فرمانده کل ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه نمی‌گذارد این پیشرفت‌ها و ده‌ها موفقیت مثل آنکه در سایه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است، شیرینی خود را به ملت و به جهان نشان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارشات اخیر، لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا حدود 8،76 میلیارد دلار درآمد سالانه تولید می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: : امپراطوری رسانه‌ای غرب با چشم فروبستن بر سرکوب معترضان در سرزمینهای اشغالی این اعتراضات را نمادی از دموکراسی دروغین در اسرائیل به تصویر می‌کشد.
کریستیانو رونالدو قصد دارد وارد دنیای رسانه‌ها شود و یک امپراتوری رسانه‌ای که مالک شبکه تلویزیونی و روزنامه است را بخرد.
کریستیانو رونالدو قصد دارد وارد دنیای رسانه‌ها شود و یک امپراتوری رسانه‌ای که مالک شبکه تلویزیونی و روزنامه است را بخرد.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران قهرمان آسیا شد.
این عکس‌های ارزشمند و نسبتا باکیفیت، دربار امپراطوری چین را در آخرین سال‌های حکومت سلسلۀ چینگ نشان می‌دهند. ملکه تزی‌شی چهرۀ اصلی حاضر در این عکس‌هاست. (اصل عکس‌ها سیاه و سفید هستند و با استفاده از نرمافزار به صورت رنگی درآمده‌اند).
یحیی گل‌محمدی با پیروزی در این شهرآورد رکوردی استثنایی را از خود به جای خواهد گذاشت.
تیم شهرداری گرگان با پرتاب ثانیه پایانی پری پتی جشن قهرمانی خود را در لیگ برتر بسکتبال در شهر آمل برپا کرد.
رئیس جمهور با اشاره به جنگ روایت‌ها و تلاش‌های دشمنان اسلام برای وارونه‌سازی حقایق با استفاده از ظرفیت امپراطوری رسانه‌ای غرب، گفت: عالمان دینی راویان صادق حقیقت برای تاریخ باشند.
حبیب‌الله شیرازی پس از ۱۵ سال سکان‌داری فوتبال پایتخت و پس از تحمل سال‌ها و به‌طور ویژه‌تر ماه‌ها انتقادات فراوان به عملکرد خود و اطرافیانش از صبح امروز به‌طور بی‌سابقه‌ای تحت شدیدترین فشارها بابت واگذاری مسئولیتش قرار گرفته است.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که این کشور ۸۰ سال بعد از پیروزی در نبرد استالینگراد، یک بار دیگر با «امپراطوری متشکل از انواع و اقسام دشمنان» مواجه شده است.
حسن خمینی با بیان اینکه باید امیدی در دل‌ها ایجاد کنیم تا امید کج اندیشان را بر باد دهیم گفت: باید نقاط درخشان جامعه را بیان کنیم. امروز با امپراطوری رسانه‌ای مواجه هستیم که می‌خواهد امید مردم را بر باد دهد.
لاشا تالاخادزه در شبی که آماده و سرحال نشان نمی داد، تا یک قدمی از دست دادن طلای دوضرب و مجموع پیش رفت.
فرمانده سپاه خراسان شمالی تاکید کرد: باید جهاد در فضای مجازی آغاز شود و دو قطبی ایجاد شده در کشور از بین رود چراکه دشمن به دنبال رو در رو قرار دادن مردم و قومیت ها است.
فرمانده کل ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بار‌ها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلا به دروغ، می‌سازد و با ترفند‌های شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امید‌ها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر نا امیدی و یاس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شرم بر امپراطوری رسانه جهانی که جرم و جنایات را سانسور می‌کند و از طرفی کشته سازی مجازی انجام می‌دهد.
رئیس جمهور با تقبیح رفتار رسانه‌های غربی در تحریف و جعل واقعیت‌ها، خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه به اعتبار امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش می‌کند تعریف تروریسم را تغییر دهد و خودش را قهرمان مبارزه با تروریسم معرفی کند، لذا وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما است که اجازه ندهیم این تلاش دشمن به نتیجه برسد.
رئیس‌جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق‌طلبانه و مقابله با غرض‌ورزی امپراتوری رسانه‌ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، گفت: دشمنان می‌خواهند واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
رئیس‌جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق‌طلبانه و مقابله با غرض‌ورزی امپراتوری رسانه‌ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، گفت: دشمنان می‌خواهند واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
به گفته نقدی، امروز هم تهاجم در عرصه جنگ رسانه و عملیات روانی ادامه دارد و شما می‌بینید این روز‌ها امپراتوری رسانه‌ای دشمن چگونه فوت اتفاقی یک خانم را که می‌تواند هر انسانی را متأثر کند دستاویز رسانه‌های خود قرار داده و اشک تمساح می‌ریزد.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها باید با افزایش سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در مسیر مقابله با تبلیغات امپراطوری رسانه‌ای دشمن حرکت کنند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۱۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۵ تن از ایشان وخیم است.
رای برگزاری هر چه بهتر مناسک حج، درمانگاه‌های صحرایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عرفات و منا از صبح امروز تا پایان روز دوازدهم ذی الحجه، به صورت شبانه روزی به زائران خدمت ارائه می‌دهند.
رئیس سازمان لیگ پس از پایان دوره سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون و بعد از عزل عزیزی خادم از نفوذ و مقبولیت سابق برخوردار نیست و سبد رای او که می توانست رئیس انتخاب کند ریزش قابل توجهی داشته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ