تیم‌های ضعیف نیستم. من اتفاقا برعکس فکر می‌کنم. با حریفان سخت‌تر بازی کنیم بهتر است.
مسئولان انتشارات روزنه از دستور مسئولان نمایشگاه کتاب تهران برای تعطیلی غرفه این انتشارات در نمایشگاه کتاب خبر دادند. پیش از این، علیرضا بهشتی شیرازی مدیر انتشارات روزنه، بامداد سه شنبه پنجم اردیبهشت توسط ماموران امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
ورزشکاران سافت‌تنیس به عنوان یک رشته نوین در ورزش ایران می‌تواند با نگاه حمایتی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اعزام شوند. رشته‌ای که با وجود نوپا بودن در ایران  پتانسیل بالایی دارد.
دکتر سورن امین زاده، متخصص چشم می‌گوید: روزه داری و کم آبی روی سلامت چشم تاثیر منفی ندارد و نهایتا می‌تواند کمی خشکی ایجاد کند که با استفاده از قطره‌های اشک مصنوعی قابل رفع است. اما مبتلایان به دیابت که بیماری شان به چشم هایشان سرایت کرده بدلیل افزایش عوارض ناشی از دیابت بدنبال روزه داری و تاثیر ثانویه آن بر چشم‌ها نباید روزه بگیرند.
جیدون سانچو در نقشی جدید ، اونانا روزنه امید اورتون ، حرکت سینوسی لیورپول و تعقیب و گریز ادامه دار پپ و میکل.
اردوی سه روزه تیم ملی دانشجویان زیر نظر امید رضا روانخواه امروز در کمپ تیم های ملی به پایان می رسد.
با وجود رد فرجام‌خواهی بارسلونا علیه محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل تخطی از فیرپلی مالی اما باشگاه کاتالان می‌تواند در این ماه قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کند.
امید عالیشاه طوری فرار کرد و گل را زد که انگار سرزنی بالاتر از مدافع 186 سانتی متری، کار روزانه اوست.
حتما شنیده اید که صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است، اما آیا می دانید صبحانه شما باید چه مقدار کالری داشته باشد؟ نیازها و اهداف کالری روزانه برای هرکسی متفاوت است.
خبر خوب درباره کینوا این است که می‌تواند به شما کمک کند نیاز روزانه خود به پروتئین را تأمین کنید. کینوا منبع خوبی از پروتئین است و ۸ گرم پروتئین در هر فنجان پخته شده (۱۸۵ گرم) را فراهم می‌کند. کینوا اغلب به عنوان یک پروتئین کامل شناخته می‌شود. به این دلیل که حاوی تمام ۹ اسید آمینه ضروری است که بدن شما به تنهایی قادر به ساخت آن‌ها نیست.
ایسنا نوشت: امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کار‌ها در محدوده ملاصدرا، امیر آباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش تردد‌های مردم در پیاده‌رو‌ها و تهدید کسبه برخی مغازه‌ها به حالت تعطیل در آمدند.
مهم است به یاد داشته باشید که فواید رژیم غذایی مبتنی بر روزه تنها در مورد امید به زندگی نیست بلکه به کیفیت زندگی نیز مربوط می‌شود. ما به انقلابی در حوزه تغذیه نیاز داریم.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
استیضاح یا اصلاح عملکرد وزیر راه‌وشهرسازی روزنه امیدی برای مردم خواهد بود چراکه مجلس، وزیری را که در وعده‌های خود ناصادق بوده استیضاح کرده است.
گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی پس از پانزده بازی شکست ناپذیری، باز هم برابر استقلال طعم شکست را تجربه کردند.
با مصدومیت دیاباته و عالیشاه و نمایش‌های ضعیف پاکدل، مهدی عبدی فرصت خوبی برای نمایش توانایی خود به دست آورده است.
نوغانداری در سال های گذشته در قطب تولید آن یعنی گیلان با بی توجهی و سوء مدیریت رو به افول رفت اما با اقدامات انجام شده روزنه های امید برای رونق دوباره این صنعت اقتصادی و سودآور باز شده است.
یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای هفته دوم لیگ بیست و دوم به میزبانی رفسنجانی‌ها میان شاگردان امیر قلعه نویی و محمد ربیعی برگزار می‌شود.
در فضای اقتصادی و تجاری کشور غنی و ثروتمند سوئد مناطقی وجود داشت که فعالیت در آن یک فرصت کم‌نظیر محسوب می‌شد و محوطه حوالی راه‌آهن جزء این مناطق بود. به پاس افتخارات ورزشی فرهادی، مجوز دایر کردن غذاخوری کوچکی در محوطه مقابل راه‌آهن شهر مالمو، به او داده شد و برای قهرمان موقعیتی به وجود آمد تا به بلندپروازی‌هایش بیشتر میدان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ