کشورهای فقیر از کشورهای ثروتمند برای خسارت های ناشی ازتغییرات آب و هوایی درخواست غرامت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
کره جنوبی با طرح شکایت از کره شمالی به اتهام انفجار یک دفتر هماهنگی در سال ۲۰۲۰، از پیونگ‌یانگ درخواست غرامت کرد.
کره جنوبی با طرح شکایت از کره شمالی به اتهام انفجار یک دفتر هماهنگی در سال ۲۰۲۰، از پیونگ‌یانگ درخواست غرامت کرد.
وکلای کارول می‌گویند با استناد به اظهارات جدید ترامپ آنها باید اجازه داشته باشند شکایت قبلی خود را اصلاح کنند و درخواست غرامت خود را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهند.
باشگاه کاردیف سیتی به دلیل مرگ امیلیانو سالا، درخواست غرامت 110 میلیون یورویی از نانت فرانسه کرده است!
کارآگاهان با شناسایی حمید ۳۵ ساله به عنوان شخصی که از داریوش درخواست ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان غرامت را داشته، تحقیقات از وی را در دستور کار قرار دادند و در مراجعه به محل سکونت حمید اطلاع پیدا کردند که همزمان با تاریخ آغاز ماجرای ربوده شدن داریوش، حمید مراجعتی به خانه خود نداشته است.
فردی که به دلیل عدم موفقیت در فوتبال اقدام به آدم ربایی کرده و پس از حبس ترانسفر فوتبال درخواست ۵۰۰ میلیون تومان غرامت را کرده بود بازداشت شد.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، قصد دارد از باشگاه یوونتوس شکایت کند و درخواست دریافت غرامت 50 میلیون یورویی دارد.
به گفته این عضو تیم سابق مذاکره‌کننده، درخواست غرامت از آمریکا بابت خروج آمریکا از برجام، طرح ناکام تیم فعلی بود و حالا می‌خواهند آن را منتسب به دولت قبل کنند و با جعل نقل‌قول و حتی طرح خیالی آن در جلسه هیات دولت، شکست خود در اجرای این خواسته را به دولت سابق ربط دهند.
براساس بندی در قرارداد دنی آلوز با باشگاه پوماس مکزیک، او به دلیل رسوایی اخلاقی باید 4.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
کمیسر مدیریت بحران اروپا گفت که بروکسل بارها خواستار دریافت غرامت از اسرائیل به دلیل تخریب خانه های احداث شده با کمک مالی اروپا در کرانه باختری شده است.
وزارت خارجه لهستان فهرست غرامت‌های درخواستی این کشور از آلمان بابت ضررهای مادی و معنوی وارد شده به ورشو در جریان جنگ جهانی دوم را اعلام کرد.
پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و در ادامه در CAS مطرح کرد، ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رای خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد و ثابت شد که هیچ قصور پزشکی در خصوص پادوانی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته است
بر اساس این رای درخواست پادووانی رد شده و باشگاه استقلال باید همان ۱۰۰ هزار دلار بر اساس حکم فیفا را به همراه جریمه دیرکرد پرداخت کند.
بالاخره و پس از کش و قوس فراوان، رأی دادگاه پادوانی و استقلال منتشر و شکایت این بازیکن برزیلی رد شد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا از شبکه تلویزیونی CNN به علت ادعای افترا و تلاش این شبکه برای بی اعتبار کردنش شکایت کرد و غرامت ۴۷۵ میلیون دلاری را خواستار شد.
نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا امروز در گزارشی از احتمال شکایت باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اروگوئه برای درخواست غرامت خبر داد.
کیلور ناواس با ناپولی به توافق کامل رسیده ولی حاضر نیست بدون دریافت غرامت 18 میلیون یورویی، پی اس جی را ترک کند.
طرح شکایت مهدی تاج و هیات‌رئیسه همکارش از دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا و درخواست غرامت از وی آنقدر عجیب و تعجب آور بود که مدیر روابط‌عمومی فعلی فدراسیون فوتبال جز لبخند نتوانست به آن واکنشی نشان دهد.
کاترین مایورگا در تلاش است تا پرونده درخواست غرامت ۵۴ میلیون پوندی خود را دوباره به جریان بیاندازد.
همراه اول به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود با محوریت هوشمندسازی و شعار لمس جهان دیجیتال در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور می‌یابد.
قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد
اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ