پور ابراهیمی گفت: تغییرات اقلیمی سوانح طبیعی را افزایش داده‌ و منتظر پیشنهادات هلال احمر هستیم تا احکامی برای کاهش اثرات نامطلوب تغییرات اقلیمی را در لایحه قانون برنامه هفتم توسعه بگنجانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز یکشنبه با کاهش عرضه سنگین مواجه شود.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
بانک جهانی پیش بینی کرد که رشد اقتصاد جهان در سال جاری به ۲.۱ درصد کاهش خواهد یافت که نسبت به سال گذشته یک سوم کمتر شده است.
مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و کاهش دما در دو استان، رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و نفوذ جریانات خنک شمالی از غرب استان‌های ساحلی شمال کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش دما و وزش شدید باد در کشور برای دو روز آینده پیش بینی می‌شود.
این مدل هوش مصنوعی همچنین نشان داده است که اگر انتشار گاز‌های گلخانه‌ای به سرعت کاهش پیدا کند بطوری که تا سال ۲۰۷۶ به صفر برسد، شانس رسیدن به گرمای ۲ درجه سانتیگراد تا سال ۲۰۵۴ به میزان یک به دو است و احتمال رسیدن به این گرما بین سال‌های ۲۰۴۴ تا ۲۰۶۵ نیز دو به سه است.
شاخص کل بورس طی روز جاری با کاهش حدود ۱۲ هزار واحدی تقریبا به ۶۰۰ ،۱ هزار واحد رسید تا بیم سقوط آن به کانال ۵۰۰ ،۱ هزار واحد تقویت شود. آیا فردا شاخص کل به این کانال سقوط خواهد کرد؟
امروز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با کاهش ۷ هزار و ۸۹۲ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحد پائین آمد. فردا در آخرین روز از اولین هفته بهمن بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
شاخص کل بورس طی معاملات امروز در نهایت با کاهش ۱.۸۷ درصدی مواجه شد و در شاخص هم‌وزن نیز که در ابتدا نزدیک به ۰.۳ درصد رشد کرده بود، ۰.۸۱ درصد از ارتفاع خود را از دست داد تا شروع سرخ‌رنگی برای بهمن ماه رقم بخورد. فردا ۲ بهمن ماه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هشتمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
شاخص کل بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته ۱۶ هزار واحد کاهش یافت و به عدد یک میلیون و ۶۵۲ هزار واحد رسید. خودرویی ها، بانکی‌ها و پالایشی‌ها بیشترین اثر منفی را بر شاخص روز چهارشنبه داشتند.. بورس امروز چگونه خواهد بود؟
رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران از ساخت بزرگترین واحد بنزین سازی در نزدیک پایتخت خبر داد.
رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران از ساخت بزرگترین واحد بنزین سازی در نزدیک پایتخت خبر داد.
رئیس شیفت مرکز راهبری کنترل گازکشوربااشاره به ورودجبهه هوای سردبه کشوردرهفته آینده گفت:باتوجه به کاهش دمای هواپیش بینی می‌کنیم حدودصدمیلیون مترمکعب افزایش مصرف گازراداشته باشیم.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما از روز یکشنبه تا صبح چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.
کارگروه برنامه‌ریزی تولید گوشت مرغ کشور پیش بینی کرد با چهار مصوبه جدید درباره افزایش تولید مرغ، قیمت این محصول طی هفته‌های آینده دوباره کاهش می‌یابد.
شاخص بورس در جریان معاملات دیروز با کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی همراه شد و با کاهش ۰.۸۴ درصدی به محدوده ۱.۲۶۷ نزول کرد. در صورتی که امروز هم شاخص کل به روند نزولی خود ادامه دهد احتمالا شاهد یکی از بدترین هفته‌های بورسی طی یک سال گذشته خواهیم بود. آیا امروز هم شاهد ریزش سنگین شاخص‌های بورس خواهیم بود؟
بورس روز گذشته با کاهش قیمت ۸۰ درصد از نمادهای خود مواجه شد و ۱۹ هزار واحد ریزش داشت. در دو روز اخیر با از دست رفتن حمایت یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد بازار سرمایه ریزش شدیدی را تجربه کرد و به مرز یک میلیون ۲۷۷ هزار واحد رسیده است. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ ترمز این افت کشیده خواهد شد؟
تربت حیدریه ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی در سال زراعی پیش‌بینی می‌شود از مزارع این شهرستان به عنوان قطب تولید زعفران نزدیک به ۲۰ تن زعفران خشک برداشت شود.
احساسات در بازار طلا بهبود یافته، زیرا این فلز گرانبها توانسته حمایت بحرانی را بالای ۱۷۰۰ دلار نگه دارد، حتی دلار آمریکا به بالاترین حد خود در ۲۰ سال اخیر رسیده است.
روند بازار ارز در روز‌های اخیر با کاهش قابل توجهی همراه شده است. بسیاری از فعالان بازار ارز تاکید دارند در این شرایط، توجهات به سمت خبر‌های مربوط به مذاکرات برجامی است. این در حالی است که در اواخر خردادماه دولت با اقدام به موقع، دست بانک مرکزی را برای مدیریت بازار ارز در شرایط هیجانی همانند این روز‌ها باز گذاشت.
تأکید ایرانسل بر بهره‌مندی بازار سرمایه از زیست‌بوم استارتاپی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ