روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لمینه یامال در سن 16 سالگی اولین بار در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و مثال کادیز به میدان رفته است.
کارشناس ارشد مطالعات زنان طی یادداشتی به موضوع حجاب و مدرنیته‌ مردسالار پرداخت.
اقدام کم‌سابقه مدیرعامل استقلال در خرید بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی شرایط جدیدی در اردوگاه آبی‌پوشان پایتخت پدید آورده است.
جان اوزون، پدیده نورمبرگ، موفق شد رکورد جوان‌ترین بازیکنی که موفق به ثبت هت تریک در جام حذفی آلمان شده را به نام خودش ثبت کند.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
خط آتش استقلال تهران در آبادان پرکار بود تا بردی پرگل نصیب آبی پوشان پایتخت شود. این برد در شرایطی به دست آمد که آبی ها آماده سازی خوبی برای حضور در لیگ برتر نداشتند.
آبادانی‌ها قصد داشتند از پدیده جدید لیگ برتر در دیدار با استقلال رونمایی کنند.
بازیکن جوانی که حتی به بازوبند کاپیتانی استقلال رسیده بود اکنون مسیر تازه و دشواری را انتخاب کرده است.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه ذوب آهن خواهان جذب محمدحسین اسلامی هافبک جوان این تیم شد.
سجاد آقایی قراردادش را با آلومینیوم اراک تمدید کرد و در این تیم ماندگار شد.
پدیده فوتبال ایران که در آخرین اردو از لیست اعزامی کارلوس کیروش به جام جهانی خط خورد، با باشگاه سپاهان به توافق رسید.
بازیکن جوان استقلالی‌ها یک فصل کامل را به دلایل مختلف از دست داد و حالا باید منتظر روزهای خوب در سال آینده باشد.
معمای استفاده از هافبک بازیساز که توان کمک به مهاجم پرسپولیس را نیز داشته باشد می تواند مجهولات فنی این تیم را برطرف کند.
محمد عمری، وینگر پرسپولیس می‌گوید، حذف استقلال از آسیا واقعا حیف بوده و او واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شده است.
تحلیلگر مسائل بین المل گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با پدیده تحریم، در مرحله نخست با رویکردی سلبی و استفاده ایجابی برخورد کرد. به این معنی که تحریم را نشانه عملکرد دشمن و عامل دستیابی استقلال اقتصادی قلمداد می‌شد. این برداشت‌ها در حالی بود که در عمل با گذشت زمان تحریم‌ها اثرات خود را فزون‌تر نشان دادند و عقب نشینی نظامی - سیاسی درباره مثبت بودن تحریم‌ها به استقلال اقتصادی کاهش پیدا کرد و نتیجه معکوس داد.
هاشمی به موانع شکل گیری گفت وگوی ملی اشاره و خاطرنشان کرد: گفت وگوی ملی مثل هر پدیده اجتماعی دیگری، پدیده‌ای نیست که بخواهیم صفر و صدی نسبت به آن قضاوت داشته باشیم. روند گفتگو تا حدی در کشور جریان دارد، ولی پر هزینه است و باید هزینه گفت وگوی ملی کم و به آن رسمیت ببخشیده شود. باید از شکل گیری گفتگو در رسانه‌ها در قالب‌های مختلف استقبال شود در این صورت به شکل مطلوبی مطالبات مطرح، موانع بررسی و راهکار‌ها ارایه می‌شوند.
گفته می‌شود باشگاه استقلال برای پست دفاع میانی پدیده لیگ برتری را مد نظر دارد و قرار است در نیم فصل این بازیکن را به خدمت بگیرد.
ابوالفضل جلالی همچنان از تمرینات گروهی استقلال دور است و به نظر می رسد دربی را از دست بدهد.
خبر می‌رسد یکی از بازیکنان جوان استقلال در رادار مجیدی برای اضافه‌شدن به این تیم در نیم‌فصل دوم قرار گرفته است
بازیکن سابق استقلال می‌گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.
حمایت از اشتغال اتباع ایرانی در مقابل پدیده اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی یکی از عوامل دستیابی به استقلال اقتصادی و فرهنگی است و کنترل و ساماندهی اشتغال اتباع خارجی در داخل ایران علاوه بر کاهش معضلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی موجب فراهم‌آوردن فرصت‌های شغلی بیشتر برای هم‌وطنان و جلوگیری از آثار سوء ناشی از بی‌کاری مانند اعتیاد، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
وینگر ۲۱ ساله آبی‌پوشان پایتخت با عملکردی خیره‌کننده در دیدار‌های پیش‌‎فصل، همگان را به درخشش خود در فصل جدید لیگ برتر امیدوار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ