بانک ایران زمین، به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی خود در شعب شهرستان اصفهان برای عنوان شغلی متصدی امور بانکی دعوت به همکاری می نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیرخارجه روسیه گفت: از دوست خود آقای باقری برای سفر به مسکو دعوت کرده‌ام در عین حالی که وقت آن خواهد رسید ایران عضو کامل بریکس شود.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای کنیایی خود و به منظور ارتقای سطح روابط با کشور های دوست و همسو و در راستای تنوع بخشی به مقاصد صادراتی و ایجاد زمینه های همکاری سیاسی و تجاری عازم کنیا شد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی از دعوت عراق برای میزبانی نشست اضطراری درباره حادثه هتاکی به قرآن درسوئد، استقبال کرده است.
با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری فراخوانی مبنی بر شناسایی و دعوت به همکاری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منتشر شد.
سازمان فناوری اطلاعات ایران از شرکت‌هایی که آماده ارائه خدمات در بستر فضای مجازی به زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام در راهپیمایی اربعین هستند، دعوت به همکاری و همراهی می‌کند.
وزیر ارتباطات و دیجیتال مالزی اعلام کرد تلگرام با وجود دعوت های مکرر برای برگزاری جلسه با دولت از همکاری امتناع کرده است.
وزیر دفاع کشورمان در حاشیه اجلاس همکاری سازمان شانگهای با «شیر علی میرزا» وزیر دفاع تاجیکستان دیدار و گفت و گو کرد.
وزیر دفاع کشورمان در حاشیه اجلاس همکاری سازمان شانگهای با «شیر علی میرزا» وزیر دفاع تاجیکستان دیدار و گفت و گو کرد.
پلیس آگاهی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از جوانان علاقمند به خدمت در رسته‌های پلیس آگاهی دعوت به همکاری کرد.
عنایتی با بیان اینکه با آمدن سفیر کویت به تهران برخی از زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت در حوزه‌هایی فعال شد، چنانکه نشست کنسولی ایران و کویت سال گذشته در این کشور و همچنین نشست کمیته حقوقی بین تهران و کویت سال گذشته در ایران برگزار شد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که سایر زمینه‌های مرتبط با مناسبات دو کشور از جمله کمیسیون مشترک، گارد مرزی و دیگر نهاد‌های مرتبط بین ما و این کشور فعال شود تا زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت به معنای واقعی بتواند تجلی پیدا کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:برنامه ریزی برای برگزاری یک رزمایش داریم و از همه کشورهای حاشیه اقیانوس هند دعوت به همکاری کردیم تا امسال با حضور کشورهای دیگر این رزمایش برگزار شود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره موضوع قطع همکاری معلم قائمشهری بابت انتشار کلیپی با محتوای نامناسب گفت: این خانم معلم اخراج نشده بود که مجدد به کار دعوت شود و فردا در محل کار خود حاضر خواهد بود و همکاری با وی ادامه دارد.
مرحوم ناهید در سال 1341 توسط حسین قوامی به برنامه «گل‌ها» نیز دعوت و همکاری خود را در این مجموعه برنامه رادیویی آغاز کرد. او بعدها در ارکستر فرامرز پایور به نوازندگی نی پرداخت و در سالهای بعدتر موفق به اخذ مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
رئیس جدید هیأت کشتی استان تهران پس از موفقیت در انتخابات و به دست گرفتن سکان مدیریت کشتی پایتخت، همکاری امیدبخشی را با بزرگان این رشته آغاز کرد که در آینده باید منتظر نتایج آن بود.
رئیس جدید هیأت کشتی استان تهران پس از موفقیت در انتخابات و به دست گرفتن سکان مدیریت کشتی پایتخت، همکاری امیدبخشی را با بزرگان این رشته آغاز کرد که در آینده باید منتظر نتایج آن بود.
معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، طی فراخوانی از معماران و اساتید مجرب در حوزه طراحی مساجد و اماکن مذهبی، دعوت به همکاری کرد.
همزمان با ادامه جنگ اوکراین و ادامه فشار‌های غرب بر روسیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز و ساعتی پیش با شی جینپینگ همتای چینی خود به صورت مجازی ملاقات کرد و ضمن دعوت رسمی از وی برای سفر به مسکو، گفت همکاری و تعامل میان دو کشور در حوزه نظامی درحال تقویت است.
وزارت ارتباطات به منظور تولید سیستم عامل بومی فراخوانی منتشر کرده و از تولیدکنندگان سیستم عامل موبایل دعوت به همکاری کرده است. این فراخوان درحالی منتشر شده است که کسب‌وکارها با مشکلات پیش‌آمده از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از طرفی تجربه‌های ناموفق می‌گوید، این مدل تولیدات بومی استقبال کاربران را به همراه ندارد.
درگذشت تاریخ پژوه، دعوت از تورگردانان به ایران،همکاری ایران وتاجیکستان، ماجرای حبس بازدیدکنندگان موزه رضا عباسی و انتشارآمار سفر از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
یکی از سؤالات بزرگ بعد از این دو بازی امکان همکاری آزمون و طارمی کنار یکدیگر است. اولین بار کی‌روش طارمی را به تیم ملی دعوت کرد و در حالی که آزمون مهاجم نوک تیم ملی بود، از این بازیکن در پست گوش چپ استفاده کرد. آن‌ها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بعد از آن در دوره ویلموتس و اسکوچیچ هم بار‌ها کنار هم به زمین رفتند. در اردوی اتریش، اما آن‌ها یک دقیقه نیز کنار هم بازی نکردند.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی در پیامی از گروه‌های جهادی و مجموعه‌های مردمی خواست با هر توان و تخصصی که دارند برای همکاری با بهزیستی اقدام کنند.
بندر امام- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: موازنه منفی در حوزه پروتئینی در خوزستان وجود دارد و با توجه به ایجاد کمیته سرمایه گذاری در سازمان از سرمایه گذاران دعوت به همکاری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ