آیت الله سیستانی در پیام تسلیتی درباره وقوع زلزله در ترکیه و سوریه اعلام کرد: امید است با همت مسئولین ذیربط و عموم مردم خیر، هر چه سریعتر نیاز‌های لازم برای آسیب دیدگان فراهم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل سازمان ملل با اشاره به دریافت نامه آیت الله سیستانی درباره حادثه قرآن سوزی در سوئد اعلام کرد: پیام  آیت‌الله العظمی سیستانی را دریافت کردم و از تلاش‌های ایشان کمال تشکر را دارم.
گوترش تاکید کرد، باید با پدیده اسلام هراسی مقابله شود و افزود: پیام سید علی سیستانی، مرجع عالی شیعه را دریافت کردم، از تلاش‌های ایشان سپاسگزارم و پاسخ پیامش را خواهم داد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم پارسا، حضرت آیت‌الله محمدتقی مجلسی را به حوزه‌های علمیه، مردم قدرشناس اصفهان، شاگردان، علاقه‌مندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مجلسی را تسلیت گفتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی درگذشت آیت‌الله محمدتقی مجلسی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
ساری- رئیس جمهور در پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر را تسلیت گفت.
عفت مرعشی نوشت: خاطرات بسیاری بیش از ۵۰ سال دوستی ناگسستنی از آن مرحومه در سینه دارم که هرگز از یاد نخواهم برد.
آیت الله نوی همدانی: تردیدی نیست که اهانت‌های گذشته با ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی از این عضو مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.
آیت الله جنتی به مناسبت برگزاری مراسم نکوداشت آیت الله سید علی شفیعی در دزفول، در پیامی از مقام شامخ علمی و مجاهدت‌های این عضو مجلس خبرگان رهبری تجلیل کرد.
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت آیت‌الله آقای حاج سید صادق روحانی را تسلیت گفتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سید صادق روحانی را تسلیت گفتند.
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیام تسلیتی، حوادث تروریستی در شهرهای ایذه و اصفهان را محکوم کرد.
آیت الله مکارم شیرازی طی پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
درپی ارتحال آیت‌الله حاج آقاشیخ عباسعلی اختری، سیّد اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات پیام تسلیتی صادر کرد.
رهبر انقلاب فرمودند: جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها مرد و زن و کودک بی‌گناه انجامید، دل‌ها را اندوهگین و داغدار کرد.
حسین اسماعیل الصدر، از علمای شیعه عراقی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از تمام طرف‌های سیاسی و بقیه طرف‌ها می‌خواهیم سلاح و تمام تنش‌ها را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عراق منجر شده است کنار بگذارند.
آیت الله سید حسین صدر از علمای برجسته عراقی از همه طرف های درگیر در بحران این کشور تقاضا کرد فورا سلاح ها را بر زمین بگذارند.
در متن پیام رهبر انقلاب اسلامی آمده است: این عالم بزرگوار و معلّم اخلاق، وظیفه‌ی بزرگ تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش دانسته و با بهره‌‎مندی از خشیت و خضوع دل نورانی خود، بیان اثرگذار و نافذی را در این جهت به کار میبردند؛ رحمت و رضوان خدا بر ایشان باد.
جمعی از مقامات لشکری و کشوری با صدور پیام‌های جداگانه، درگذشت عالم ربانی آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفتند.
رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس در پیامهای جداگانه درگذشت آیت الله محمدعلی ناصری، استاد اخلاق و مدرس حوزه های علمیه را تسلیت گفتند.
طلافروش ورشکسته همدست سارقان خانه های اعیانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ