رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران ترکیب این تیم در برابر اردن در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی و کادر فنی تیم امید ایران به استقبال کاروان تیم نساجی رفتند.
اردوی تیم فوتبال امید ایران با حضور یک بازیکن دورگه در ترکیه پیگیری می شود.
تیم فوتبال امید ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود برابر یک تیم عربستانی به پیروزی رسید.
تیم فوتبال امید ایران اردوی آماده سازی را از روز چهارشنبه هفته جاری در ترکیه برگزار خواهد کرد که نفرات مورد نظر کادر فنی اعلام شدند.
ترکیب اصلی تیم فوتبال امید ایران مقابل عراق برای فینال تورنمنت زیر ۲۳سال غرب آسیا مشخص شد.
امیر قلعه‌نویی تیم اصلی خود را به مصاف ازبکستان می‌برد.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران ترکیب این تیم در برابر اردن در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا را اعلام کرد.
ترکیب تیم فوتبال امید ایران برای بازی با اردن در نیمه نهایی تورنمنت زیر ۲۳ سال غرب آسیا مشخص شد.
امیر قلعه نویی ترکیب مورد نظر خود را برای شروع بازی با قرقیزستان مشخص کرد.
ترکیب تیم فوتبال امید ایران برای بازی امروز مقابل سوریه مشخص شد.
امیر قلعه‌نویی چهار تغییر در ترکیب امروز تیم ملی ایران نسبت به آخرین دیدارش انجام داد.
عکس تیمی ایران در بازی دوستانه با تیم امید متفاوت از همیشه بود؛ در ترکیب تیم ملی بازیکنان جدیدی به میدان رفتند.
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید ایران از احتمال دعوت از لژیونرها به اردوی این تیم برای مسابقات انتخابی المپیک پاریس خبر داد.
ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل کنیا مشخص شد و امیر قلعه نویی تغییراتی در این ترکیب نسبت به بازی با روسیه ایجاد کرد.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
برخی چهره های نامدار و مدال آوران بزرگسالان جهان در قالب تیم کشتی آزاد و فرنگی امید ایران به رقابت های جهانی اعزام می شوند.
احمد عابدزاده پدر امیدوار است پسرش در جام‌جهانی در ترکیب تیم ملی باشد
آ. ا. ک آتن با بهره‌مندی از کاپیتان تیم ملی ایران در ترکیب خود مقابل وولوس قرار می‌گیرد.
تیم الکویت که در برهه ای به دنبال جذب مهدی قایدی بود با حضور یک بازیکن ایرانی دیگر برای حضور در فصل جدید بازی های لیگ کویت آماده می شود.
در صورتی که تیم امید ایران برای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی راهی ترکیه می‌شد، چالش پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی به اوج خود می‌رسید.
ترکیب تیم ملی امید ایران در مصاف امروز با قطر
تیم ملی امید ژیمناستیک ایران خود را برای مسابقات مرسین ترکیه آماده می‌کند و قرار است در مسابقات جهانی آتی از بین اعضای همین تیم ملی امید برگزیده و استفاده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ