اختتامیه پنجمین دوره مسابقه دانش آموزی نور؛ گرامیداشت ابوریحان بیرونی برگزار شد و منتخبین این دوره تقدیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهترین‌های هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال کشور مشخص شدند و چند خطی به آن‌ها پرداختیم.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با نتایج قابل توجه و البته غیرمنتظره‌ای همراه بود.
لوئیز انریکه از مدیران PSG خواست تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات 6 بازیکن از جمله هری کین را به خدمت بگیرند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست صمیمی با منتخبین نخبگان و خبرگان علمی گفت: وزارت دفاع رتبه اول به کارگیری نخبگان در کشور را دارد.
از تیم منتخب لیگ یک فرانسه با حضور 4 بازیکن از تیم های قهرمان و نایب قهرمان
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش در خواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شد.
الیاس نادران نماینده منتقد مدیریت قالیباف در مجلس، با توزیع نامه‌ای بین نمایندگان مجلس برای ریاست سال آخر مجلس یازدهم، رسما اعلام نامزدی کرد. او نوشته است: شفافیت آرا شعار رئیس و پاره از منتخبین تهران بود. صرف نظر از اینکه آیا کسی میتواند از طرف کلیت مجلس بعدی وعده انتخاباتی بدهد یا نه، انتظار این بود که حداقل آن‌ها که شعار شفافیت داده اند به آن عمل می‌کردند. اگر مدیریت مجلس شفاف عمل می‌کرد داستان خودرو‌های شاسی بلند مربوط به سال۱۴۰۰ که در حوزه اجرایی مجلس اتفاق افتاده است این چنین دامن مجلس را نمی‌گرفت.
مجلس شورای اسلامی موظف به برگزاری دوره‌های آموزشی و آشنایی با وظایف نمایندگی، قانون اساسی و قانون آیین نامه داخلی مجلس برای منتخبان شد.
مجلس شورای اسلامی موظف به برگزاری دوره های آموزشی و آشنایی با وظایف نمایندگی، قانون اساسی و قانون آیین نامه داخلی مجلس برای منتخبان شد.
معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه سیاست شفاف‌سازی مراودات و قراردادهای دولتی در دومین اطلاعیه خود، فهرست منتخبین و اولویت‌دهی تخصیص ارز کالاهای کشاورزی را منتشر کرد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند.
رئیس‌جمهور در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی گفت: در ابتدای دولت مجموعه‌ای‌ از افراد شناسایی‌شده به عنوان نیروهای کارآمد انتخاب شدند. نه عضو حزبی هستم و نه حزب، روزنامه یا سایتی دارم.
رئیس‌جمهور در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی گفت: در ابتدای دولت مجموعه‌ای‌ از افراد شناسایی‌شده به عنوان نیروهای کارآمد انتخاب شدند. نه عضو حزبی هستم و نه حزب، روزنامه یا سایتی دارم.
در اینجا منتخبی از عکس‌های برگزیدۀ یازدهمین دورۀ مسابقۀ عکس هنر اقیانوسی (Ocean Art) را ملاحظه می‌کنید.
در اینجا منتخبی از عکس‌های خیره‌کننده و شفافی را خواهید دید که منظرۀ خاموش و پنهان کشتی‌‌های غرق شده در دریای بالتیک را به ما نشان می‌دهند.
میم ها یا ترول ها یکی از بامزه ترین نوع شوخی ها هستند که در مورد جام جهانی قطر هم مورد توجه هواداران فوتبال قرار داشته اند.
سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال ایران، ۲۶ بازیکن دیگر از منتخبین المپیاد استعدادهای برتر کشور را به ششمین اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال ایران، ۲۶ بازیکن دیگر از منتخبین المپیاد استعدادهای برتر کشور را به ششمین اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه منتخبی از مجموعه فلزات محفوظ در گنجینه کاخ گلستان خبر داد.
شاید غیبت نورافکن در لیست منتخبین کی‌روش را بتوانیم غیرمنتظره‌ترین تصمیم این مربی بدانیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر اولین مرحله و همان مرحله داشت بود و باید یک حمایت هشت ساله از این نخبه‌ها داشته باشیم.
کمیته منتخبی در مجلس نمایندگان آمریکا که در حال بررسی حمله به ساختمان کنگره آمریکا در روز ۶ ژانویه سال ۲۰۲۱ است اعلام کرد با ارسال احضاریه‌ای از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا خواسته مقابل این کمیته حاضر شده و اسناد لازم را ارائه دهد.
رئیس فدراسیون بسکتبال از نامزدهایی که در انتخابات کمیته ملی المپیک رای نیاوردند خواست که به منتخبین کمک کنند.
سخنگوی شورای ائتلاف گفت: کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر تصویب شد و به زودی کارگروهی فعالیت خود را جهت تدوین آیین‌نامه اجرایی آغاز می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ