سرمربی برزیلی و سابق سپاهان به عنوان جانشین فیروز کریمی در صنعت نفت آبادان منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان- عبدالله ویسی پس از توافق با باشگاه صنعت نفت آبادان هدایت طلایی پوشان در لیگ آتی را بر عهده گرفت.
عبدالله ویسی پس از توافق با باشگاه صنعت نفت آبادان هدایت طلایی پوشان در لیگ آتی را بر عهده گرفت.
مؤسسه فناوری کالیفرنیا (کلتک) تحت هدایت یک دانش‌ آموخته دانشگاه صنعتی شریف، برای اولین‌بار با موفقیت نشان داد که انتقال بی‌سیم انرژی از فضا به زمین امکانپذیر است.
فدراسیون بوکس مسئولیت هدایت تیم بوکس امید کشورمان را به علیرضا استکی سپرد.
یکی از مباحثی که هر ساله توسط مقام معظم رهبری بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد بحث رونق تولید و اشتغالزایی است، بنابراین برای تحقق این مهم بانک‌ها می‌توانند با ارائه تسهیلات بانکی در راستای گردش چرخه تولید ورونق کسب وکار و مهار تورم کمک کنند.
تیم صنعت نفت آبادان با هدایت عبدالله ویسی، امروز یک فینال در لیگ دارد؛ مسابقه‌ای برای ماندن در لیگ برتر.
مسکن به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی با کشش بسیار بالا و اشتغال‌آفرینی بسیار متنوع و متعدد در بخش‌های مختلف اقتصادی رونق ایجاد خواهد کرد و عملا با تامین مالی و تجهیز ساخت مسکن، علاوه بر ساخت مسکن به عنوان اصلی‌ترین نیاز مردم در سبد هزینه خود، بخش‌های مختلف اقتصاد نیز وارد رونق خواهند شد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از هدایتِ بیش از ۱۵۰۰ پرواز روزانه در کریدورهای هوایی کشور در ایام‌ نوروز خبر داد.
مشگین‌شهر- نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هدایت نقدینگی مردم به سمت تولید و حمایت از این بخش، کنترل تورم را در جامعه زمینه‌ساز خواهد شد.
مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اجرای طرح بورس صنعتی در کشور گفت: با اجرای طرح بورس صنعتی، سعی شده دانشجویان مستعد به سمت نیازهای صنعتی سوق پیدا کنند.
محققان برای نخستین بار با استفاده از اشعه لیزر رعد و برق را هدایت کردند. آنها امیدوارند با کمک این روش از صاعقه های مرگبار اجتناب کنند و یا حتی در آینده آنها را به وجود بیاورند.
هدایت الله ممبینی داور بازنشسته به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال منصوب شد.
هدایت ممبینی، داور سابق فوتبال ایران به زودی کارش را به عنوان دبیرکل فدراسیون آغاز می‌کند.
ایمانی گفت: تسهیلات بانک‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان منشاء خدمات بسیاری در حوزه صنعت و اشتغال شده و اثرگذاری طرح‌ها برای هدایت بهینه منابع از اهمیت فراوانی برخوردار است.
فیروز کریمی در حالی برای دومین بار هدایت صنعت نفت را بر عهده گرفته که در مرتبه اول هم چنین شرایطی را در آبادان تجربه کرده است.
طی تصمیم گرفته شده بهنام سراج تا انتخاب سرمربی، هدایت تیم نفت را برعهده خواهد داشت
مدیران باشگاه صنعت نفت مذاکرات فشرده و مثبتی را با وینفرد شفر برای قبول هدایت این تیم انجام داده‌اند.
سرمربی سابق نفت آبادان بار دیگر هدایت این تیم‌ را بر عهده گرفت.
طی تصمیم گرفته شده بهنام سراج تا انتخاب سرمربی، هدایت تیم را برعهده خواهد داشت و تمام مجموعه باشگاه او را در سمت جدید حمایت و پشتیبانی می‌کند.
او به آبادانی‌ها هم تاکید کرده اگر دستیار کی روش نشود هدایت این تیم را می‌پذیرد، ولی اول باید تکلیف حضورش روی نیمکت تیم ملی مشخص شود!
انتظار می رود که از بین عبدالله ویسی و سهراب بختیاری زاده، یک نفر هدایت صنعت نفت را برعهده بگیرد.
با تصمیم هیئت مدیره صنعت نفت، رضا پرکاس از هدایت آبادانی ها کنار گذاشته شد.
انتظار می‌رود خانم لیز تراس ساعت ۱۱.۳۰ به وقت گرینویچ به عنوان رهبر بعد محافظه‌کاران و نخست‌وزیر آتی انگلیس معرفی شود و سکان هدایت این کشور را در بحبوحه افزایش هزینه‌های زندگی، ناآرامی صنعتی و رکود بر عهده بگیرد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکن را به صورت پلی استیشن هدایت نمی‌کنم که سیم او دستم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ