رئیس سازمان رفاه شهرداری تهران از ایجاد پایگاه اجتماعی در پایانه‌های مسافربری به‌منظور ارائه خدمات به قشر آسیب دیده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع روسیه می‌گوید که ورشو قصد دارد تا برای اشغال غرب کی‌یف، یک پایگاه لهستانی-اوکراینی در این منطقه ایجاد کند.
باسم العوادی، سخنگوی رسمی دولت عراق در گفتگو با پایگاه خبری العربی الجدید تاکید کرد که بهبود روابط میان کشور‌های منطقه منجر به ایجاد ثبات در این منطقه می‌شود و کشور عراق بیشترین بهره را از بازگشت روابط تهران و ریاض می‌برد.
رئیس ISC از تأسیس پایگاه کتاب های بین المللی نویسندگان ایرانی در راستای تقویت دیپلماسی و تعاملات علم و فناوری کشور و گامی مهم در جهت مرجعیت علمی و فناوری خبر داد.
اصفهان- فرمانده یگان منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان پایگاه اطفا حریق هوایی ندارد، گفت: ایجاد ۲ پایگاه اطفا حریق در اصفهان برای مهار آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها ضروری است.
اصفهان- فرمانده یگان منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان پایگاه اطفا حریق هوایی ندارد، گفت: ایجاد ۲ پایگاه اطفا حریق در اصفهان برای مهار آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها ضروری است.
معاون وزیر فناوری هند هفته گذشته در مصاحبه‌ای با رویترز گفته بود تسلا در مورد برنامه‌های خود برای ایجاد یک پایگاه تولیدی در هند جدی است.
شبکه المسیره در یک مستند جدید تحت عنوان نفوذ با استناد به برخی مدارک و اسناد محرمانه، از تلاش آمریکا برای ایجاد یک پایگاه سازمان جاسوسی ایالات متحده آمریکا (سیا) در یمن، پرده برداشته است.
انتشار تصاویری از روند ساخت، ساختمان جدید سفارت آمریکا که با ۹ هکتار مساحت، بیشتر شبیه به یک مجتمع بزرگ است، سوالات و ابهامات متعددی را ایجاد نموده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سفر امروز خود به آتن، در گزافه‌گویی ضد ایرانی جدید خود مدعی شد که به ایران اجازه نخواهیم داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.
گالانت در بخش دیگری از ادعاهایش گفت: اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰ نقطه پرحادثه جهت تأمین امنیت سفرها اصلاح و رفع ایراد شد، عنوان کرد: مجموعه جمعیت هلال احمر در ۱۴۶۵ پایگاه خدمت‌رسانی داشت.
سفیر کشور آفریقایی سودان درباره ایجاد پایگاه دریایی روسها در این کشور موضع گیری کرد.
رئیس پایگاه اطلاعات لرزه‌ای کشوری با بیان اینکه در قسمت غربی و شمال غرب کشور نیز گسل‌های زاگرس را داریم، گفت: این گسل‌ها فعالیت‌های گسلی کاملا جُنبایی دارند که باعث ایجاد زمین‌لرزه‌های متعدد می‌شود. در واقع ایران، یک کشور لرزه‌خیز است و دلیل اصلی این مساله همان فعالیت‌های تکتونیکی ناشی از فعالیت گسل‌های مختلف در جای‌جای کشور است.
روسیه و سودان بر سر ایجاد یک پایگاه لجستیکی برای نیروهای روسی در این کشور آفریقایی موافقت کردند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود نیمی از مردم فنلاند با ایجاد پایگاه دائمی ناتو در خاک این کشور مخالفند.
این گزارش حاکیست، ایران در حالی نمونه ایلات و صاعر ۶ را نزدیک بندر «جاسک» در جنوب ایران ایجاد کرد که در نزدیک این منطقه یک پایگاه نیروی دریایی ایران وجود دارد.
منابع عراقی از تصمیم نیروهای مرزبانی این کشور برای ایجاد 200 پاسگاه نظامی در مناطق مرزی اقلیم کردستان با ایران و ترکیه خبر دادند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور، از صدور ۵ میلیون کارت هوشمند ملی خبر داد.
وعده راه اندازی بازارچه صنایع دستی، قول استفاده از ظرفیت کروز در جام جهانی قطر، ایجاد پایگاه ملی شهرری و امضای دو تفاهمنامه از جمله برنامه های وزیر میراث فرهنگی در سفر به شهرری بود.
میامی- اهالی روستاهای کلاته‌های شرقی میامی مطالبه جدی ایجاد پاسگاه پلیس را دارند اما دولت از احداث پاسگاه کنار کشیده و مردم نیز شش سال معطل وعده های مسئولان شهرستانی و استانی مانده‌اند.
مدیر دفتر سازمان بدر عراق با بیان اینکه آمریکا از همه تحرکات تروریست های داعش اطلاع کامل دارد، تأکید کرد که مناطق اطراف پایگاه عین الاسد به پناهگاه امن داعشی ها تبدیل شده است.
پایگاه خبری اسپکتِیتور در گزارشی می نویسد: «دولت بایدن اکنون به آمارهای بالای خود در زمینه ایجاد اشتغال می نازد این در حالی است که آمریکا در ماه های اخیر با بحران هایی نظیر تورم و افزایش هزینه های زندگی، کاهش درآمدها و انقباضِ اقتصادی رو به رو بوده که همگی آن ها برای این کشور به شدت خسارت بار بوده اند. در این راستا، درگیری های دموکرات ها با جمهوری خواهان نیز عملا آمریکا را با مشکلات به مراتب گسترده تری رو به رو کرده است و سیاست در آمریکا را به عرصه ای وحشتناک تبدیل کرده است».
پایگاه خبری "میدل ایست آی" در گزارشی می نویسد: «حملات اخیر اسرائیل علیه نوار غزه و جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بخشی از راهبردی است که بر اساس آن ایجاد اصطکاک و تفرقه میان گروه های مبارز فلسطینی و همچنین تضعیف متحدان ایران در منطقه دنبال می‌شود.»
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت:با ایجاد پایگاه جامع اطلاعات مودیان مالیاتی در ماه‌های گذشته بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مودی جدید شناسایی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ