قیمت نفت روز جمعه پس از این که مقامات بهداشتی چین محدودیت‌های کرونایی را تسهیل کردند، با افزایش بسته شد اما با کاهش هفتگی روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمند برجسته ویروس کرونا در آمریکا تکنیک‌های دستکاری ویروس پیشرفته را به اشتراک گذاشت. این موسسه درگیر آزمایش‌های خطرناک‌تر روی ویروس‌های کرونا بود که از غارهای محل زندگی خفاش‌ها در جنوب چین جمع‌آوری کرد.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت که سفر حساس دیپلماتیک خود به چین را پس از ابتلا به کووید-۱۹ به تعویق می‌اندازد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از مثبت شدن تست کرونا، سفر برنامه‌ریزی‌شده خود به چین را به تعویق انداخت.
چین در ماه گذشته پس از حذف ناگهانی استراتژی سختگیرانه «کووید صفر» و حذف محدودیت‌های سفر، انفجاری را در موارد کووید و مرگ و میر تجربه کرد. طبق گفته دولت چین، حدود ۶۰هزار نفر در فاصله بین ۸ دسامبر تا ۱۲ژانویه بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند، اگرچه حتی این رقم نیز می‌تواند میزان واقعی تلفات را کمتر از حد واقعی اعلام کند.
وزارت امور خارجه چین با بیان اینکه کشورهای زیادی در جهان از گردشگران چینی استقبال می کنند، مقابله بدون سیاست زدگی و تبعیض با کرونا را خواستار شد.
در آستانه قرار گرفتن در موج هشتم کرونا و در شرایطی که چین از مراکز اصلی شیوع مجدد کرونا در جهان است، ایرلاین‌ها برای هرگونه اقدام از جمله محدودیت یا کنترل مسافران ورودی از چین به ایران، گوش به فرمان ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.
طبق برخی اخبار، کرونا مجددا در چین شیوع پیدا کرده است. در این راستا سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، در شبکه مجازی ویبو، پیامی بحث برانگیز را منتشر کرده است.
بنا به اعلام اداره گمرک چین، به زودی الزام آزمایش تشخیص ابتلا به کرونا از کسانی که به این کشور سفر می کنند، لغو می شود.
بنا به اعلام اداره گمرک چین، به زودی الزام آزمایش تشخیص ابتلا به کرونا از کسانی که به این کشور سفر می کنند، لغو می شود.
چین انتشار روزانه آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا را متوقف کرد.
چین تعریف خود را برای گزارش مرگ‌ومیر ناشی از کووید محدود کرد و تنها موارد ناشی از ذات‌الریه یا نارسایی تنفسی ناشی از کووید را شمارش کرد و این امر باعث ایجاد نگرانی در بین کارشناسان بهداشت جهانی شد. از زمانی که پکن محدودیت‌های خود را کاهش داده، سازمان بهداشت جهانی هیچ داده‌ای از چین درباره بستری‌های جدید کووید دریافت نکرده است.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: به نظر می‌رسد که در ماه‌های اخیر چین از این سیاست دست برداشته و مقداری این سیاست را کنار گذاشتند. زیرا نتیجه‌بخش نبوده است. درباره آمار واکسیناسیون هم وقتی سیاست کرونای صفر را در نظر می‌گیرید، مقداری میزان واکسیناسیون هم کاهش می‌یابد؛ حال اکنون که سیاست کرونای صفر در چین به نتیجه مطلوب نرسیده و آن را کنار گذاشتند، طبیعتا به نظر می‌آید که نسبت به خیلی از کشورها، سطح ایمنی در چین پایین آمده است.
سازمان بهداشت جهانی درباره افزایش آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در چین به شدت نگران است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد.
خیابان‌های خالی، مغازه‌های بسته، صف‌های طولانی در مراکز آزمایش کرونا و صحنه‌های دیگر از چین که تلاش می‌کند با شیوع سریع کووید در شهر‌های سراسر آن کشور مبارزه کند.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در چین روندی افزایشی را در پیش گرفته است.
قیمت نفت امروز چهارشنبه به دلیل شیوع مجدد کرونا در چین با ۰.۵ درصد کاهش به ۹۴ دلار و ۹۳ سنت رسید.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید قوانین سختگیرانه دولت چین برای مقابله با کرونا، پرواز به این کشور را دشوار کرده است.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.
دخترکوچک گفت: مادربزرگم هر یک یا دوماه من و خواهر و برادرم را به مشهد می‌آورد تا در مکان‌های تردد مسافران و گردشگران گدایی کنیم وقتی پول زیادی جمع می‌شد همه ما به بابل بازمی گشتیم و بعد از مدتی دوباره به مشهد می‌آمدیم، اما از یک سال قبل مادربزرگ و عمویم نقشه دیگری کشیدند تا پول بیشتری به دست بیاوریم این بار مادر بزرگم ما را به مشهد می‌آورد تا با شگردی خاص از مسافران و به ویژه کسانی که پوشش عربی داشتند سرقت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ