اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی ر غم اینکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از آرامش در بازار شکر خبر می‌دهند، چالش‌های این حوزه همچنان برپاست و حتی کارخانجات تولیدی نیز قادر به تهیه این کالا نیستند.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا د ر گزارشی به بررسی وضعیت دو تیم نوجوانان ایران و یمن در جام ملتهای آسیا پردخت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی از روند ورودش به این رشته و موفقیت‌های آسیایی و جهانی صحبت کرد.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی ۲.۱ درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به ۳۲ درصد رسیده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی 2.1 درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به 32 درصد رسیده است.
ر اینجا برخی از عادات غذایی عجیبی که در مناطق مختلف جهان اتخاذ شده است، آورده شده است. شما باید قبل از رفتن به این کشور‌ها آن‌ها را بشناسید تا در چاله شرمساری اجتماعی نیفتید.
ر پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار ایلنا، یادگار امام در نامه ای به وی، از او دلجویی و عذرخواهی کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهراب ر لزوم بهبود نظام پرداخت عادلانه و هماهنگ کارکنان شهرداری تهران تاکید کرد.
منابع فلسطینی از تشییع باشکوه شهیدان در نابلس خبر دادند.
حاتمی یزد گفت: برای کنترل قیمت دلار دولت باید هزینه های خود ر مدیریت کند زیرا هم اکنون بیش از آنکه درامد داشته باشد هزینه دارد.
ر خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
ر اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران آمده است:با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
ر نامه حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای به مقام معظم رهبری آمده است: در جریان حوادث اخیر تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن مرتکب رفتارهای نادرست و جرائمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش گردیدند و اکنون تعداد قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب و ضد مردمی با اظهار پشیمانی و ندامت تقاضای بخشش دارند.
تیم فوتبال کایسری اسپورترکیه موفق به کسب پیروزی ر لیگ این کشور با بازیکنان ایرانی شد.
وزیرامور خارجه ر نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه قطر تاکید کرد: ایران همواره از گفتگوهای منطقه ای استقبال کرده است.
برخی اهالی ادعا می‌کنند «ر»، بیش از ۱۵ پسربچه را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است که برخی از آنان «معلول» بوده‌اند. اعتماد صحت تعداد قربانیان را پیگیری کرده، اما هنوز هیچ منبع رسمی این تعداد را تایید نکرده است. خبر این فاجعه زمانی در شهر می‌پیچد که روز ۱۲ دی‌ماه پسری هشت‌ساله حالش بد می‌شود و ماجرا را برای پدرش تعریف می‌کند.
سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز در سامانه نیمه بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است ر حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
مدافع مس رفسنجان از کیفیت تیمش تعریف می‌کند و مس ر شایسته برد در آزادی می‎داند.
در ادامه افزیش تنش‌ها بین دولت مرکزی چین و منطقه خودمختار تایوان، رئیس منطقه این جزیره اعلام کرد دوره سربازی کنونی پاسخگوی وضعیت امنیتی کنونی نیست.
ر چند سال اخیر نهاد سیاستگذار پولی و ارزی کشور با راه اندازی دو بازار نیما و متشکل ارزی بر مبنای مکانیزم بازار در علم اقتصاد به تمامی فاکتورهای یک بازار رسمی و قابل اعتنا توجه کرده است.
رضا حسن زاده نقطه قوت تیم ملی را تاج و کی روش اعلام می کند و در خصوص شرایط ملی پوشان صحبت هایی را مطرح می کند.
ر بازگشت از سفر ازبکستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد و گزارشی از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک ارئه کرد.
دهمیشه ر گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۹ مرداد را بخوانید.
باشگاه قشقایی شیراز با صدور بیانیه ای از پایان حضور تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه ر قابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ