پس از آن اهالی تهران، تبریز، اهواز، کرج، اصفهان و شیراز هوای مطلوبی را با رسیدن به عدد ۹۸، ۹۷، ۸۸، ۷۷، ۶۹ و ۵۴ تجربه کرده‌اند. آلاینده شاخص این کلانشهرها نیز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال هنوز موافقت خود نسبت به حضور تماشاگران برای بازی نخست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را دریافت نکرده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از صدور مجوز رسمی برای حضور زنان در استادیوم خبر داد.
یکتاپرست گفت: ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته، ۱۳ نفر از مسافران این اتوبوس، در راه بازگشت به اراک ۱۵ کیلومتری سمنان، بعد از صرف غذا در کاروان با علائم تهوع و استفراغ به مراکز درمانی اعزام شدند.
حضور پنج بازیکن فصل قبل آلومینیوم در نساجی مازندران یکی از نکات جالب توجه نقل و انتقالات است.
از  هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر؛امروز دوشنبه دو تیم آلومینیوم و ذوب آهن در ورزشگاه امام‌خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند  که در پایان هر دو تیم به تساوی بدون‌ گل رضایت دادند.
استقلال در 2 سفر قبلی خود به اراک ناکام بوده و ساپینتو حالا فرصت دارد تا در این شهر به پیروزی دست یابد.
با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، مسابقات کشتی سنتی افغانستانی‌های مقیم ایران به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود. این مسابقات که برگرفته از فنون جودو و چوخه است در زمین خاکی و با شرکت افغانستانی‌هایی از شهرهای مشهد، تهران، اراک، کاشان، ساوه، اصفهان و شیراز به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: وضعیت پنج سد آب شرب خراسان رضوی (دوستی، طرق، کارده، ارداک و تبارک) اصلاً مناسب نیست و بیشتر این سدها کمتر از ۲۰ درصد حجم‌شان آب دارند.
اراک- اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از غیر حضوری شدن برخی مدارس استان مرکزی به دلیل برودت هوا خبر داد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد، به علت برودت هول و لغزندگی معابر، تمام مدارس اراک و ۶ شهرستان استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه غیرحضوری است.
با برگزاری دیدار تیم های نبوغ اراک و توفارقان آذرشهر پرونده هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با پیروزی نماینده استان مرکزی بسته شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قطعه‌سازان اراکی سهم ۱۱ درصدی در تامین شرکت‌های خودروساز دارند، اظهار کرد: سازندگان این استان، در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات ایران خودرو مشارکت فعالی داشته‌اند.
تیم‌های نبوغ اراک، نفت آبادان، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان و کاله همچون شهرداری گرگان در هفته شانزدهم لیگ بسکتبال موفق به شکست حریفانشان شدند.
تیم‌های نبوغ اراک، نفت آبادان، صنایع هرمزگان، آویژه صنعت مشهد و ذوب آهن اصفهان در هفته پانزدهم لیگ بسکتبال موفق به شکست حریفانشان شدند.
نبوغ اراک با دو اختلاف امتیاز بازی را به حریف مشهدی خود واگذار کرد.
هفته دهم لیگ بسکتبال با برتری تیم های مهرام، شهرداری گرگان، آویژه صنعت مشهد، ذوب آهن اصفهان، نبوغ اراک و نفت آبادان همراه بود.
گفته می‌شود اولین فرونشست منطقه‌ای ایران در سال ۴۶ خورشیدی در دشت رفسنجان رخ داد و سپس دشت‌های مشهد، همدان، کرمان، اراک و استان فارس درگیر شدند. در استان اصفهان نیز نخستین فرونشست زمین اواخر دهه ۶۰ تا اوایل دهه ۷۰ خورشیدی در دشت مهیار به وقوع پیوست و سپس عمده دشت‌هایش ممنوعه اعلام شدند.
هفته چهارم لیگ بسکتبال با پیروزی تیم های ذوب آهن، کاله مازندران، نبوغ اراک، مس رفسنجان و آویژه صنعت مشهد همراه بود.
دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای عاشق گم شده!/ معمای مرموز آدم‌ربایی ۳۰ میلیاردی/ کلکسیون جرم در یک ساندویچی!/ قتل در اراک، دستگیری در مشهد/ کلاهبرداری ۹ هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک/ دستبرد به اموال فروشگاه زیر دوربین‌های خاموش!/ سرقت‌های سریالی هنگام مرخصی از زندان
قتل در اراک، دستگیری در مشهد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک روز عاشورا در یک عملیات غافلگیرانه در مشهد مقدس دستگیر شدند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۷۶۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۴۱ تن از ایشان وخیم است.
فردا طرح ترافیک برقرار است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ