گروه بازرگانی گردشگری دانا از توسعه فعالیت در زمینه واردات کالاهای اساسی و آمادگی برای تامین مواد اولیه و تجهیزات شرکت‌های فولادی کشور در سال 1401 خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند منابع ارزی، با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت هوشمندسازی ارائه خدمات گفت: هلال احمر با بهره گیری از دانش روز و در همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، خدمت رسانی به شهروندان را دانش‌محور کرده است.
صیادی با تأکید بر تعامل مثبت بین دانش‌بنیان‌ها و بزرگ‌ترین مرکز تولید گاز کشور گفت:بیش از ۸۵درصد قطعات وتجهیزات پالایشگاهی پارس جنوبی با محوریت تولیداین شرکت‌ها و تولید بار اول تأمین می‌شود.
صیادی با تأکید بر تعامل مثبت بین دانش‌بنیان‌ها و بزرگ‌ترین مرکز تولید گاز کشور گفت:بیش از ۸۵درصد قطعات وتجهیزات پالایشگاهی پارس جنوبی با محوریت تولیداین شرکت‌ها و تولید بار اول تأمین می‌شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در بخش‌های مختلف علوم پدافندی به‌ویژه در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری دارند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری مثبت و رو به رشدی دارند.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب، برق و انرژی امارات همکاری و مشارکت می‌کند.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
وزیر خارجه برونئی از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان ایران بازدید کرد و خواهان توسعه همکاری دو کشور شد.
با انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ساخت توربین‌ها و توربوکمپرسورهای مورد نیاز مناطق نفت‌خیز جنوب از سوی شرکت‌های دانش بنیان، بومی‌سازی می‌شود.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق امروز برای توسعه اقتصاد دانش بنیان با شرکت‌های بزرگ وارد تعامل و همکاری شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه با ۲۰ کشور دنیا تفاهم‌نامه داریم، گفت: با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در تولید داروهای گیاهی و سایر اقلام زیستی و امدادی عملکرد عالی داشته‌ایم.
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، بر استفاده از روش‌های خلاقانه و متنوع برای تسهیل حضور شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.
دبیرکل مجمع کار آفرینان گفت: مقرر شده کارگروهی مشترک در معاونت علمی و فناوری تشکیل شود تا با همکاری مجمع کارآفرینان، شرکت‌های دانش بنیان را به شرکت‌های پیشران اقتصادی متصل کرد.
تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان صندوق نوآوری و موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان منعقد شد.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق و سازمان ملی استاندارد با همکاری یکدیگر از تدوین و دریافت استانداردهای ملی و بین‌المللی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنند.
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با رویکرد استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه فناوری نانو‌ و پاسخ به نیازهای صنعت خودرو، تفاهم نامه همکاری مشترک فناورانه شرکت ساپکو و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) امضا شد.
هلال احمر در حال حاضر با ۸ شرکت دانش بنیان برای تولید تجهیزات توانبخشی کارآمد قرارداد دارد که طی آن بالغ‌بر ۴۰ درصد نیازهای خود را با حمایت مالی از این شرکت‌ها پوشش می‌دهد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: ساخت پودر بند آورنده خونریزی یکی از نمونه‌های همکاری است که میان هلال احمر و شرکت‌های دانش بنیان آغاز شده است.
تسهیل‌گری و آشنا کردن نیازهای صنایع بزرگ و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند این دو قسمت را به هم نزدیک کند و دولت با خرید تضمینی نوآوری می‌تواند به خلاقیت شرکت‌های دانش بنیان کمک کند.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور از همکاری با معاونت فناوری ریاست جمهوری و شرکت‌های دانش بنیان برای تولید سمعک در سال آینده خبر داد.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور از همکاری با معاونت فناوری ریاست جمهوری و شرکت‌های دانش بنیان برای تولید سمعک در سال آینده خبر داد.
پهپادهای جدیدی که توسط کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، صنایع وزارت دفاع و با همکاری شرکت‌های دانش بنیان تولید شده ،در این رزمایش مشترک پهپادی ارتش مورد آزمایش قرار می گیرد.
معاون علمی و فناوری گفت: قوه قضاییه با معاونت علمی همکاری خوبی داشته و قرار است در زمینه پیشگیری از وقوع جرم با بهره گیری از علوم انسانی و ایجاد خانه های نوآوری گام جدیدی برداریم.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق از صنایعی که با شرکت‌های دانش بنیان همکاری می‌کنند حمایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ