ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در شب برتری تیمش مقابل ریه‌کا نیمکت‌نشین بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
السد در شب نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود مقابل ام‌صلال به پیروزی رسید.
در ایران منتقدان با اشاره به اینکه در نوبت قبلی که دولت روحانی اقدام به آزادسازی بدهی‌های ایران از امریکا کرده بود، گاندوسازان، تلاش‌های زیادی را برای زیر سوال بردن این تصممیم برنامه‌ریزی کرده بودند و به نقد رویکرد‌های جناحی و سیاسی در خصوص منافع ملی پرداختند. باید دید این تصمیم آیا دریچه‌ای به سمت درک مشترک میان دو کشور باز می‌کند یا آن را باید در حکم تصمیمی موردی و غیرمستمر قلمداد کرد.
مدافع جوان استقلال که برای فصل بعد وضعیت نامشخصی دارد و به هدف نقل و انتقالاتی تیم های متعددی تبدیل شده، این روزها را در ترکیه به سر می برد.
زمانی توافق با عربستان می‌تواند نتیجه‌بخش و پایدار تلقی شود که ایران تنش‌زدایی جدی در منطقه و نظام بین‌الملل را در پیش بگیرد و برقراری روابط استراتژیک و پایداری را بر اساس منافع خود و در نظر داشتن منافع سایر بازیگران در دستور کار قرار دهد. این نکته، قبلا در یادداشت «الزامات سود بردن از توافق اخیر» اشاره شده بود. امروز نیز بهره‌برداری از توافقات، به انتخاب و استراتژی ایران و تعریف تصمیم‌سازان از منافع و بازی برد -برد بستگی دارد.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب در ترکیب این تیم مقابل هایدوک اسپلیت حضور دارد.
مدافع ملی‌پوش ایرانی الاهلی قطر اکنون جایش در دربی پیش‌رو کاملا خالی به نظر می‌رسد.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در مورد توافق اخیر ایران و عربستان گفت: هم برای عربستان خوب است چون وقتی که این دو کشور با هم نزدیک باشند، از جهاتی خیال عربستان جمع می‌شود که در آینده مشکلی از ناحیه ایران برای او پیش نخواهد آمد، کما اینکه از اول ایران با هیچ کشوری ستیز نداشته، همیشه به ایران حمله شده و ایران مدافع حقوق خود بوده است، نه اینکه ایران آغازگر حمله و جنگ و ستیز باشد. بنابراین برای عربستان که اطمینان پیدا می‌کند خوب است.
مدافع ایرانی آلتای اسپور در جریان برتری این تیم مقابل تیم دوم جدول حضور ۷۲ دقیقه‌ای داشت.
دو مدافع ایرانی الاهلی قطر بعد از نمایش درخشان برابر السد اکنون آماده جدال این هفته برابر الغرافه هستند.
مدافع – هافبک اروگوئه ای و جدید صنعت نفت آبادان، چند ماهی را در انتظار انتخاب تیم جدیدش به سرم برده است.
یک شبکه آمریکایی از «امید نور افکن» که می‌تواند در دفاع چپ یا هافبک دفاعی بازی کند، به‌عنوان پدیده‌ای نام برده که می‌تواند دنباله‌رو بزرگان تیم ملی ایران باشد.
مدافع ایرانی کایسری اسپور در جریان برتری تیمش برابر غازی‌آنتپ یک پاس گل زیبا داد.
تیم آ. ا. ک آتن با بهره‌مندی از مدافع چپ ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل آریس شد.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان از وحدت، انسجام و حرکت ملت ایران در مسیر غلبه بر مشکلات و خنثی‌سازی تحریم‌ها به شدت ناراحت و عصبانی هستند تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان ملت ایران قصد دارند با ایجاد هیاهو و بلوا توفیقات و دستاوردهای ملت ایران در یک سال اخیر را تحت شعاع قرار دهند اما با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهند برد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه رسمی خود به برد ایران واکنش نشان داد و از شروع مقتدرانه مدافع عنوان قهرمانی نوشت.
مدافع ایرانی دیناموزاگرب امشب در مصاف با میلان ایتالیا به طور ثابت به میدان خواهد رفت.
کایسری اسپور در حضور ثابت مدافع ایرانی خود به برتری مقابل گیرسون اسپور رسید.
مدافع ملی‌پوش ایرانی با گلزنی در وقت اضافه دیدار الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
مدافع ملی پوش ایرانی با گلزنی در در وقت اضافه الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
دینامو زاگرب در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل اوسی‌یک به برتری دست پیدا کرد.
کایسری اسپور در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به برتری رسید.
امیرآبادی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیش رو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.
چین با اعلام مجموعه‌ای از اقدامات جدید برای افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای خودرو گفت که تمدید معافیت مالیاتی برای خودروهای برقی را بررسی می‌کند و قصد دارد برخی محدودیت‌ها را برای فروش خودروهای دست دوم حذف کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۶۲۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۰۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ