ارائه خدمت به مشتریان از طریق پنجره واحد خدمات دولت هوشمند توسط بانک سپه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
صنعت بیمه هم مانند دیگر رشته‌های اقتصادی از مجموعه عوامل اقتصادی تأثیر می‌گیرد. شرایط کلان اقتصاد بر این صنعت تأثیر گذاشته و چه‌بسا پیش‌بینی‌پذیری را برای صاحبان صنعت بیمه دچار اختلال می‌کند. صنعتی که وظیفه‌اش کاهش ریسک ناشی از فعالیت‌های اقتصادی یا بلایای طبیعی برای مشتریان است، خود با ریسک‌های ریز و درشت و متنوعی مواجه است که باید برای مدیریت آنها برنامه داشته باشد.
اولین رویداد سالانه هلدینگ فناوری بانک تجارت شب گذشته در تالار رودکی تهران برگزار شد تا در جریان آن هشت شرکت زیرمجموعه «تفتا»، دستاوردها و خدمات خود را در قالبی متفاوت و موسیقایی ارائه کنند.
بانک سپه در راستای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر ارائه خدمات پرکاربرد دستگاه های اجرایی از طریق پنجره واحد خدمات دستگاه و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به مشتریان خود خدمات می دهد.
طی سال‌های اخیر" بانک ایران زمین" با هدف جهش بزرگ در شیوه ارائه خدمات به مشتریان، پروژه بانکداری دیجیتال را آغاز کرده و در این راه گام‌های بزرگی برداشته است.
یکی از اهداف اصلی "بانک ایران زمین" در اکوسیستم بانکداری، کسب تجارب متفاوت توسط مشتریان است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس‌های بیشتری را دریافت کند.
بانک تجارت برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان همزمان با روزهای پایانی سال، ساعت کار تمامی شعب خود در تهران و شهرستان‌ها را افزایش داد.
بانک تجارت برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان همزمان با روزهای پایانی سال، ساعت کار تمامی شعب خود در تهران و شهرستان‌ها را افزایش داد.
معاون شعب بانک شهر با اشاره به آمادگی کامل شعب، پیشخوان های شهرنت و خودپردازهای این بانک برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان، گفت: باتوجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و در راستای تکریم مشتریان شبکه بانکی، ارائه خدمات مستمر و شبانه روزی به بهترین نحو ممکن در دستور کار قرار دارد.
در تازه‌‎ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را به دست آورده است.
نتایج ارزیابی خدمات فروش خودروسازان داخلی و وارد کنندگان، از مهمترین ارزیابی‌هایی است که انعکاس دهنده سطح کیفیت فروش این شرکت‌هاست. از همین رو در تازه‌‎ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به نمایندگی از وزارت صمت و مبتنی بر نظرات مشتریان صورت پذیرفته است، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را بدست آورده است.
بانک شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک، امکان ارائه خدمت حساب وکالتی برای خرید خودروهای وارداتی را فراهم کرده است.
در راستای تکمیل سبد خدمات و ارائه محصولات روزآمد، تبدیل حساب‌های مشتریان بانک رفاه کارگران به حساب‌های وکالتی به منظور خرید خودرو از شرکت ایران خودرو امکان‌پذیر شد.
بانک ملت پیرو الزامات وزارت صنعت، معدن وتجارت و توافقات انجام شده با شرکت خودروسازی به منظورتسهیل درعملیات فروش، امکان فعال‌سازی خدمت حساب‌های وکالتی را برای خریداران فراهم کرد.
ارائه خدمات حساب‌های وکالتی برای مشتریان ایران‌خودرو
در راستای ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان بانک ایران زمین، گردهمایی متصدیان شعب شیراز با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.
معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است/ بانک ایران زمین براساس سبک زندگی مشتریان خدمات ارائه می دهد
مدیرعامل شرکت شهروند گفت: خدمات اقساطی و الکترونیکی در فروشگاه های شهروند تهران و شهرستان های حومه به مشتریان ارائه می شود.
در راستای توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه موبایل بانک (نگارش 3.2.1) بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.
با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، قابلیت‌ها و خدمات کارت‌های تنخواه و خانواده بانک رفاه کارگران افزایش یافت.
بانک گردشگری با ارائه صندوق‌های قابل معامله (ETF) با نرخ سود روز شمار تا 22 درصد سالانه ( تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار) در خدمت همه مشتریان بخصوص مشتریان حقوقی در راستای بهره‌مندی از معافیت مالیاتی است.
به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت های مناطق و شعب استان های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضایی صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با کارکنان مناطق، بازدیدهای استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفت.
یک کارشناس بانکی گفت: اکوسیستم بانکداری دیجیتال باید به گونه‌ای ایجاد شود که در آن بازیگران مختلف به یک شبکه متصل شده و نیاز‌های مشتریان را به بهترین نحو برطرف کنند، به همین منظور بانک ایران زمین با تمرکز بر استراتژی تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال در کشور خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
رگبار و رعد و برق در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ