تیم ملی فوتبال بانوان ایران فردا دومین دیدار دوستانه خود در برابر بلاروس را از ساعت 15 فردا در استادیوم آرارات آغاز خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان توانست به مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا صعود کند.
مسابقات دسته دوم سی امین دوره بسکتبال زنان کاپ آسیا امروز با پیروزی تیم بانوان ایران در بانکوک تایلند آغاز شد.
تیم تپانچه بانوان کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان برنز گرفت.
روز پایانی رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با صعود ملی کاراته بانوان ایران به فینال و کسب مدال برنز توسط تیم کاتای مردان آغاز شد.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی مهرسان خطاب به بانوان تیم والیبال جوانان مهرسان گفت: بانوان ورزشکار لایق بهترین سکوها در همه میادین ورزشی هستند.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی مهرسان خطاب به بانوان تیم والیبال جوانان مهرسان گفت: بانوان ورزشکار لایق بهترین سکوها در همه میادین ورزشی هستند.
هر ۴ نماینده ایران در رقابت‌های آزاد ترکیه با قبول شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران 21 تیر برای برگزاری دو بازی دوستانه با روسیه به این کشور سفر می کند.
تجدید میثاق بانوان ایران اسلامی با آرمان‌های امام و رهبری
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.
وزیر ورزش و جوانان، نایب قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.
تیم جودو بانوان بلاروس عنوان قهرمان نخستین دوره بازی های بین المللی نوروز را از آن خود کرد و تیم ملی «الف» نایب قهرمان شد.
ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان اولین دیدار خود در بخش‌ مردان مسابقات کشورهای اسلامی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
به گفته نایب رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و با توجه به اضافه شدن مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد بانوان به جمع رشته‌های غرب آسیا، قطعا تیم‌های بانوان در دوره آتی این رقابت‌ها شرکت دارند.
در خبرها آمده است که تیم ملی فوتسال بانوان ایران – برزیل به زودی در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند.
فدراسیون تنیس روی میز اعزام بانوان به رقابت‌های گزینشی قهرمانی جهان را منتفی کرد؛ بدین ترتیب ایران تنها در بخش مردان این مسابقات نماینده خواهد داشت.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در جدول رده بندی فیفا دو پله صعود کرد که به نظر می رسد این به خاطر نمایش و نتایج خوب در بازی های دوستانه با بلاروس بود.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز در یک بازی دوستانه میزبان تیم بلاروس خواهد بود که این بازی در استادیوم آرارات برگزار می شود.
بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی دوشنبه هفته جاری به میزبانی مکزیک آغاز خواهد شد که تیم بانوان ایران بعد از کسب قهرمانی آسیا، این بار به دنبال ثبت افتخاری جهانی هستند
تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر در مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
کمیته بانوان انجمن‌های صنفی کارگران ایران با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، خواستار آسیب شناسی فتنه اخیر از سوی مسئولان شدند.
تیم دراگون‌بوت بانوان بزرگسال ایران در قایق ٢٠ نفره مسافت ۲۰۰ متر مسابقات قهرمانی جهان تاریخ‌سازی کرد و صاحب مدال نقره شد.
تیم ملی هاکی بانوان کشورمان به مقام پنجم مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.
بانوان ملی‌پوش ایران در دیدار نخست خود مقابل افغانستان به پیروزی رسیده بودند و در آخرین دیدار مرحله گروهی باید روز پنجشنبه به مصاف آذربایجان بروند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ