بابک مظفری، بازیکن والیبال ایران در دهه ۹۰ میلادی در گفت و‌ گو با ورزش سه درباره تقابل ایران و برزیل صحبت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر اجرایی همایش نهضت مشروطه ایران با بیان اینکه بخشی از نفایس مخزن کاخ گلستان که کمتر دیده شده در تالار برلیان به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: چیدمان تالار را به دوره مظفری بر می‌گردانیم.
دبیر اجرایی همایش نهضت مشروطه ایران با بیان اینکه بخشی از نفایس مخزن کاخ گلستان که کمتر دیده شده در تالار برلیان به نمایش گذاشته می شود، گفت: چیدمان تالار را به دوره مظفری برمی گردانیم.
اردوی تیم ملی بسکتبال ایران در ترکیه روز دوشنبه، دوم مرداد ماه، به پایان می‌رسد و تیم ملی برای انجام دو بازی دوستانه به لبنان سفر خواهد کرد.
ارسلان کاظمی و رسول مظفری اردوی ترکیه را به مقصد تهران برای درمان ترک کردند.
تبریز- با حکم هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل، سعید مظفری زاده داور پیشکسوت فوتبال کشورمان سرپرست تیم تراکتور شد.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج‌سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود ثبت کرد.
حکمت‌علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به بحث رسیدگی این دیوان به شکایات کارگران درباره مصوبه مزدی شورای عالی کار در افزایش ۲۷ و ۲۱ درصد حداقل دستمزد در شرایط تورمی کنونی، نسبت به رسیدگی فوری به این پرونده وعده داد.
میرزاعلی کازرونی که پس از تثبیت نهاد مشروطیت در بوشهر خود یکی از وکلای مردم بوشهر در مجلس ملی بود، همزمان با استبداد صغیر و به توپ بسته شدن مجلس به نمایندگی از سوی آخوند ملامحمدکاظم خراسانی، علما و خوانین بوشهر را بر ضد معززالدوله، حکمران وقت بوشهر در عصر مظفری متحد و با تصرف ادارات دولتی و تصرف اداره گمرک بوشهر، به منزله نبض اقتصادی بنادر جنوب ایران و دربار قاجار عمل می‌کرد.
رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در قم قاطبه مردم تقاضای مقابله با بدحجابی را دارند و حرمت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و حوزه علمیه این اقتضا را دارد، گفت: مردم بدانند که قوه قضائیه در کنار مردم برای رفع این معظل اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. مظفری افزود: مجرمان اگر ببینند یک حرفی زده شد و عمل نشد بیشتر جری می‌شوند بنابرای اگر حرفی زده می‌شود باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.
عبدالعلی رحیمی مظفری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: اکنون سوال این است که چه زمانی خودرو می‌خواهد از سبد تولید ملی خارج شود؟ ما تا چه زمانی باید تاوان خودرو را بدهیم؟
در دوران رضاشاه حصار ناصری‌ شهر و دروازه‌ها تخریب شدند و مردم توانستند خارج از شهر خانه‌ بسازند. در همان دوران در محدوده اراضی مظفری که از یک سو به اراضی جنوب طرشت و از سوی دیگر به اراضی شمال جی و مهرآباد می‌رسید، ساخت‌وساز شروع شد.
نوید مظفری درباره قانون آفساید در جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحات مهمی را ارائه داد.
امام جمعه کرج بیان کرد: ایران اسلامی گفتمان جدیدی به وجود آورده که نظام غرب را به چالش کشانده است؛ دشمنان در مقابل این گفتمان همه ابزارها، دلبستگی‌ها و وابستگی را به کار گرفته اند تا در مقابل نظام اسلامی مفری یابند. ما براساس گفتمان امام راحل (ره) مبارزه سخت و بی امان علیه آمریکا شروع کرده ایم.
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: هدف از راه اندازی ملی پلاس، ایجاد و معرفی یک فضای ارتباطی جدید به مشتریان بود و این شعب، مظهری از آینده شعب بانک ها هستند.
کارشناس داوری فوتبال ایران نسبت به صحبت‌های جنجالی معاون حقوقی استقلال واکنش نشان داد.
داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: داور در بازی استقلال و فولاد سه پنالتی مسلم آبی‌پوشان را ندید.
دکتر مظهری با اشاره به مضرات استفاده از غذا‌های کنسرو شده می‌گوید: پرطرفدارترین غذای کنسروی در میان خانواده‌های ایرانی کنسرو تن ماهی است. باید بدانید که استفاده مداوم از این کنسرو به علت دارا بودن مقدار زیاد جیوه بر روی عملکرد مغز تاثیرات بسیار منفی می‌گذارد.
بدون تردید شهرزاد مظفر یکی از شاخص‌ترین چهره ها در فوتبال و فوتسال زنان ایران است، نامی که بعد از اتمام قرارداد چهار ساله با کویت، حالا دوباره با پیشنهاد این کشور مواجه شده است.
نوید مظفری معتقد است یک پنالتی باید به سود استقلال در دیدار این تیم برابر پیکان گرفته می‌شد.
بابک مظفری، بازیکن والیبال ایران در دهه ۹۰ میلادی در گفت و‌ گو با ورزش سه درباره تقابل ایران و برزیل صحبت کرده است.
نوید مظفری می‌گوید در دقیقه ۸۳ باید به سود استقلال پنالتی اعلام می‌شد.
برای فیلم «سگ کشی» به من گفت: که این سناریو را بخوان و کوچک‌ترین اشتباهی نکن؛ اگر کوچک‌ترین اشتباهی کنی نقشت لو می‌رود. خود سناریو و خود بیضایی به من کمک کردند که آن نقش اینطور درآمد. درست است که بهرام بیضایی یک دهه است که از این مملکت بیرون رفته اما از ایران جدا نشده، از فرهنگ و ادبیات و تاریخ ایران جدان نشده، و هنرمندی است که در این مملکت ریشه دارد. ریشه‌های او امثال من و کسانی هستند که کتاب‌هایش را می‌خوانند، کسانی که راجع به او تحقیق می‌کنند و نمایشنامه‌هایش را کار می‌کنند؛ ما ریشه‌های آن آدمی هستیم که واقعا ایرانی خالص است و قلبش برای ایران می‌تپد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ