تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در زمین تهرانسر زیر نظر کار فنی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
این شاسی بلند عجیب با نام لند اسپید کروزر نام‌گذاری شد و لقب سریع ترین SUV جهان را از آن خود کرد. ارتقای پیشرانه و توان فنی خودرو تنها بخشی از ماجرا بود.
ورود مجلس به ماجرای لات‌ها در تمرین استقلال
پس از تمرین پر خبر دیروز، کمپ مرحوم حجازی امروز در آرامش کامل، شاهد یک اتفاق خوب بود که سرمربی استقلال در متن ماجرا بود.
قائم‌مقام باشگاه استقلال می‌گوید در جریان پوسترهای عجیب در محل تمرین این باشگاه نبوده است.
مدافع سابق تیم ملی ایتالیا ماجرای مصدوم کردن بالوتلی در تمرین اینتر را توضیح داد.
کوین یامگا امشب به تهران برمی‌گردد و غیبت او در تمرین امروز هم هماهنگ شده بود.
ماجرای جریمه غلامی و حکمی که کمیته انضباطی باشگاه استقلال صادر کرده، همچنان ادامه دارد. تمرین روز پنج شنبه آبی‌ها در اعتراض به مشکلات مالی برگزار نشد و مدیران باشگاه نیز عارف را مقصر این موضوع دانسته اند.
آخرین تمرین تیم فوتبال سایپا با حواشی عجیب و غریبی همراه بود و درنهایت هم با صلاحدید محمود فکری این جلسه تمرینی تعطیل شد.
برخلاف شایعات، امروز تنها لئاندرو پریرا در تمرین سرخپوشان حضور یافت.
در شرایطی که هافبک سرخ‌ها طی دو روز اخیر در تمرین این تیم حاضر نشده، مربی این تیم مدعی شد هنوز ماجرای جدایی این بازیکن قطعی نشده است.
خواندنی‌ترین ماجرای هواداری تاریخ جام‌های جهانی برای خوش‌بخت‌ترین ترین تماشاگر آرژانتینی در قطر رخ داد.
سرمربی تیم فوتبال نونهالان استقلال که محل تمرین تیمش امروز میزبان تیم بزرگسالان بود، در این خصوص نکات جالبی گفت.
ماجرای تعطیلی تمرین پرسپولیس باعث شد تا در پایان جلسه کمیته انضباطی، دو کاپیتان این تیم با جریمه‌هایی مواجه شوند.
ماجرای تعطیلی تمرین پرسپولیس باعث شد تا در پایان جلسه کمیته انضباطی دو کاپیتان این تیم با جرایمی همراه شوند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تمرین جاهلی با قمه!/ ۸ شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند/ دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه‌ای بود!/ اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر/ ماجرای آدمکشی در گل فروشی!/ تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی/ قاتل دختر ۳ ساله در یک قدمی چوبه دار/ ۱۰۰ زن جوان در دام دندانپزشک قلابی
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
جا ماندن ساق بندهای یک بازیکن در وسط زمین چمن تمرین تیم ملی، به ماجرای پلیسی برای کی‌روش تبدیل شد.
انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
یورگن لوکادیا این روزها تبدیل به موردتوجه‌ترین بازیکن پرسپولیس شده است.
صفحه سجاد غریبی در یک یادداشت اینستاگرامی اعلام کرد که او برای مدتی از دنیای مجازی خداحافظی کرده و به دور از حاشیه در حال تمرین زیر نظر مربی خود است. اما نگفته که در چه حوزه‌ ورزشی ای مشغول تمرین است.
پرهام شهسواری رکابزن ۱۷ ساله کوهستان ایران که گفته می‌شود برای حضور در کمپ تمرینی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری به سوییس رفته بود، قصد بازگشت به ایران را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ