رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین مهدوی مهر و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین لطفیان شب گذشته با استقبال نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
ارومیه- سیدمحمد موسوی در دیدار ایران و هنگ‌کنگ نخستین کاپیتانی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را تجربه کرد تا تعداد کاپیتان‌های ایران (سرگروه) در این مسابقات به عدد ۱۴ برسد.
سید محمد موسوی دیدار برابر هنگ‌کنگ را صرفا مثل یک بازی تدارکاتی می‌داند.
وزیر امور خارجه با همسر و فرزند سیدمحسن موسوی کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان در سال ۱۳۶۱ دیدار کرد.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالی رتبه نظامی با حضور در ستاد ارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالی رتبه نظامی با حضور درستادارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
در ادامه مسابقات قهرمانی بوکس جهان سیدشاهین موسوی در اولین گام به مصاف نماینده ترکیه رفت که این دیدار با برتری قاطعانه موسوی به پایان رسید.
فرمانده کل سپاه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران با حضور در ستاد فرماندهی ارتش با سرلشکر موسوی دیدار کردند.
فرمانده کل سپاه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسدران با حضور در ستاد فرماندهی ارتش با سرلشکر موسوی دیدار کردند.
مدافع راست نساجی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در دیدار با ذوب آهن همراهی کند.
صالح حردانی و احمد موسوی در پایان دیدار استقلال و نساجی، لباس های خود را با صابر حردانی و مهدی قایدی تعویض کردند.
فرماندهان کل ارتش و سپاه به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم‌افزایی سپاه و ارتش را عامل عصبانیت دشمنان و موجب خوشحالی دوستداران جهانی انقلاب اسلامی دانستند.
در جریان دیدار اخیر نیان الکترونیک مقابل شهداب یزد یک خطر بزرگ از بیخ گوش محمد موسوی عبور کرد.
مدافع آلومینیوم می‌گوید آنها این فرصت را داشتند که سه امتیاز دیدار با پرسپولیس را کسب کنند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیحات تکمیلی از داوران و ناظران دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی دعوت کرد تا در جلسه هفته آینده این کمیته شرکت کنند.
مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه خبر داد که احتمالا در اوایل ماه آینده میلادی با همتای سوریه‌ای خود دیدار خواهد کرد.
بعد از درگیری ترابی و موسوی در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی، بیرانوند و گل محمدی در پایان بازی به سراغ مدافع حریف رفتند و در این خصوص گلایه خود را مطرح کردند.
حجت‌الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه با اقشار مختلف مردم از جمله علمای اهل تسنن و تشیع در زاهدان دیدار کرد. در تصاویر منتشر شده از این مراسم مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی حضور ندارد. محمدجواد حاج‌ علی‌اکبری به نمایندگی از طرف رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، گفت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا اینجا اهل سنت نوافلی می‌خوانند و برخی در چهار رکعت اول بوده و برخی چهار رکعت را تمام کرده بودند که صدای تیراندازی به صورت مسلسل شنیده شد و ادامه پیدا کرد و مردم سراسیمه شده بودند.
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه و دبیرکل ناتو امروز در آنکارا دیدار و سپس در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی شرکت کردند.
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه و دبیرکل ناتو امروز در آنکارا دیدار و سپس در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی شرکت کردند.
تربت جام ـ همزمان با هفته وحدت جمعی از بانوان فرهیخته تربت جامی با مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت این شهرستان دیدار کردند.
مولود چاووش اوغلو وزیرخارجه ترکیه اخبار منتشر شده در زمینه دیدار احتمالی رجب طیب اردوغان و بشار اسد را تکذیب کرد.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر و مولود چاوش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه درباره روابط دوجانبه و مسائل مشترک رایزنی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ