حدود نیم ساعت پیش زمین کیش لرزید و صدایی هم از جنوب جزیره شنیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم گفت: حدود یک سال و نیم قبل با دختری به نام منیژه دوست شدم. من عاشق منیژه شده بودم و تصمیم به ازدواج با او داشتم. یک شب که منیژه میهمان خانه‌ام بود در عالم مستی راز سرقت‌هایم را برایش فاش کردم هم از طلا‌ها گفتم و هم از سرقت‌هایی که انجام داده بودیم.
۲ متهم یک پرونده جنایی که مردی را در مسیر دادگاه به قتل رسانده بودند، هنگام بازسازی صحنه جرم ابعاد تکان‌دهنده دیگری از این جنایت هولناک را فاش کردند.
متهم که جوانی ۱۹ساله است ناپدری ۲۸ساله‌اش را کشت چون از او کینه داشت.
حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نامه مهم به رضا درویش، از او خواست تا فردا قرارداد بازیکنان و مربیان را به این سازمان ارسال کند.
متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به همراه خواهرش آن‌ها را زندانی می‌کرد.
طی چند روز اخیر فیلمی در فضای مجازی از حمله فردی به امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) منطقه هاشمیه مشهد منتشر شده است. براساس پیگیری‌ها در این حمله فرد ضارب با تیغ موکتبری برشی برگردن امام جماعت مسجد زده که خوشبختانه تیغ با شاهرگ برخوردی نداشته است.
مساله مهم این بود که منتفی شدن موضوع ثبت‌نام برای هنرستان دخترانه شیراز و ۶۱ دختری که منتظر فراخوان برای روز آزمون عملی بودند، با بهانه‌هایی مثل مشکلات مالی و تامین نشدن اعتبار درحالی مطرح می‌شد که هنرستان پسرانه از دانش‌آموزان پسر ثبت‌نام کرده بود.
گسترش ابعاد ماجرا، این ضرورت را ایجاد کرده که کمیته‌ای با مشارکت و ایفای نقش متخصصین، مسئولان و حتی هیات‌های مردمی برای اطلاع‌رسانی به افکار عمومی شکل بگیرد. برای حفظ اعتماد عمومی و رفع نگرانی‌های عمومی ضروری به نظر می‌رسد که چنین کمیته‌ای سریعا تشکیل و به شکل روزانه به جامعه اطلاع‌رسانی کند
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
متهم گفت: من از بچگی با سرقت و خلاف بزرگ شدم. از زمانی که ۵سال بیشتر نداشتم. پدرم یک مجرم سابقه‌دار است که او هم از کودکی خلاف را از پدرش یاد گرفته بود. نه‌تن‌ها پدرم و پدربزرگم بلکه عموهایم هم مجرمان سابقه‌داری بودند که حتی شنیده‌ام یکی از آن‌ها وقتی من کوچک بودم اعدام شده است. فقط یکی از عموهایم درس خواند و از ایران رفت، مابقی همه تبدیل به خلافکار شدند. انگار خلاف یک ارثیه شوم است که در خاندان ما به نسل‌های بعدی منتقل شده است. البته این را هم بگویم که دختر‌ها حق انجام خلاف را ندارند.
متهم گفت: پسر شاکی از دوستانم است. او می‌گفت پدرش پولدار، اما خسیس است و پولی به او نمی‌دهد. وی از من خواست تا پدرش را به خانه‌ام بکشانم و چند ساعتی او را در اتاق حبس کنم. من هم دستور پسر شاکی را اجرا کردم و مرد پولدار را به بهانه اینکه راز پسرش را می‌دانم به خانه‌ام کشاندم و حساب‌هایش را خالی کردم.
حیرت و شگفتی از مواضع جماعت باج‌ده به آمریکا این‌که؛ این‌ها اسم خود را «عقلای ملت» می‌گذارند و رقبای خود را به بی‌عقلی و بی‌دانشی متهم می‌کنند و ترس خود را از دشمن، زیر این دو عنوان پنهان می‌کنند! نکته مهم در این ماجرا این است که؛ صدای آمریکا در داخل که به ضرب و زور، ترور و اوباشیگری، تجزیه‌طلبی، فحاشی، هتاکی و مردم آزاری درمی‌آید را صدای ملت معرفی می‌کنند و می‌گویند باید آن را شنید و تن به باج‌دهی داد!
متهم گفت: ۱۴آبان امسال بود که با دوستم و همسرش به گردنه قوچک رفتیم. در آنجا نشسته بودیم که روبه‌رویم مردی سن بالاتر از من هم نشسته بود. او به من نگاه می‌کرد. من هم به او نگاه کردم. در نهایت گفت برای چی نگاه می‌کنی. همین باعث یک درگیری شد. من هم مشروب خورده بودم و او مرتب داشت مرا کتک می‌زد. برای همین من هم از چاقویی که در جیبم داشتم استفاده کردم و باعث قتل او شدم.
متهم گفت: تصمیم به جدایی گرفتم، ولی همسرم مرا طلاق نمی‌داد. در همین روز‌ها بود که وارد فضای مجازی شدم و با جوانی اهل یکی از روستا‌های ملایر آشنا شدم. آن جوان که ادعا می‌کردبه تازگی خدمت سربازی اش را به پایان رسانده است، به درد دل‌های من گوش می‌داد و مدعی بود خودش نیز افسرده است و قبلا دارو‌های مخدردار مانند «متادون» استفاده می‌کرده. وقتی سفره دلم را گشودم و تاکید کردم که می‌خواهم از دست شوهرم خلاص شوم او مرا راهنمایی کرد که چگونه همسرم را به قتل برسانم!
متهم گفت: من کاشی‌کار هستم. روز درگیری برای خرید وسایل کار با برادر و دوستم به آن خیابان رفته بودیم و می‌خواستیم پس از خرید دوباره به سر کارمان برگردیم که درگیری پیش آمد. من قصدم کشتن شهرام نبود و هیچ وقت فکر نمی‌کردم که با یک ضربه قاتل می‌شوم.
متهم به قتل گفت: روز حادثه وقتی به خانه رفتم پسرخاله‌ام را هم در آنجا دیدم و عصبانی شدم. ناخواسته با خواهرم درگیر شدم و از سر عصبانیت یک چاقو برداشتم و با آن ضربه‌ای به او زدم. آن زمان به درستی نمی‌دانستم که چه می‌کنم، اما وقتی به‌خودم آمدم خواهرم جانش را از دست داده بود و از سر ترس فرار کردم.
متهم گفت: زندگی فلاکت بار من از زمانی که معتاد شدم در مسیر بیراهه قرار گرفت و برای تامین مخارج اعتیادم مجبور بودم سرقت کنم! یک بار پرایدی را از منزل یک جوان هوسران به سرقت بردم و آن را به زنی تحویل دادم که مدتی در منزل او زندگی می‌کردم. آن زن هم مبلغ اندکی به من داد و بعد هم فهمیدم که او پس از مدتی استفاده از پراید، آن را در بیابان رها کرده است که خودرو توسط پلیس کشف شد و در اختیار مال باخته قرار گرفت. از آن روز به بعد تلاش می‌کردم طوری رفت و آمد کنم که شناسایی نشوم.
متهم گفت: با سرعت زیادی ویراژ می‌دادم، دیگر متوجه نشدم چند کیلومتر در مسیر جاده قدیم نیشابور پیش رفته بودم که ناگهان موتورسیکلت پرواز کرد و من هم دیگر چیزی نفهمیدم، زمانی که چشمانم را گشودم روی تخت بیمارستان بودم و از زبان یکی از ماموران انتظامی شنیدم که «م» در صحنه حادثه جان باخته است و کارشناس پلیس راه صحنه تصادف را مشکوک می‌داند.
مطابق ماده ۴۶ قانون آیین دادرسی کیفری :« ضابطان دادگستری مکلفند نتیجه اقدامات خود را فوری به دادستان اطلاع دهند. چنانچه دادستان اقدامات انجام شده را کافی نداند، می تواند تکمیل آن را بخواهد.در این صورت، ضابطین باید طبق دستور دادستان تحقیقات و اقدامات قانونی را برای کشف جرم و تکمیل تحقیقات به عمل آورند، اما نمی توانند متهم را تحت نظر نگه دارند.
مطابق ماده ۴۶ قانون آیین دادرسی کیفری :« ضابطان دادگستری مکلفند نتیجه اقدامات خود را فوری به دادستان اطلاع دهند. چنانچه دادستان اقدامات انجام شده را کافی نداند، می تواند تکمیل آن را بخواهد.در این صورت، ضابطین باید طبق دستور دادستان تحقیقات و اقدامات قانونی را برای کشف جرم و تکمیل تحقیقات به عمل آورند، اما نمی توانند متهم را تحت نظر نگه دارند.
متهم که هیچ راهی جز بیان حقیقت نداشت، درباره چگونگی تهیه سلاح و دستبرد مسلحانه در مشهد گفت: مدتی قبل یک دستگاه وانت نیسان به طور اقساطی خریدم تا با آن کار کنم و هزینه‌های زندگی ام تامین شود، اما کار نبود و من هم نمی‌توانستم ماهانه مبلغ دو میلیون تومان اقساط خودرو را بپردازم. این بود که تصمیم گرفتم از طریق سرقت مسلحانه به پول برسم.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۴۳۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
یکی از موفقیت‌های قوه قضاییه در دوره جدید دریافت نقد از منتقدان بوده است. در مرداد ماه کمیته منتخبی نقدهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نقد برتر را ارزیابی می‌کند. ۵۵۰ مقاله ارسال شده که ۳۲ درصد با موضوع رسیدگی به تظلمات، تعدیات، رسیدگی به شکایات و حل و فصل دعاوی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ