رسانه‌های ترکیه تصویر و مشخصات زنی که حمله تروریستی در استانبول را انجام داد، منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورتی که ادعای دبیر شورای امنیت ملی روسیه مبنی بر انفجار یک انبار از گلوله‌های اورانیوم ضعیف شده در اوکراین صحت داشته باشد، اورانیوم ضعیف شده یک فلز سنگین است که به هیچ وجه نمی‌تواند عامل ایجاد پدیده رادیواکتیویته در هوا باشد.
آسیه حاتمی، مدیرعامل ایران‌تلنت هم در این نشست در پاسخ به میزان نظرسنجی‎های ایران تلنت درباره تعدیل و مهاجرت نیروی کار گفت که فارغ از عوامل زمینه‌ساز تعدیل نیروها، وضعیت اینترنت یکی از مهمترین عوامل این تعدیل یا مهاجرت‌هاست: «به‌طور‌کلی طبق آماری که ما از نظرسنجی‌های‌مان از حدود هشت هزار نفر به‌دست آوردیم، نیمی از افراد (دو نفر از هر چهار نفر) مهاجرت را برای آینده شغلی‌شان انتخاب کرده‌اند.»
تیم تحقیقاتی مستقر در آمریکا و نیوزیلند، اعلام کردند که این رویداد آتشفشانی که در فاصله ۶۵ کیلومتری جزیره اصلی این کشور اتفاق افتاده، علاوه بر فوران و پرتاب ستون‌های آتشفشانی عظیم به استراتوسفر، انفجار‌هایی از بخار نیز تولید کرد که صدا‌های مهیبی ایجاد کرده و در عین حال عامل اصلی ایجاد سونامی بود.
سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد هم از کشف مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا در بازرسی از یک منزل در این کلانشهر توسط مأموران پلیس کشف شد. مأموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی مخفیگاه این فرد در خیابان ابوطالب و اطمینان از صحت موضوع با کسب مجوز‌های لازم قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از محل ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا را کشف کردند و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
در شرایطی که جنگ روسیه در اوکراین هنوز ادامه دارد، چین همچنان از گرفتاری آمریکا در یک جای دیگر دنیا بدش نمی‌آید و کارزار طولانی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عملا شروع شده است، می‌توان مطمئن بود که داستان تعیین تکلیف عامل و آمر انفجار‌های نورد استریم، در روز‌ها و هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت و جدی‌تر خواهد شد.
کشف تریاک در معده ۲ زن مسافر/ دستگیری عامل نزاع مرگبار در کمتر از 6 ساعت/ ردپای میهمان آشنا در قتل زن ۷۰ ساله/ قاتل اجاره ای دستگیر شد/ زن عصبانی شوهر سابقش را آتش زد/ ۴ کشته و ۶ مجروح در انفجار مرگبار مواد محترقه/ کلاهبرداری اینستاگرامی با نام افراد مشهور/ راز ۵ مرگ در صندوقچه اسرار/ مجازات اعدام برای پسر متجاوز
در این مدرسه هیچ انفجار و یا صدایی در مورد پخش مواد مسموم‌کننده دیده یا شنیده نشده است و فقط به مرور زمان تعدادی از دانش‌آموزان احساس مسمومیت کرده‌اند که به سرعت با ورود عوامل اورژانس دانش آموزان مسموم به دو بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر و یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شدند.
ملکی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که همه دیوار‌ها و نمای ساختمان تخریب شده بود، گفت: به گفته شاهدان یکی از کارگران به دلیل شدت انفجار از داخل ساختمان به بیرون پرتاب شده بود و یکی دیگر از کارگران در داخل ساختمان مصدوم شده بود که هر ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک بمب ۲۵۰ کیلوگرمی جنگ جهانی دوم به طور غیرمنتظره‌ای در گریت یارموث منفجر شد. سرویس‌های خنثی سازی پس از کشف یک بمب بزرگ منفجر نشده در گذرگاه رودخانه در شهر نورفک برای خنثی سازی آن وارد عمل شدند اما بمب منفجر شد. پلیس نورفک گفت که یک انفجار غیر برنامه ریزی نشده رخ داده است، اما به کسی آسیب نرسیده است.
استاد دانشگاه تهران گفت: شبکه های ماهواره ای در ادامه سیاست های تکمیلی انگلستان عمل می کنند تا راهبرد انفجار از درون را در ایران شکل بدهند.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد عناصر سازمان تروریستی پ.ک.ک عامل انفجار امروز در جنوب این کشور هستند که شماری زخمی بر جای گذاشت
موضوع از این قرار بود که انفجار‌ها مربوط به یک برنامه فرهنگی با نام «تا پای جان» در محل گروه ۴۴ توپخانه ارتش اصفهان با موضوع روایت زندگی شهید صیاد شیرازی بود که اتفاقاً در زمینه تبیین و روشنگری در جهت نشان دادن پیشینه برخی از هسته‌های اصلی همین عوامل رسانه‌های معاند بوده است.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه صبح امروز پنجشنبه با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده که وی با انفجار بمب کنارجاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید. سپاه، رژیم صهیونیستی را عامل به شهادت رساندن شهید جعفری اعلام کرد.
وزیر کشور ترکیه با اعلام خبر بازداشت یک زن به‌عنوان عامل بمب‌گذاری در خیابان استقلال استانبول، گروهک تروریستی پ ک ک را مسئول این انفجار توصیف کرد.
بر این اساس، نیروهای ویژه و پلیس ترکیه در عملیاتی ضد تروریستی در فاصله کمتر از یک روز بعد از انفجار در استانبول، به محل اختفای زنی که بمب را در خیابان رها کرده بود، یورش برده و او را دستگیر کردند.
رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رئیس‌جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.
رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رئیس‌جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.
منابع عراقی به حکم صادره علیه عامل انفجار خودرو بمبگذاری در مسیر زائران امام هفتم در منطقه الدوره در بغداد پایتخت این کشور اشاره کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
سرویس امنیتی فدرال روسیه ( FSB) عامل پشت پرده حمله تروریستی به پل کریمه را معرفی کرد.
معاون شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به اینکه دولت اوکراین عامل انفجار در پل کریمه است تأکید کرد حذف تروریست‌ها پاسخ مسکو به این «جنایت» است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
در فهرست شهدای انفجار مسجد کابل امیرمحمد کابلی عالم دینی مشهور نیز دیده می‌شود.
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ