عطالله مهاجرانی نوشت: جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند. چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عطاالله مهاجرانی با بیان اینکه اگر فضا به گونه‌ای باشد که افرادی که توانایی و دانش و تخصص مناسب و تجربه لازم را برای نمایندگی دارند؛ اما بیم ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت! داشته باشند، نمی‌آیند، نوشت: چنانکه در فضای موجود و اگر همین فضا تداوم یابد، بسیاری نمی‌آیند، به ویژه وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
عطالله مهاجرانی نوشت: وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
عطاالله مهاجرانی در مورد اتفاقات پاریس نوشت: واقعا ماجرای آشوب در پاریس سینمایی شد!
توئیت عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات نسبت به فوت فیروز نادری، دانشمند ایرانیِ ناسا با واکنش معنادار رضا رشیدپور، مجری مشهور روبرو شد.
اتاق تهران آخرین اتاق بین اتاق‌های سراسر کشور بود که انتخاباتش برگزار شد. در این جلسه، انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار شد. ابتدا هیات رییسه سنی برای اداره جلسه انتخابات، از میان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شدند و بر این اساس، محمدرضا بهرامن ریاست سنی این هیات را برعهده گرفت. در ادامه پیام باقری، عطاالله اشرفی‌اصفهانی و مریم تاج‌آبادی نیز به ترتیب به عنوان دو ناظر و منشی هیات رییسه سنی معرفی شدند.
عطاالله مهاجرانی به توئیت کرباسچی درباره ماجرای خبرساز «ماست» واکنش نشان داد.
سید عطاالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ دولت اصلاحات در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های ایرانی به چالش‌های پیش‌روی ایران پرداخته و در بخشی از این صحبت‌ها هم به نحوه برخورد با سلبریتی‌ها اشاره کرده است.
هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند، به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. برخورد‌های فردی را دولت و دستگاه قضایی باید با تسامح و تجاهل از کنارش بگذرند، اما برخورد‌های مدیریت شده و سازماندهی شده علیه نظام و امنیت کشور و ملت موضوع دیگری است و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
عطاالله کاویان مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران گفت: «رویا» در صحت و سلامت به سر می‌برد و تمامی واکنش‌های این پرنده طبیعی است؛ و براساس برنامه ریزی‌های قبلی طی مکاتبات با بنیاد بین المللی درنا و مرکز تکثیر حفاظت درنا‌ها در بلژیک که محل پرورش رویا است برنامه‌های بعدی اعلام و انجام خواهد شد.
«من به قطر نرفتم و در دبی هستم، این شخصی هم که در تصویر هست، من نیستم.»
شهردار تهران با صدور حکمی عطالله رفیعی آتانی را به سمت سرپرست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران منصوب کرد.
عطاالله مهاجرانی روایت جالبی از گل آقا و مصطفی میرسلیم منتشر کرده است
عطالله مهاجرانی در توئیتی نوشت: اکنون که حال و روز بی بی سی فارسی شبه برانداز! را می بینم، شرکتم از اول اشتباه بوده و معذرت می خواهم.
عطاالله مهاجرانی نوشت: موضوع حجاب و نسبت آن با گشت ارشاد، با هر بینه و برهانی که تاسیس شده باشد؛ جزء اصول دین نیست! تجربه نشان داده است که «از قضا سرکنگبین صفرا فزود!» این گشت موجب نفرت و انزجار از دین و آیین و حجاب شده است.
عطاالله مهاجرانی گفت: نمی‌توان دین و ارزش‌های دینی را با سلطه و جبر و قسر بر جامعه تحمیل کرد. مگر می‌توان با اجبار کسی را به نماز خواندن وادار کرد؟ مردم را به اجبار به نماز جمعه یا جماعت کشانید؟ پیداست که نمی‌آیند و نمی‌شود.
عطاالله مهاجرانی در خصوص اقدام منافقین و شبکه سعودی علیه وی در لندن مطلبی را منتشر کرد.
گروه بازرگانی گردشگری دانا از توسعه فعالیت در زمینه واردات کالاهای اساسی و آمادگی برای تامین مواد اولیه و تجهیزات شرکت‌های فولادی کشور در سال 1401 خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ