مرحوم ناهید در سال 1341 توسط حسین قوامی به برنامه «گل‌ها» نیز دعوت و همکاری خود را در این مجموعه برنامه رادیویی آغاز کرد. او بعدها در ارکستر فرامرز پایور به نوازندگی نی پرداخت و در سالهای بعدتر موفق به اخذ مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حریف روسی حسن یزدانی از طعم تلخ سه شکست برابر این ستاره کشتی ایران گفته و می گوید که در فکر انتقام است.
دارنده مدال برنز کشتی المپیک می‌گوید که یک روز در مبارزه با حسن یزدانی از او انتقام می‌گیرد.
حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت، صحبت نمی‌کنم، چون گفتنی‌ها را گفته‌اند و فایده‌ای ندارد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری در امامزاده صالح تهران شرکت کرد. حسن یزدانی ، کامران قاسمپور و دیگر اعضای تیم ملی کشتی در کنار پژمان درستکار سرمربی تیم در این مراسم دیده می‌شوند
حسن یزدانی با 4 طلا، 2 نقره و یک برنز که یک طلا و یک نقره آن المپیکی است، عنوان دومین کشتی گیر برتر تاریخ کشورمان را در اختیار دارد
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حسن صانعی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.
پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.
ستاره کشتی آزاد ایران در تمرینات نشان داده خیلی خوب می تواند فنون فرنگی را هم اجرا کند.
اتحادیه جهانی کشتی آخرین رده‌بندی جدول اوزان دهگانه را اعلام کرد.
ستاره کشتی آزاد ایران در حاشيه تمرينات تيم ملى، توانايى خود در دروازه بانى را هم به رخ كشيد.
فرزانه فصیحی و حسن تفتیان در فینال دوی ۱۰۰ متر قهرمانی آسیا به ترتیب مدال نقره و برنز کسب کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی، ریوندی توسط اورژانس اعزامی به بیمارستان شهید محمدی منتقل و بررسی‌های لازم پزشکی در خصوص آسیب‌های احتمالی در سانحه انجام می‌شود.
حسن روشن یکی از اولین کسانی بود که بیمه ورزشکاران را از طریق وزارت ورزش دریافت کرد.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای 10 لغایت 21 تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.
دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود، با پیشنهادهای بیشتری مواجه شده است.
با توجه به جایگاه چهارمی و پنجمی یزدانی و تیلور در رنکینگ وزن ۸۶ کیلوگرم، احتمال رویارویی این دو کشتی‌گیر قبل از مرحله نیمه نهایی و فینال رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ وجود دارد.
بعد از چند روز غیبت، حسن یزدانی هم به اردوی تیم ملی کشتی آزاد در مازندران اضافه شد.
سید حسن خمینی گفت: از دل اینکه بدانیم غیر خدا تأثیرگذار نیست، نفی استکبار در می آید و لذا جمهوری اسلامی از روز اول مقابل استکبار ایستاده است. پیام انقلاب ایران در ذاتش نفی در قدرت غیر الهی است. شعار نه شرقی، نه غربی همزمان با استقلال، آزدی و جمهوری اسلامی وجود داشته است. ما می توانیم و عشق به مردم زاییده خداباوری شما است.
حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم فینال مسابقات جام تختی، با نتیجه ۱۲ بر ۲ هادی وفایی‌پور را شکست داد و قهرمان شد.
در روز دوم مسابقات کشتی آزاد جام تختی، تقریبا هیچ کدام از چهره های نامدار اسیر شگفتی نشدند.
پیشکسوت استقلال پس از مرخص شدن از بیمارستان درباره آخرین شرایطش صحبت کرد.
قهرمان دوهای سرعت ایران در رقابت های بین المللی جامائیکا موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر قرار گیرد.
قهرمان دوهای سرعت ایران در رقابت های بین المللی جامائیکا موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ