قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست و دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز ۱۲۰۰ در تاریخ این رقابت ها همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دست تقدیر باعث مرگ پدر پیام نیازمند نشده بود این بازیکن می‌توانست با عبور از رحمان احمدی به بیشترین تعداد دروازه‌بانی در سپاهان برسد!
بدون شک حضور کاپیتان تیم‌ملی عراق در فوتبال ایران، نگاه فوتبال‌دوستان عربی را بیشتر از گذشته به لیگ ایران منعطف می‌کند.
مشاور هنری سابق کمسیون ملی یونسکو با اظهار تاسف از عبور جاده در کنار کوشک تاریخی عزت آباد ابرکوه گفت: پیش از هر مسئولیتی که به عهده نهادها گذاشته شود، مردم باید از میراث شهر حفاظت کنند.
قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز هزارو ۲۰۰ در تاریخ این رقابت‌ها همراه شد.
دروازه دولت همزمان با ساخت خیابان الماسیه ساخته شد. این دروازه، بنایی سه طبقه با سه دهانه بزرگ با کاشی‌کاری‌های بسیار زیبا بود که سال‌ها مسافرانی که قصد عزیمت به تهران داشت از زیر طاق‌های آن عبور می‌کردند. اکنون از این دروازه نفیس که در دوران پهلوی او و همزمان با توسعه شهر از بین رفت، نشانی باقی نمانده، اما محل آن در محدوده کنونی تقاطع خیابان‌های انقلاب و سعدی بود.
مهدی طارمی با گلی که وارد دروازه پاسوس ده فریرا کرد، موفق شد به جمع پنج گلزن برتر خارجی تاریخ پورتو راه یابد.
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، حالا به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه ایستاده است.
مهدی طارمی برای عبور از موسی مارگا و فالکائو، نیاز به زدن 2 گل دیگر با لباس پورتو دارد.
کریم بنزما با گلی که وارد دروازه الچه کرد، از رکورد گلزنی رائول در لالیگا عبور کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای پایانی بهمن ماه، با تولید ۱۱۶ هزار و ۹۰۹ دستگاه موتور ملی، موفق شد از بیش ترین میزان تولید موتور ملی که در سال ۱۳۹۶ محقق شده است، عبور کند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ریکاردو آلوز به سرعت ثابت کرد که تمدید قرارداد با او در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، چه اتفاق مهمی از سوی باشگاه تراکتور بوده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی، پیش بینی بیت کوین با شاخص دلار، خبری مهم برای سهامداران پارسان، شاهکار دیگر از ایران خودرو، قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست، صندوق سهامی «سرو» با عبور از بالاترین قیمت تاریخی به بازدهی ۸۲۰ درصدی رسید، چرا شستا صف خرید شد؟ | شستا تا کجا صعودی است؟، جزییات افزایش سرمایه ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۱۸ دی ۱۴۰۱، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اعلام تولید و بازسازی یک هزار و ۱۷۰ دستگاه ناوگان ریلی طی ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گفت: شاهد عبور از رکورد تاریخی سالانه در نوسازی ناوگان ریلی هستیم.
قیمت دلار در روز گذشته حدود ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد که از قله تاریخی خود که در ۱۱مهر به ثبت رسیده بود ۸۲۰ تومان کمتر بود و به قیمت تقریبی ۱۹ خرداد ماه بازگشت. مشاهدات از بازار نشان می‌دهد که اگرچه پتانسیل افزایشی بودن بازار وجود دارد، اما بازارساز با تزریق بیشتر ارز در حال کنترل قیمت دلار در بازار آزاد است. در این میان دو نگاه کلی در میان معامله‌گران وجود دارد.
از خباثت‌های دشمن این است که در اول مهر که دانشجویان آماده شروع سال تحصیلی بودند، فعال شده و شاهد برخی وقایع بودیم. البته با حضور مردم در صحنه جای نگرانی نیست، ولی باید جهاد تبیین و اقناع عمومی را داشته باشیم. از دولت و سایر قوا می‌خواهیم به اعتراضات توجه کنند تا بهانه برای طمع دشمن پیدا نشود. با تلاش مسئولان ما از پیچ‌های تاریخی عبور کرده، تحریم‌ها را پت سر می‌گذاریم و ملت سربلند می‌شود.
مدافع ایرانی تیم ملی آذربایجان از حس و حال خوب بعد از گل ارزشمندی که در بازی شب گذشته مقابل اسلواکی به ثمر رسانده می‌گوید.
امیر قلعه‌نویی اولین مربی تاریخ فوتبال کشورمان است که از مرز هزار امتیاز عبور می‌کند.
سر رابرت کر پورتر که به عنوان نقاش درباری تزار روسیه منصوب شده بود عمده شهرت خود را به دلیل سفر به ایران و نقاشی از پاسارگاد کسب کرد. سفر طولانی او به ایران از ۱۸۱۷ میلادی آغاز شده و او از طریق قفقاز وارد ایران شد و پس از عبور از تهران و اصفهان به تخت جمشید و پاسارگارد رفت و نقاشی تاریخی و معروفی نیز از آرامگاه کوروش از خود به یادگار گذاشته است.
رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله پهپادی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ