در خبرها آمده است که تیم ملی فوتسال بانوان ایران – برزیل به زودی در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین بازی دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان مقابل روسیه با برتری میزبان به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران صبح امروز عازم روسیه شد.
نشست رییس فدراسیون با سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال بزرگسال، جوانان و نوجوانان بانوان امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
مراسم قرعه کشی مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک فوتبال بانوان، امروز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زنان ایران گفت: دوری ۷ ساله بانوان از مسابقات و تعطیلی اردوها سبب شده تا بانوان فوتسالیست از نظر تکنیک فاصله زیادی با حریفان آسیایی داشته باشند.
تیم ملی فوتسال بانوان ناشنوایان ایران با برتری برابر چین، نایب قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان شد.
تیم ملی فوتسال بانوان ناشنوایان ایران با برتری برابر چین، نایب قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان شد.
تیم ملی فوتسال بانوان ناشنوایان ایران با برتری مقابل چین، نایب قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ ناشنوایان شد.
تیم ملی فوتسال بانوان ناشنوایان ایران با برتری مقابل چین، نایب قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ ناشنوایان شد.
در ادامه رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا ناشنوایان در تهران، تیم مردان ایران در دومین دیدار خود عراق را شکست داد و تیم بانوان مغلوب ژاپن شد.
بازی تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان با حضور بانوان تماشاگر آغاز شد.
ملی‌پوش فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال پس از تورنمنت کافا از ما خواست تا لباس‌ها، کوله‌پشتی و چمدان‌ها را به آن‌ها بازگردانیم. نمی‌دانم؛ شاید لباس‌ها اجاره‌ای بود.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه پنجشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی روسیه رفت که این بازی یک بر یک مساوی شد. تماشاگران زن نیز در این بازی حضور داشتند.
تیم فوتبال بانوان جوانان ایران موفق به شکست ترکمنستان در مسابقات قهرمانی آسیا شد.
داور بین‌المللی فوتسال بانوان امروز در هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ از دنیای داوری خداحافظی کرد.
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه‌ای توجیه پذیر نیست.
کرمانشاه- «سارا شیربیگی»، ستاره‌ کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با زدن هشت گل، عنوان خانم گُل مسابقات کافا ۲۰۲۳ در کشور ازبکستان را به خود اختصاص داد.
ملی‌پوشان فوتسال بانوان ایران در سومین دیدار خود در تورنمنت کافا برابر میزبان به میدان رفتند که با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شدند و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: تاجیکستان بازی خوبی را انجام داد و بازیکنان ما با استفاده از موقعیتهایشان به گل رسیدند.
تیم ملی فوتسال بانوان ایران نخستین دیدار خود در تورنمنت کافا را با پیروزی برابر قرقیزستان پشت سر گذاشت.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با ابراز رضایت از وضعیت این تیم برای حضور در تورنمنت کافا گفت: دیگر هیچ تیم دسته و پا بسته ای وجود ندارد.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در جدول رده بندی فیفا دو پله صعود کرد که به نظر می رسد این به خاطر نمایش و نتایج خوب در بازی های دوستانه با بلاروس بود.
دور برگشت مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان با رقابت سخت ملی حفاری ایران برابر صدرنشین فردا برگزار می‌شود.
در مهمترین مسابقه هفته دوم سوپر لیگ فوتسال بانوان، دو تیم ملی حفاری ایران و نصر فردیس به مصاف هم می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ