رئیس سابق یوفا که قانون گل زده خارج از خانه را ابداع کرد درگذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد بر ضرورت تقویت آموزش های تفکیک از مبدا زباله برای کاهش تولید زباله و هزینه های جمع آوری آن تاکید کرد.
جان گودیناف یکی از پیشروان توسعه باتری های لیتیوم یونی در ۱۰۰ سالگی و درست یک ماه قبل از تولد ۱۰۱ سالگی اش درگذشت.
در حافظهِ تاریخی بیشتر ایرانیان، گوینده و مبدع جمله تاریخی «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست» کسی نیست جز آیت‌الله سید حسن طباطبایی ملقب به آیت‌الله سید حسن مدرس. اما واقعیت این است که خالق و گوینده این جمله، شخصی است به نام حجت‌الاسلام علی‌اکبر شیخ‌الاسلام نماینده مردم اصفهان در چهارمین دوره مجلس شورای ملی.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان از رشد ۲۸ درصدی وزن واردات استان در ۲ ماهه امسال خبرداد و گفت: ترکیه مهمترین مبدا واردات کالا به استان اصفهان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: خرمشهر به پرچم سرافرازی و پایداری ملت ایران مبدل شده است و این حماسه باید جای خود را در دنیا پیدا کند.
میدانی که این روز‌ها به راسته فروش لوازم ورزشی معروف است در زمان قاجار یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران بود و حتی نام امروزی‌اش هم برگرفته از باغ منیرالسلطنه، مادر کامران میرزا، پسر سوم ناصرالدین شاه قاجار است.
مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات انتقال ۸۹ هزار زائر سرزمین وحی به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران واگذار شد که از مبدا ۲۱ استان انجام خواهد شد.
به گفته فرزند مرحوم افروغ، وی به دلیل عوارض ناشی از بیماری سرطان بامداد امروز در بیمارستان درگذشت و قرار است مراسم تشییع وی در روزهای آینده برگزار و در صحن مصطفی خمینی حرم مطهر امام (ره) به خاک سپرده شود.افروغ از نظریه پردازان سرشناس اصولگرا و مبدع نظریه نقد درون گفتمانی بود
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مبدأ شروع محدوده منطقه آزاد تجاری استان اردبیل شهرستان مرزی بیله‌سوار است و این محدوده تا نمین ادامه پیدا می‌کند.
نتیجه ۸ سال کار مداوم، هزاران ساعت مطالعه پژوهش‌های صورت‌گرفته و انجام آزمایش‌های مختلف توسط پروفسور موسیوند در نهایت منجر به تولید نخستین پمپ مصنوعی قلب (Artificial Cardiac Pump) درون بدن انسان شد که می‌توان آن را در قفسه سینه کاشت و از راه دور، نظارت و کنترل کرد.
وزیر امور خارجه عراق با بیان اینکه هیچ نیروی رزمی خارجی در این کشور وجود ندارد تأکید کرد که خاک عراق نباید مبدأ حملات به سایر کشورها باشد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، قصد دارد از این به بعد به صورت ناشناس به تماشای بازی‌های بازیکنان مدنظرش بنشیند.
سرپرست فرودگاه امام خمینی گفت: نظارت‌ها بر مسافران سه مبدا پروازی برای جلوگیری از انتشار سویه جدید بیشتر شده است.
محمدعلی قراملکی گفت: پرواز هواپیمایی که مقرر بود صبح امروز از تهران به ارومیه انجام شود، به دلیل نقص فنی، پرواز صورت نگرفت. بنابراین این نقص موجب تأخیر ۳ ساعته در انجام پرواز ارومیه به مقصد تهران شده است.
مادر الکسیس مک آلیستر، هافبک آرژانتینی، خاطره جالبی از تلاش این بازیکن برای ترک جشن قهرمانی این تیم را تعریف کرد.
وزیر خارجه عراق گفت: ما پایبند به قانون عراق هستیم و نباید ایران در معرض حملاتی که مبدأ آن خاک عراق است، قرار بگیرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی و منطقه با وی گفتگو کرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کیش از مبدا پروازی به مقصد قطر حذف نشده و شرکت هواپیمایی ایران ایر و شرکت هواپیمایی قطری مهیای جابه جا کردن مسافران جام جهانی از این مبدا خواهند بود.
«مرتضی راوندی» در کتاب «تاریخ اجتماعی ایران» به بعضی از دلایل حضور زنان در قهوه‌خانه‌ها اشاره می‌کند. او در این باره نوشته است: «زنان با رشوه‌ای که به ماموران و پلیس شهر می‌دادند، آزادانه به اماکن عمومی مانند قهوه‌خانه‌ها می‌رفتند و گاهی پلیس از آن‌ها به‌صورت جاسوس در قهوه‌خانه‌ها و دیگر امکان عمومی بهره می‌گرفت.» درواقع اگر روایتی هم از حضور آشکار یا مخفیانه زنان حتی با پوشش مردانه هم نقل می‌شد، به نحوی با انتقاد و زیر سوال بردن آن‌ها همراه بود.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید و بومی سازی مبدل مدار الکترونیکی شدند.
سخنگوی فراجا گفت:افرادی که قصد سفر دارند از مبدا دیگر حرکت نکنند چون پلیس مدیریت می‌کند و اجازه سفر به این افراد نمی‌دهد.
رئیس ستاد اربعین گفت: زائران اربعین ارز مورد نیاز را از شهرهای خود در مبدا سفر تهیه کنند.
رئیس ستاد اربعین گفت: زائران اربعین ارز مورد نیاز را از شهرهای خود در مبدا سفر تهیه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ