بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده، یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی و در یک سریال سرمایه گذاری کرده است؟!
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی کرده و در یک سریال سرمایه گذاری نموده است؟!
پرونده موسوم به باند مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دادگاه کیفری دو شهرستان پیرانشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما در قوه قضاییه موظف و مکلف به تحقق و گسترش عدالت و احیاء حقوق عامه و تعقیب و مجازات مجرمین و کسانی هستیم که ارزش‌های الهی‌ را زیر پا گذاشته و امنیت را به هم می زنند.
رئیس پلیس فتای پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: مجرمین بیش از ۲ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند که دستگیر شدند.
گودرزی گفت: افسران پلیس فتای تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرمین با توجه به گرمای هوا تحت پوشش فروش آب معدنی خنک در اتوبان‌های پرترافیک تهران مشغول کار شده‌اند و پس از کپی‌برداری کارت‌های بانکی مال‌باختگان به‌وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند که با بررسی‌های تکمیلی و همه‌جانبه و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی این افراد شناسایی و پس از تشریفات قضایی، هر ۲ مجرم در یکی از اتوبان‌های شمالی تهران درحال ارتکاب جرم دستگیر و به‌همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رئیس قوه قضائیه گفت: در مواجهه با مجرمی که قابل اصلاح است باید بنا را بر اصلاح او بگذاریم نه حذف و طرد او؛ باید از لغزش همه نیروهای انسانی در همه دستگاه‌ها پیشگیری به عمل آوریم.
خسروپناه: طبق قانون موجود فردی که کشف حجاب کرده است مجرم بوده و ضابط قضایی باید آن را دستگیر کند و دادگاه تشکیل و خانم مکشفه برای خود وکیل بگیرد و در نهایت بر اساس قانون جریمه شود که با توجه به شمار مجرمین اجرای آن امکان پذیر نیست.
سخنگوی قوه قضاییه به تشریح کامل اتهامات مجرمین پرونده خانه اصفهان و ارتباط آن‌ها با گروهک منافقین پرداخت.
سخنگوی قوه قضاییه به تشریح کامل اتهامات مجرمین پرونده خانه اصفهان و ارتباط آن‌ها با گروهک منافقین پرداخت.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: مجرمان، سارقان و… بدانند که هیچ نقطه امنی در خوزستان برای آنها وجود ندارد و پلیس با قاطعیت هر چه تمام تر آنها را تحت تعقیب قرار می‌دهد.
نشست دوجانبه معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و پلیس بین‌الملل فراجا در راستای تقویت همکاری‌های مشترک بویژه در حوزه استرداد مجرمین و پیگیری اعلان قرمزها برگزار شد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از شکات پرونده به این پلیس مراجعه کرده و ارزش ریالی پرونده به بیش از چهارصد میلیارد ریال رسیده است و تعداد مالباختگان همچنان در حال افزایش است اظهارکرد: با تلاش شبانه روزی افسران سایبری این پلیس هویت تمامی اعضای این باند کلاهبرداری به دست آمد و پس از تشریفات قضایی تعداد چهار نفر از مجرمین توسط تیم‌های عملیات این پلیس در یک عملیات همزمان در چند نقطه از تهران بزرگ دستگیر شدند.
تمامی پرسنل نیرو‌های مسلح موظف به رعایت قوانین و حدود شرعی و اخلاقی در برخورد با شهروندان و متهمین یا حتی مجرمین هستند و با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.
عبدی نوشت: گرچه وجود مجازات برای مجرمین شرط لازم نظم اجتماعی است، ولی این عامل در کنار عوامل گوناگون دیگر این نقش را ایفا می‌کنند و نظم هیچ جامعه‌ای را نمی‌توان صرفا براساس مجازات حفظ کرد و اگر کاربرد مجازات از حدی بیشتر شود نتیجه منفی می‌دهد. همچنان که می‌بینیم جوامعی که مجازات‌های شدیدتری دارند، به طرز معناداری فراوانی جرم و مجرم نیز در آنجا بیشتر است، زیرا تکیه بر مجازات، حکومت را از اصلاح امور دیگر غافل می‌کند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ باند مجرمان جرایم جنایی خبر داد و گفت: در مرحله‌ای از طرح رعد ۸۴۱ سارق و مالخر دستگیر شدند.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه مشترک امروز مجلس و دولت نمایندگان تاکید کردند که باید پرونده مجرمان اغتشاشات اخیر به سرعت رسیدگی شود.
دادگاه سه نفر از عوامل ایجاد ناامنی و آشوب در کشور در برگزار شد و مجرمین تفهیم اتهام شدند.
زورگیرانی که با روش «خفه کنی» در شمال تهران از بانوان سرقت می‌کردند دستگیر شدند که در این فیلم لحظه رویارویی شاکیان این پرونده با مجرمین را مشاهده می‌کنید.
رئیس پلیس تهران بزرگ از آغاز طرح های ویژه پلیس خبر داد و گفت: هدف اصلی این گشت‌ها برخورد با مجرمین و مرتکبین جرایم خشن، جرایم به عنف، زورگیری و خفت گیری و مجرمان گستاخ است.
دادستان کل کشور در بخشی از این بخشنامه به روسای دادگستری و دادستان‌ها اعلام کرد که به هیچ عنوان به سارقان به عنف، مقرون به آزار و مسلحانه و دارای سابقه سرقت مرخصی داده نشود، همچنین برای محکومین و مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار (کیف قاپ، به عنف، مسلحانه و مقرون به آزار) پیشنهاد عفو داده نشود.
آمریکایی ها در مقطعی این ترور را به عنوان پیشگیری از وقوع جرم در آینده مطرح کردند، آنان گفتند در زمانی ایران ممکن است به چهار سفارتخانه حمله کند لذا ما ٢ فرمانده نظامی این کشور را کشتیم و ماهیت این اقدام را پیش دستانه اعلام کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ