در شرایطی که هافبک سرخ‌ها طی دو روز اخیر در تمرین این تیم حاضر نشده، مربی این تیم مدعی شد هنوز ماجرای جدایی این بازیکن قطعی نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، هتک حرمت مجدد به قرآن کریم و اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد را محکوم کرد و آن را در تقابل با ادعای احترام به حقوق شهروندی در غرب برشمرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر خلاف ادعای مدیرعامل باشگاه از کریم باقری حمایت کرد.
مدیرعامل سابق پرسپولیس ادعا‌های عجیبی در خصوص جدایی کریم باقری مطرح کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس اقدام شنیع مزدوران استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در تعارض با ادعای آزادی بیان است.
ادعای عجیب کریمی: ماجرای هانی‌کُرده ساختگی بود!
طبق ادعای نشریه بیلد، رئال تماس ها با کریم آدیمی، مهاجم جوان دورتموند، را شروع کرده است.
برخلاف ادعای فابرزیو رومانو، رقم قرارداد کریم بنزما بسیار پایین تر از 100 میلیون یورو است.
کریستیانو رونالدو گفت که انتقال کریم بنزما به عربستان سعودی باعث مهاجرت سایر بازیکنان مشهور اروپایی به این کشور می‌شود.
فابریزیو رومانو اعلام کرد که قرارداد کریم بنزما و الاتحاد تا سال 2025 به امضا رسیده است.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید جدایی ناگهانی کریم بنزما در برنامه‌ رئال مادرید برای جذب مهاجم تغییر مهمی ایجاد کرده و باشگاه اسپانیایی حالا به دنبال به خدمت گرفتن هری کین است.
کریم بنزما تمایلی به ادامه فوتبالش در عربستان ندارد و طبق ادعای مارکا، قراردادش با رئال را تا 2024 تمدید خواهد کرد.
بخش ورزشی روزنامه الیوم به نام المیدان الریاضی مدعی شد که کریم بنزما فصل بعد را در الاتحاد توپ خواهد زد.
تک گل سپاهان در بازی با پرسپولیس را کسی به ثمر رساند که در بازی جام حذفی غایب بود؛ محمد کریمی می‌گوید برای جاه‌طلبی‌هایش نیازی به سر و صدا و حاشیه ندارد.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما به دلیل مصدومیت، بازی روز شنبه رئال برابر اسپانیول را از دست خواهد داد و شرایطش برای بازی مقابل لیورپول نیز نامشخص است.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما به دلیل مصدومیت، بازی روز شنبه رئال برابر اسپانیول را از دست خواهد داد و شرایطش برای بازی مقابل لیورپول نیز نامشخص است.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: در کل در مورد مذاکرات برجام دو مسئله باقی مانده بود؛ در مورد مابقی با اروپایی ها و آمریکایی توافق شده است.
نشریه اکیپ امروز ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه همه به جز یک نفر از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شده اند و اولین شب آرامش تیم، شب جدایی ستاره رئال بود.
جواد کریمی قدوسی گفت: می‌خواستند در آتش‌سوزی بزرگ اوین یک جمعی از زندانی‌ها کشته شوند و مهدی هم با آن سوابقش کشته شود و برای جمهوری اسلامی مظلوم چه پاپوشی درست کنند.
جواد کریمی قدوسی گفت: می‌خواستند در آتش‌سوزی بزرگ اوین یک جمعی از زندانی‌ها کشته شوند و مهدی هم با آن سوابقش کشته شود و برای جمهوری اسلامی مظلوم چه پاپوشی درست کنند.
چند منبع اسپانیایی امروز فهرست نهایی توپ طلا 2022 را منتشر کردند. فهرستی که در آن کریم بنزما برنده توپ طلا شده و پس از او نیز سادیو مانه و وینیسیوس قرار دارند.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما با غیبت در تمرین گروهی امروز، تقریبا شانسی برای رسیدن به بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید ندارد.
یک رسانه یونانی مدعی شد کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تا پول قابل توجهی از باشگاه آاک نگیرد، این تیم را ترک نخواهد کرد.
همه چیز برای تمدید قرارداد کریم بنزما با رئال مهیاست و خبر رسمی آن به زودی اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ