در جریان مجمع عمومی فدراسیون ووشو، اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهمداران آسیا تک با برگزاری انتخابات در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، هیئت مدیره جدید را با تغییر یک عضو حقوقی انتخاب کردند.
اولین جلسه اعضای جدید هیأت مدیره جامعه تورگردانان ایران برگزار شد و رئیس این جامعه پس از سال‌ها تغییر کرد.
زمان تغییر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به روز یکشنبه هفته آینده موکول شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت. نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
سه نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک تغییر کردند.
قرار است فردا آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم برگزار شود که علاوه بر اعضای هیئت رئیسه فعلی، برخی دیگر از نمایندگان هم در حال رایزنی برای کسب کرسی هیئت رئیسه هستند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال، در حالی با حضور وزیر ورزش به پایان رسید که خبری از تغییرات و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره نبود!
وزارت ورزش شایعه تغییر فتح‌الله‌زاده و برخی اعضای هیات مدیره استقلال را رد کرد.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.
احتمال این که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کند وجود دارد اما این تغییرات مثل باشگاه استقلال نخواهد بود.
سازمان خصوصی سازی با اشاره به اتفاقات اخیر در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد که در اسرع وقت اعضای هیات مدیره این دو باشگاه تغییر خواهد کرد.
عملکرد اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زنگ خطر را برای تغییر برخی از آنها به صدا درآورده اما در صورت تغییر رویکرد و خروج از «بی تاثیر» بودن ممکن است این اتفاق رخ ندهد.
در جلسه هیات وزیران که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اعضای دولت با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی کشور مبنی بر اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری درباره «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
طی جلسه امروز هیات مدیره فرابورس ایران، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت برای دوره هشتم معرفی و از اعضای دوره هفتم هیات مدیره تجلیل شد.
طی جلسه امروز هیات مدیره فرابورس ایران، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت برای دوره هشتم معرفی و از اعضای دوره هفتم هیات مدیره تجلیل شد.
مـوضـوع شکایت و خـواستـه ابطال قسمت تسری حذف تغییر رشته نسبت به  پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ فرزندان اعضای هیات علمی در دیوان عدالت اداری بررسی شد.
دقایقی بعد از پیروزی سپاهان مقابل تراکتور، اعضای هیئت مدیره باشگاه در جمع بازیکنان از محمدرضا ساکت حمایت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ