در راستای هم افزایی برای توسعه بخش تعاون، تفاهم‌نامه همکاری مابین اتّحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران و خانه تعاونگران ایران منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرکت جوانمردانه دو بازیکن تیم ملی انگلیس پس از برتری مقابل نیجریه در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
رئیس جمهور نگاه امیدوارانه، تحول‌خواه و روحیه جهادی و انقلابی مسئولان را متضمن حل مشکلات کشور دانست و گفت:‌ رویکرد کلی حرکت و اقدام مسئولان باید معطوف به باز کردن گره‌ها از مشکلات کشور باشد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از ابتدای اسلام حرکت جهاد تبیین وجود داشته است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه علم و دانش در بخش‌های مختلف تعیین کننده است، گفت: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گیلان باید به سمت دانش محوری حرکت کند.
فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در پی حرکت ناجوانمردانه ورزشکار اوکراینی روی سکوی مسابقات جهانی، این ورزشکار را توبیخ کرد.
صفحه لیگ ملت‌ها متعلق به فدراسیون جهانی والیبال باز هم پستی از امین اسماعیل‌نژاد اشتراک گذاشت.
رشت- تشکیل قرارگاه جهادی احیای تالاب انزلی در گیلان اگرچه تاکنون حرکتی رو به جلو بوده اما برای نتیجه بخش بودن و اثرگذاری نیاز است که طرح‌ها و برنامه‌ها علمی سازی شود.
با شروع رقابت، سالیوان فریم اول را گرفت تا از وفایی ۱-۰ پیش بیفتد و فریم دوم را با بریک آف خود آغاز کند. در ادامه وفایی در یک حرکت عجیب به جای زدن یک ضربه سنجیده، ضربه‌ای زد که یادآور یک بازیکن معمولی بود و سطح او را زیر سوال برد. او بدون فکر توپ سفید را به توپ‌های قرمز زد و توپ‌های روی میز را پخش کرد.
نبرد دیروز اوسالیوان و حسین وفایی بازتاب های جهانی زیادی داشته است.
مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت گفت: شهرداری در خرید قطار ملی ساخته شده توسط محققان جهاد خلف وعده کرده و گرنه این قطار آماده مسافر گیری است.
الکساندر چفرین رفتارهای دیبو مارتینز در فینال جام جهانی و سپس در جشن قهرمانی آرژانتین را زیر سوال برد و گفت مسی باید به او در مورد تمسخر امباپه تذکر می‌داد.
جانشین وزیر دفاع گفت: آنچه شاهد هستیم سرعت پرشتاب توسعه تکنولوژی در عرصه‌های جهانی است و ضرورت دارد کشور ما نیز در این عرصه متناسب با سرعت توسعه تکنولوژی جهانی گام بردارد.
برای افزایش تولید از طریق آبزی پروری و منطبق با استراتژی های جهانی اقدمات موثری در سازمان شیلات آغاز شده است.
فدراسیون جهانی فوتبال برای تادیب قهرمان جام جهانی دست به کار شد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی در دولت سیزدهم از مقاله‌محوری به سمت انتقال تکنولوژی در سطح مزرعه در حرکت است.
مشهد ـ شهردار تهران گفت: قیمت مسکن سرسام آور شده است و این موضوع نیازمند حرکت جهادی است.
سازمان ملل متحد با هشدار نسبت به حرکت سریع جهان به سمت رکود، از کشورهای توسعه‌یافته خواست تا به‌سرعت سیاست‌های مالی و پولی خود را تغییر دهند.
بعد از نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان هزینه و دو سال زمان، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان از نظر سازمان لیگ آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیست.
بعد از نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان هزینه و دو سال زمان، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان از نظر سازمان لیگ آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیست
به فاصله چند روز، خبر «تابناک» مهر تایید خورد تا رئیس جهاد دانشگاهی روانه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده و به عنوان سرپرست در آنجا مشغول به فعالیت شود. طی حکمی که به امضای رئیس جمهور رسیده و در بخشی از آن آمده: با اتکال به خداوند متعال، با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری مجدانه کوشا باشید.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه روایت‌گری و جهاد تبیین در اولویت حرکت زنان در مقابله با جنگ نرم است، گفت: وظیفه ما زنان این است که در این عرصه پیشتاز باشیم.
حادثه‌ی اخیر، افتخارات جنبش جهاد اسلامی فلسطین را مضاعف ساخت و جایگاه جهاد اسلامی را در حرکت مقاومت شکوهمند ملت فلسطین ارتقاء بخشید. شما با مقاومت شجاعانه‌ی خود، سیاست خدعه‌آمیز رژیم غاصب را خنثی کردید. شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ی مقاومت، به‌تنهائی هم میتواند بینی دشمن را به خاک بساید.
حادثه‌ی اخیر، افتخارات جنبش جهاد اسلامی فلسطین را مضاعف ساخت و جایگاه جهاد اسلامی را در حرکت مقاومت شکوهمند ملت فلسطین ارتقاء بخشید. شما با مقاومت شجاعانه‌ی خود، سیاست خدعه‌آمیز رژیم غاصب را خنثی کردید. شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ی مقاومت، به‌تنهائی هم میتواند بینی دشمن را به خاک بساید.
اظهارات داورزنی یکی دو مورد بحث‌برانگیز در دل دارد؛ اول اینکه تلویزیون که خیالش راحت شده نباید پولی به حساب فدراسیون جهانی بپردازد، از دادن پول مذکور به فدراسیون والیبال هم طفره رفته و از آن عجیب‌تر اینکه طبق ادعای محمدرضا داورزنی، بازی‌ها را بدون اینکه حق پخش را بخرند از منبعی نه چندان قانونی روی آنتن برده‌اند. جمیع این اتفاقات باعث شده حالا کار سخت‌تر از قبل شود، چون فدراسیون جهانی پول پاداش‌هایی را که قرار است به فدراسیون والیبال برسد، به عنوان حق پخش تلویزیونی برمی‌دارد. از آنجا که پول پاداش‌ها ته کشیده حالا همان‌طورکه فدراسیون ادعا کرده آن‌ها یک میلیون دلار هم بدهی دارند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ