بانک مرکزی در خصوص نحوه عمل با مؤسسات مالی و بانک های ناتراز اطلاعیه ای صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص پرداخت تسهیلات مرابحه به زائرین اربعین حسینی
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.
عبدالرضا داوری نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان‌هایش، ۳ روز مرخصی تشویقی، ۵ میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می‌شود.
باشگاه تراکتور از واریز مبلغ رضایتنامه گوستاوو خبر داد.
کانون صرافان به اطلاعیه بانک مرکزی درباره انحلال این کانون واکنش نشان داد.
کانون صرافان به اطلاعیه بانک مرکزی درباره انحلال این کانون واکنش نشان داد.
روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای ۱۵ باند سازمان یافته‌ی قاچاق کلان محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور بازداشت شدند.
پاشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت قسط ۲۰۰ هزار یورویی رادوشویچ اطلاعیه جدیدی منتشر کرد.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم صادر کرد.
قیمت و حباب ربع سکه پس از عرضه این کالا در بورس، با ریزش مواجه شده، به شکلی که نسبت به روز دوشنبه (روز انتشار اطلاعیه بانک مرکزی در مورد عرضه در بورس) یک میلیون تومان با کاهش مواجه شده است.
بر اساس این اطلاعیه، بانک‌ها با دو ساعت تاخیر از ساعت 9:30 صبح دایر هستند و خدمات بانکی را به مردم ارائه خواهند کرد.
شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی در اطلاعیه‌ای مشترک بر لزوم رعایت نرخ سود قانونی از روز شنبه ۱۷ دی ماه تاکید کردند.
شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی در اطلاعیه‌ای مشترک بر لزوم رعایت نرخ سود قانونی از روز شنبه ۱۷ دی ماه تاکید کردند.
در ایام اغتشاشات ۱۶ باند و شبکه سازمان یافته قاچاق سلاح زیر ضربه قرار گرفته است. همچنین از ۲۶ شهریور تا ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱، ۲۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۵۴۸۷ قبضه سلاح شورشی و در مجموع ۸۳۱۴ قبضه سلاح کشف شده است.
اطلاعیه بانک آینده در مورد اخبار منتشرشده اخیر «بدهی ایران‌مال به بانک آینده»
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه گیلان عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف محموله سنگین در شهر شوش خبر داد.
تمام وجوه واریزی به حساب های بانکی تجاری از تمام طرق از جمله درگاه های الکترونیکی پرداخت، دستگاه های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیاتی است.
طبق تحلیل کارشناسان انتظار می‌رود بازار در روند فعلی خود باقی بماند، اما آیا امکان سقوط شاخص تا محدوده یک میلیون و ۲۶۰هزار واحد وجود دارد؟
گروه صنعتی ایران خودرو با تسریع در روند تامین قطعات، موفق به افزایش ۴۷ درصدی تولید خودروی کامل و بدون کسری قطعه و افزایش ۴۲ درصدی در صدور سند خودروها از ابتدای امسال تا ۲۲ اردیبهشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
سمیه محمودی می‌گوید: بانکی پور توهین بسیار بزرگی به بانوان سرزمین ما کرده است و از طرفی با این کار دست بیگانگان را برای حمله فرهنگی به کشور باز کرده است، از این منظور فکر می‌کنم پرونده صحبت‌های بانکی پور باید در جای دیگری رسیدگی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ