امتیاز تیم ها در دور اول لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان  ۱۴۰۱ اعلام  شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ‌برتر فوتسال هنوز آغاز نشده درگیر حاشیه و آشوب شد. به احتمال قوی یکی از دیدارها کنسل خواهد بود و گمان می‌رود یکی از تیم‌ها نیز به طور کل از جدول مسابقات کنار گذاشته شود.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد، اما یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.
شرایط برگزاری فصل آینده لیگ برتر هندبال در حالی اعلام شد که تیم ها ملزم به استفاده از بازیکنان جوان و امید بوده و حتی حضور تیم‌ها در لیگ‌های جوانان برای آنها امتیاز دارد.
شرایط برگزاری فصل آینده لیگ برتر هندبال در حالی اعلام شد که تیم ها ملزم به استفاده از بازیکنان جوان و امید بوده و حتی حضور تیم‌ها در لیگ‌های جوانان برای آنها امتیاز دارد.
قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست و دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز ۱۲۰۰ در تاریخ این رقابت ها همراه شد.
امتیازی که صنعت نفت در بازی با استقلال در استادیوم آزادی گرفت، برای آبادانی ها بیشتر از یک امتیاز ارزش دارد و در نهایت می تواند منجر به بقای این تیم در لیگ برتر شود.
منچسترسیتی با برتری 1-2 در زمین فولام که ساده هم به دست نیامد، توانست پس از هفته ها صدرنشین لیگ برتر شود. سیتی حالا با یک بازی کمتر، یک امتیاز بیشتر از آرسنال دارد.
همه بازیکنان لیگ یک می‌خواهند دیده شوند ‌و تمام تیم‌ها همین هستند. به پاکی تمام تیم‌ها و مربیان ایمان داریم.
در هفته‌های اخیر تیم ذوب‌آهن یکی از بهترین تیمهای لیگ برتر ایران بوده است.
پرسپولیس و سایپا، در لیگ برتر فوتبال زنان فصل آتی حاضر تیم‌داری خواهند کرد.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
نفت مسجد سلیمان بعد از مدت ها بالاخره یک امتیاز دشت کرد و رضا عنایتی امیدوار است این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.
هوادار در هفته های پایانی دور رفت لیگ برتر به تیم امتیاز گیری تبدیل شده است و به نظر می رسد با این روند در دور برگشت بازی ها پیشرفت بیشتری در جدول رده بندی داشته باشد.
امتیاز تیم ها در دور اول لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان  ۱۴۰۱ اعلام  شد.
بازی‌های لیگ امسال واقعا سخت است و خیلی از تیم‌ها که مقابل ما بازی می‌‌کنند، بیشتر به فکر دفاع و کسب حداقل امتیاز هستند
گروه F لیگ اروپا وضعیت بسیار عجیبی دارد که در نگاه اول با منطق جور در نمی‌آید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با ملوان همیشه خوب بوده است و خاطرات خوبی از این تقابل در ذهن فوتبالی ها وجود دارد.
دو تیم آلومینیوم و تراکتور با یک هدف مشترک به مصاف هم می روند، شاگردان رحمتی در پی اولین پیروزی خانگی خود هستند و تبریزی ها به دنبال نخستین برد فصل.
سرمربی تیم فوتبال ساپیا می‌گوید برخی از تیم ها با داد و فریاد سوت داوران را به نفع خود برمی‌گردانند.
دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در روز بازگشایی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با تساوی به پایان رسید.
هوادار تهران در دو هفته ابتدایی لیگ تیم سرسختی نشان داده و با کسب چهار امتیاز یکی از بهترین تیم‌ها در شروع لیگ بوده است.
جواد منافی می‌گوید نساجی حریف دست و پا بسته ای برای سپاهان نخواهد بود و آنها به چیزی جز کسب امتیاز از این مسابقه فکر نمی‌کنند.
سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد در صورتی که تیم‌های میزبان در لیگ برتر بیش از ۳۰ درصد تماشاگر به سالن راه بدهند احتمال کسر امتیاز از آن تیم‌ها وجود دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها خریدهای خوبی در این فصل انجام داده اند، گفت: استقلال با جذب بازیکنان مورد نیاز نقاط ضعفش را برطرف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ